Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin❣️
____________________
ꕥJisoo
Neredeyse on dakikadır boşu boşuna lavabonun önünde duruyorduk.
Çığlıklar gerçekten Rose'ye aitti. Bazen geliyordu, bazense kesiliyordu. Ne kadar seslensek de Rose'den cevap yoktu.
Jimin gerçekten endişelenmişti. Kapıyı kırmaya çalışıyordu, ama olmuyordu.
Jennie ve Yoongi de gelmişti. Çalışanın söylediğine göre kapıyı açmak imkansızdı. Sadece içeriden açılabilirdi ve kapılar çelik olduğundan kırılamazdı. Söylemesi ayıp, Jungkook lavaboda rahat etmek istediğinden böyle yaptırmıştı. Dışarıdakilerin sesinin içerinin duyamadığını da sonradan öğrenmiştik! Delilik!
Hayat her zaman delilikti zaten. İşimiz, onun bizi de delirtmesine izin vermemekti, şu an sakin olmalıydım.
Lisa ve Jungkook ise... ne zaman başladığı belli olmayan saçma bir ağız dalaşının içindelerdi.
''Sana ne.'' dedi Lisa bilmem kaçıncı defa.
''Sen hep böyle misin?'' Jungkook gözlerinden alev püskürüyordu resmen.
''Sana ne.'' dedi Lisa kıvırcık saçlarını geriye atarak.
''Kelime darcığın bu mu?'' Jungkook tam dönüp Lisa'dan uzaklaşacakken dayanamayıp yeniden Lisa'ya doğru dönmüş bu soruyu sormuştu.
''Sa-na-ne.'' Lisa kollarını göğüsünde bağdaş yaptı.
''Ovv, vurguları da biliyoruz, demek ki ilerleme var sende!'' Jungkook iğneleyici üsluba geçmişti.
Lisa yeniden ağzını açacakken bağırdım. "Ya yeter!" Bağırdığımda gözler beni buldu.
"Ne yapayım o bir hovarda!" Lisa bağdaş yaptığı kollarından birini kurtarıp, işaret parmağını Jungkook'a dikerek, konuştu.
Çalışan araya girdi. "Efendim bakar mısınız?"
"Hiç kimseyi suçlamamalısın." Şimdi de Jungkook başlamıştı, delirecektim. "Eğer elinden geliyorsa, insanı düzelt; gelmiyorsa sorunun kendisini; onu da yapamıyorsan, suçlamak neye yarar?" Jungkook ellerini sallayarak konuşuyordu.
Çalışan Jungkook'a gözlerini dikti. "Efendim, bir ilgilenir misiniz?"
"Ne bu?" Lisa gözlerini kıstı. O sırada yeniden Rose çığlık atmıştı, ama Lisa ya umursamadan ya da duymadığından devam etti. "Kendini kandırma yöntemin mi?"
Çalışan yeniden Jungkook'a yönelmişti. "Efendim, galiba-" Jungkook konuşmasına izin vermeden bağırmıştı.
"Ben iyi niyetli ve sevimli bir adamım! Beni delirten sensin!" Jungkook öfkeli halde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vsoo| Is not it enough? (Yetmez mi?)
Fanfictie"Birini izlemek ondan hoşlanmaksa o zaman sen de benden hoşlanıyor olmalısın, Taehyung?" Birinin istedikleriyle istemesi gerekenler arasındaki yıkıcı bir savaştı bizimkisi. üniversite⩩ gençkurgu⩩ [blackpink♥︎bts] [twice♥︎bts] 27.03.2021 #vsoo 1. | 2...