𖥸 f o u r

2K 128 92
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin💝
____________________

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin💝____________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Taehyung

"Planı anladın mı?" Arabamı akademinin garajına park ederken aynı zamanda telefonu hoparlöre almış Yoongi ile konuşuyordum.

"Yeter, Taehyung, bin defa, dedin. Anladım işte. Yine de saçma bir plan, Jisoo asla kabul etmeyecek. Tanrı aşkına biz tanışmıyoruz bile!" Mızmızlanıyordu.

Sonunda parkedip işimi bitirmiştim, arabayı kapattım. Telefonumu alıp arabadan indim. "Kabul edecek, Yoongi." Telefonu kulağıma tuttum ve konuşmaya devam ettim. "Jennie'nin geleceğini duyar duymaz, kabul edecektir, merak etme. Sana hemen onay alacaksın, demiyorum zaten."

"Neyse ne. Kantindeyim gel, onlar da burada."

Telefonu kapatıp asansöre doğru yürüdüm. Geçtiğimde asansörün aynasında kendime çeki düzen verdim ve kapı açılır açılmaz, tanıdığım bir kaç isime -Solar, Mark vesaire- selam verip biraz konuştum. Ardından kantine varmıştım.

Yoongi masada oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. Ona yaklaştım. "Hani nerdeler?" Gözleriyle önümüzde masayı gösterdi. Gözlerini takip ettiğimde sırtı bize dönük iki kızla karşılaşmıştım. "Güzel... Güzel yerde oturmuşsun. Bizi görmüyorlar."

Yoongi telefonu masaya bıraktı. "Ne sanıyordun?" Göz devirmişti.

"Şimdi Jisoo'nun yanına gidip onunla özel konuşmak istediğini, söyle. Jennie yanından kalktıkta ben Jennie ile ilgileneceğim." Yoongi'nin önüne geçip oturdum. Böylece Jisoo, beni geriye dönse bile göremezdi.

Yoongi mızmızlanarak kalktı ve kızların masasına doğru yürüdü. Bir süre sonra Jennie masadan kalkmıştı, buraya doğru geliyordu. Zaten kantinden çıkmak için bizim masamızın önünden geçmek şarttı. Yoongi gerçekten harika bir yer bulmuştu. Hem kızların sırtı dönüktü, yani bizi farketmiyorlardı hem de çıkmak için illa bizim masamızın önünden geçmelilerdi.

"Kim Jennie?" Jennie'yi sanki yeni farkediyormuşum gibi şaşırarak yüzüne baktım.

O da gözlerini telefonundan kaldırıp bana dikmişti.

"Şey..." Saçımı kaşıdım, olabildiğince masum görünmeliydim. "...biraz konuşabilir miyiz?"

Kafasını sağa sola salladı. Gözleri Jisoo'nun oturduğu masaya kaymıştı. "Sanmıyorum." Yine o Jisoo yüzünden konuşmak istemiyordu! Acaba bu saçma durum ne kadar devam edecekti?!

"Lütfen. Sana karşı saygısızlık ettim, izin ver vicdanımı rahatlatayım."

Jennie bir süre yüzüme baktı, ardından kafasıyla onaylayıp oturdu. İnanmış olmalıydı. "Dinliyorum?"

vsoo| Is not it enough? (Yetmez mi?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin