Herkese selamm◇
Elifçiğim:ya Alminaaa
Elifçiğim:benim canım sıkılıyor
Elifçiğim:bi parkta oturup birazcık dedikodu mu yapsak ya?
Almina:olur valla benimde canım sıkılıyor
Almina:o zaman 10 dakika sonra marketin önünde buluşalım birşeyler alıp geçelim parka
Elifçiğim:tamam olur 😘
****
Elif ile marketten birşeyler alıp parkta oturduk "ayy Almina ne iyi ettik ya valla patlamak üzereydim evde yahu" dediğinde güldüm "Aynen valla ya elif bişey anlatıcam ama neden daha önce anlatmadım diye kızma tamam mı" diyip elife bakmaya başladım "Tamam" dçekirdek alıp anlatmaya başladım.
"Şimdi bundan iki buçuk ay önce birisi bana gizli numaradan yazdı ve bana beni sevdiğini söyledi.iki yıldır hemde" "ciddi misin,ohaaa,eeee" deyip lafımı böldüğünde gülüp anlatmaya devam ettim. "Evet işte bir şans istedi bende sevgisine saygımdan onunla konuştum ve galiba elif..." deyip elifin yüzüne baktığımda elif bana bakıp "ne elif, ne oldu " diyip telaş içinde konuştuğunda boğazımı temizleyip derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.
"Galiba ondan hoşlanıyorum-" elif çığlık atınca susup ona bakmaya başladım bakışlarımı etrafta gezdirdiğimde çok kalabalık olmayan parkta bir kaç insanın bize baktığını gördüğümde elife bakıp "neden çığlık atıyorsun kuyruğuna basılmış kedi gibi,insanlar bize bakıyor" diyip kaşlarımı çattığımda heyecanla konuşmaya başladı.
"Kankaa ciddi misin gördün mü çocuğu nasıl birisi"
"Görmedim işin garibi de bu ona görmediğim birisini sevemem dedim ama galiba hoşlanıyorum ondan"
"Niye galiba diyip duruyorsun?"
"Çünkü emin değilim daha önce hiç birisine karşı birşeyler hissetmedim nasıl anlayacağımı da bilmiyorum"
"Dert ettiğin şeye bak kız şimdi onunla konuşurken neler hissettiğini anlat ben sana cevabını verecem"
Başımı ellerime indirip düşünmeye başladım ve bir kaç dakika sonra konuşmaya başladım.
"Ya okuldayken falan hep acaba şu an beni görüyor mu diye düşünüyorum,mesaj attığı zaman yüzümde bir tebessüm oluşuyor,sürekli onunla konuşmak istiyorum falan"
"Hayırlı olsun canım arkadaşım seviyorsun"
"Öyle mi diyorsun?"
"He valla"
Artık gerçekten emindim ben bilinmeyenimden baya baya hoşlanıyordum.
◇
Almina kuşum da hoşlaşma evresine geçtiğine göre hfhdjfhf
Hoş kalın...♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni/Texting
Short StoryTAMAMLANDI Bilinmeyen: elinden geliyorsa Bilinmeyen: azıcık sevsene beni Bilinmeyen: içinden geliyorsa Görüldü. Yazıyor... Almina: seni bi öperim Almina: kendine gelemezsin