Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin💗
____________________
ꕥTaehyung
Jimin'in evinde oturmuştuk. Ben, Jungkook ve Jimin kanepelerde yayılmıştı. Sonunda parti bitmişti.
Bir kadın kafasını duvardan çıkarıp Jimin'e baktı ve gideceğini söyledi. Jimin onaylamış ve bir kaç şey konuşmuş ardından kadın gitmişti. Bu olayı izliyordum.
Sessizlik olduğunda kafam yavaşça kanepede kaydı ve Jungkook'un omuzuna düştü.
"Anlaşılan baya yorgunuz?" Jungkook elindeki telefonla uğraşırken bana laf sokmayı da ihmal etmiyordu.
"Sana sormalı. Tek eşlilik sana göre değil sanırım."
"Etrafta bu kadar çıtır varken." Omuz silkti. "Asla tek eşli olmam." Sırıtmıştı, ama hâlâ telefonuyla uğraşıyordu.
"Ama ben olmak istiyorum." Jimin'in cümlesi dikkatleri ona yönetti. "Cidden..."
Kafamı zorla Jungkook'un omuzundan kaldırdım. "Kimi istiyorsun, dökül bakalım?"
"Rose." Jimin'in gözlerinde daha önce sık rastlamadığım, hayır, belki de hiç görmediğim o ışıltıyla karşılaştım. Hiç görmedim, demek biraz iddialı olurdu, sonuçta her anını aklımda tutamazdım, ama böyle bir ışıltı görsem herhalde şakalaşmak için bile aklımda tutmaya çalışırdım. İç çekti. "Kendisi... tiyatro bölümünden."
"Az önce giden arıza kızın bölümünden yani?"
"Ona arıza, deme. Ayrıca hayatını kurtardı, unutma. Bir beyfendi ol ve ona teşekkür et." Jimin ciddi olduğunu belli etmek için kaşlarını kaldırdı.
"Ben de bir kız istiyorum."
Bu cümle çocukların dikkatini çekmiş olmalı ki Jungkook telefondan kafasını kaldırıp bana baktı, Jimin de dikkatle yüzümü inceliyordu. Devam etmemi istiyorlardı, belliydi.
"Hani şu arızanın yanındaki kız."
"Kim Jennie?" Jungkook kaşlarını kaldırmıştı.
"Tanıyor musun?" Onun yüzüne baktım.
Jungkook omuz silkti. "Biraz. Bizim bölümden."
"Sevgilisi var mı?" Tek kaşımı kaldırdım, aslında bana var, demişti.
Jungkook kafasını sağa sola salladı. "Yok, tek gecelik takılıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vsoo| Is not it enough? (Yetmez mi?)
Fanfiction"Birini izlemek ondan hoşlanmaksa o zaman sen de benden hoşlanıyor olmalısın, Taehyung?" Birinin istedikleriyle istemesi gerekenler arasındaki yıkıcı bir savaştı bizimkisi. üniversite⩩ gençkurgu⩩ [blackpink♥︎bts] [twice♥︎bts] 27.03.2021 #vsoo 1. | 2...