Herkese selamm◇
Sabah okula o kadar erken gelmiştim ki görevli abi ile birlikte okulu açmıştık şimdi de sınıfta oturmuş başımı kollarıma yaslamış güzel kızımı düşünüyordum.
İki gün önce okul bahçesine oğuz'un onu öptüğünü gördükten sonra ona veda edip onu engellemiştim. Sırf onun için aylardır bırakmaya çalıştığım sigaraya tekrar başlamıştım iki gündür toplasam beş saat uymamıştım.
Onu şu kısacık iki günde o kadar çok özlemiştim ki anlatamam.
Onu engellediğim günün gecesi odamda oturmuş fotoğraflarına bakarken kendimi tutamamış gözyaşlarıma yenilmiştim o sırada da annem yanıma gelmiş ve bana sarılmıştı nedenini sorduğunda ise biliyorsun dediğimde anlamıştı zaten.
Sınıf yavaş yavaş dolmaya başladığında başımı yasladığım kollarımdan kaldırıp çantamdan test kitabını çıkardım belki biraz da olsa çalışabilirdim.
Tam test çözmeye başlayacaktım ki sınıfa bağırarak giren yağız ile kafamı kaldırıp ona bakmaya başladım.
"Karan lannn"
"Sana da günaydın yağız" dediğimde suratıma sanki ben malım demişim gibi bakıp konuşmaya başladı.
"Kanka Almina ile konuştuk şimdi geldiğimde onu engellemişsin olayı falan da anlattı ba-" dediğinde sözünü kesip konuşmaya başladım.
"Ne konuştunuz. Lan yoksa ben olduğumu mu söyledin lan"
"Yok lan kız sana kendini ifade edememiş sen çok yanlış anlamışsın sana mektup yazmış kız onu vermemi istedi" diyip elindeki zarfı bana uzatınca yüzüne donmuş bir şekilde bakmaya başladım
Ben neyi nasıl yanlış anlamıştım ki.
"Lan Karan alsana oğlum" dediğinde elindekini alıp ayağa kalktım ve çantamı da alıp yağız'a bakıp konuşmaya başladım.
"Derslere girmeyeceğim kerem'e söylersin sonra trip atıyor ona da dikkat edin lutfen merak etmeyin beni"
"Tamam kardeşim konuşuruz aklın kalmasın" dediğinde gülümsemeye çalıştım ve mektubu hırkamın cebine koydum. yanından geçtim ve sınıftan çıkıp koridorda yürümeye başladım.
Merdivenlerde inerken güzel kızımın da yukarı çıktığını görünce ona bakmamaya çalışıp yanından geçeceğim zaman konuşmasıyla ona döndüm.
"Günaydın Karan"
"Günaydın Almina"
"Nasılsın iki gündür hasta gibisin de"
"İyiyim sağol sen nasılsın"
"Bende iyiyim gidiyordun galiba tutmayayım ben seni"
"Havamdan değilim de biraz eve gidip yatmayı planlıyorum" diyip gülümsediğimde o da gülümsedi ah o gülümsemesi yok mu
"Neyse Almina görüşürüz daha sonra iyi derseler"
"Görüşürüz Karan" dediğinde yanından ayrılıp okuldan çıktım ve yavaş adımlarla eve geldim. Anahtarımla kapıyı açtığımda annemin mutfakta olduğunu anlayıp oraya doğru ilerlemeye başladım.
"Napıyosun nesrin sultan" diyip yanağını öptüğümde yaptığı işe o kadar dalmıştı ki irkildi ve arkasını döndü beni görünce derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Aklımı aldın oğlum ya börek yapıyorum ne işin var senin evde hem sabah kaçta çıktın evden,bir şeyler yedin mi?"
"Başım ağrıyordu anne bende eve geldim sabah baya erken çıktım seni de uyandırmak istemedim zaten tüm gün Ebrar'ın peşinde koşturuyorsun ve yedim ben bir şeyler merak etme" dediğimde yüzüme inanmadığını gösteren bakışını atıp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni/Texting
Short StoryTAMAMLANDI Bilinmeyen: elinden geliyorsa Bilinmeyen: azıcık sevsene beni Bilinmeyen: içinden geliyorsa Görüldü. Yazıyor... Almina: seni bi öperim Almina: kendine gelemezsin