Kırk üç

1K 44 21
                                    


Herkese selamm

Almina:oldu bir hafta anonim bey

K:evet güzel kızım

Almina:çıkıyorsun değil mi karşıma

Almina:ama bak K kendini hazır hissetmiyorsan beklerim kendini kötü hissetmeni istemem

K:ben sana kurban olurum

K:hazırım güzelim iki saat sonra her zamanki parkta buluşalım olur mu

Almina:olur

Almina:görüşürüz o zaman

K:görüşürüz hayatım ❤

****

Parka geldiğimde daha anonimin gelmediğini anlayıp geçen sefer oturduğu banka oturup onu beklemeye başladım. Biraz zaman geçtikten sonra hala gelemediğini fark edip telefonu çıkarıp ona yazmaya başladım.

Almina:geldim ben K

Almina:sen ne zaman gelirsin?

K:geldim

K:arkanı dön güzelim

Okuduğum mesaja görüldü atıp telefonumu hırkamın cebine koydum ve derin nefesler alıp yavaşça arkamı döndüm.

Karan.

Aylardır bana yazan beni seven çocuk Karan.

Karan yavaş adımlarla bana doğru gelip karşımda durduğunda burnumun ucunda hissettiğim ıslaklıkla başımı kaldırıp gökyüzüne baktığımda yağmur yağdığını fark edince gülümseyip başımı eğdim ve ona baktım ona baktığımda yüzündeki tebessümle bana baktığını fark edince yüzümde utangaç bir gülümseme ile başımı hafifçe önüme eğdim ve parmaklarımla oynamaya başladım.

Başımı hafifçe kaldırdığımda Karan yüzünde oluşan buruk gülümseme ile kollarını iki yana açıp gözlerimin en içine bakmaya başladı.

Yağmur şiddetini biraz daha arttırdığına gülümseyip ona yaklaştım ve kollarımı beline sarıp başımı göğsüne yaslayıp gözlerimi huzurla kapattım.

Çok güzel bir histi ona sarılmak kim olduğunu bilerek ona sarılmak kim olduğunu bilmek şu an başımı yasladığım deli gibi atan kalbinin sesini duymak saçlarımda soluklandığını hissetmek etrafıma yuva gibi sardığı kollarının sıcaklığını hissetmek.

O huzur kokuyordu.

Ben gözlerim kapalı düşüncelere dalmışken kollarını hafifçe gevşetip başını kaldırınca çenemi göğsüne yaslayıp ona bakmaya başladığımda başını bana bakmak için eğip konuşmaya başladı.

"Beklediğin insan mıyım Almina"

"Azıcık sevsene beni dedin Karan bende sevdim seni" dediğimde kocaman gülümseyip başını gökyüzüne kaldırıp kısık sesiyle konuşmaya başladı.

"Allahım sana şükürler olsun ettiğim duaları kabul ettiğin için"

Bu bölüm kısa oldu diğer bölümlerde telafi edeceğim.

Yazacak vaktim hiç yok ramazan hazırlıkları yaptığımız için

Ramazan ayında belki her gün gece sahur vakitlerinde bölüm paylaşırım duruma bağlı olur büyük ihtimalle.

Hoş kalın..♡

Sevsene Beni/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin