Otuz iki

1.1K 44 14
                                    


Herkese selamm

Bu bölüm benden sana gelsin

-eksikparcalar

0536***:merhaba Almina Karan ben numaranı eliften aldım

0536***:aşağıda bekliyorum.

Almina:5 dakika bekler misin?

Karan:acele etme bekliyorum ben

Görüldü.

Karan yazdığında daha saçlarımı taramadığım için biraz biraz beklemesini rica ettim ve aynanın karşısına geçip saçlarımı tarayıp biraz da rimel sürdüm bir iki fista parfüm sıkınca tamamen hazırdım ondamdan çıkıp dış kapının önüne gelince ayakkabılarımı giyip anneme seslendim.

"Anne gidiyorum ben çok geç kalmam"

"Tamam Almina git artık kızım,arkadaşlarına selamımı ilet"

"Iletirim"diyip evden çıktım.

Kapının önünde elleri cebinde soğuktan burnu kızarmış Karan'ı görünce üzülmedim değil çocuğu bu soğuta dışarda beklettim. Hızlı adımlarla yanına gidip

"Merhaba,kusura bakma beklettim seni bu soğukta"

"Merhaba,sorun değil.gidelim mi?"

Başımı salladığımda gideceğimiz yere doğru yürümeye başladık.

Gideceğimiz yere geldiğimizde herkesten önce ben ve Karan gelmiştik. Elif yine geç kalmıştı.

"Nasılsın Almina,nasıl gidiyor" aramızdaki sessizliği Karan'ın bozmasıyla bakışlarımı ona çevirip konuşmaya başladım.

"İyiyim.iyi gidiyor,sen nasılsın"

"Bende iyiyim Sağol"

"Geçen gün kafede otururken telefona bakıp gülümsüyordun sevgilin var galiba" diye sorduğunda ona bilinmeyeni anlatıp anlatmamak arasında kaldığımda anlatmaya karar verdim hem ne olurdu ki anlatmamdan bir zarar gelmezdi.

"Sevgilim değil beni seven birisi o bana anonimden yazdı yani öyle işte"

Dediğimde o da konuşmak için ağzını araladı

"Anladım.ne güzel, peki sen bir şeyler hissediyor musun ona karşı"

"Bilmiyorum neyse senin varmı sevdiğin ya da sevgilin"

Dediğimde gözünü masaya dikip düşünmeye başladı.yaklaşık beş dakika boyunca bir şey demediğinde cevap vermeyeceğini düşünüp konuşacaktım ki konuşmaya başladı.

"Var yani sevgilim değil sevdiğim uzaktan seviyorum işte"

Dediğinde üzülmedim değil çünkü konuşurken yüzünde oluşan o buruk gülümseme ne kadar acı çektiğini belli ediyordu. Düşüncelerime ara verip konuşmaya başladım.

"Çok seviyorsun gözlerinden bille belli oluyor. Bence gidip açılmalısın belki bir şansınız olur"

"Belki"

Dediği son şeyden ikimizde sustuk.yaklaşık iki dakika sonra diğerleri gelince onlarla selamlaşıp tekrar yerime oturdum.

"Annemin selamı var"

Hepsi sende selam söyle gibisinden şeyler söylediğinde garsonu çağırıp siparişlerimizi verip sohbet etmeye başladık.

"Ya ben bu fizikçiden bıktım ha" yağızın dediği şeye hepimiz güldüğümüzde kerem konuştu

Sevsene Beni/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin