𖥸 f i f t e e n

1.7K 115 205
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin💗
____________________

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin💗____________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Jisoo

Onları kantinde bıraktım. Hızla Yoongi'nin yanından geçip kapıya yaklaşmış, buradan çıkmıştım.

Nefes nefeseydim. Taehyung'la karşılaşamazdım. Anladıklarımdan sonra, kendimle ilgili öğrendiklerimden sonra onun yüzüne hiç bir şey olmamış gibi bakamazdım. Ben ona aşıktım. Bunu reddetmek için çabalasam da, hayatımda hep ve her an reddederek yaşayacak olsam da kendime karşı dürüst olmalıydım.

Balkona çıktım. Elimi parmaklıklara koydum ve derin nefes almaya başladım. Gözlerimi kapatmıştım. Taehyung büyük bir belaydı. Ve belanın tek bir türü vardır: uzak durulması gereken tür!

Telefonuma gelen bildirimle gözlerimi açmıştım. Elimi parmaklıklardan çekip telefonuma yönelttim. Ekranı açtığımda mesajın Elle dergisinden geldiğini görmüştüm. Bu gün için buluşma ayarlamışlardı. Bu iyi olurdu, en azından Taehyung'tan ve bu konulardan uzak dururdum.

Telefonu yeniden çantama koyup geriye döndüğümde onunla karşılaştım... Gözlerimi kocaman açmıştım, bunun burada ne işi vardı?

"Tae..." dedim dudaklarım beni irademden kenar haraket ediyor gibiydi. Kaşlarım çatıldı. "...yong. Taeyong senin burada ne işin var?!"

Taeyong kafasını sağa sola salladı, elleri cebindeydi. "Bir hoş geldin beklerdim ya da boynuma sarılma? Seni çok şaşırtmış olmalıyım."

"Sen Tayland'da değil miydin, nasıl?" Cidden ne işi vardı burada.

"Evet..." Kafasıyla onayladı, yanıma geldi ve kolunu parmaklığa bastırarak yüzüme bakmaya başladı. "...seni özlediğim için döndüm."

Bir kaç adım atıp ondan uzaklaştım. "Aynı şeyleri senin için söyleyemeyeceğim. Daha çok bıktım." Derin nefes almıştım.

"Ben değiştim, Jisoo." Yüzündeki ifade ciddileşti. "Senin için değiştim."

Tek kaşımı kaldırmış onun saçmalıklarını dinliyordum.

"Sevgilim?" Yoongi'nin sesini duyduğumda gözlerimi balkonun girişindeki adama diktim, yanında Taehyung ve Jimin de vardı. Tam zamanında gelmişti.

Yoongi'yi şaşkın bakışlarla izleyen Taeyong'u geride bıraktım ve yavaş cilveli adınlarla Yoongi'ye yaklaştım. Elimi omuzuna bastırmıştım. "Efendim?" Bunu neden yapmıştım, inanın hiç bir fikrim yoktu. Taehyung oradayken bunu yapmak istedim, beni ve Yoongi'yi görüp kıskansın istedim. Çok saçma düşünce olduğunu biliyordum, ama sadece istedim. Yoongi'nin az önce kantinde kurduğu cümleler yankılanıyordu beynimde: Erkeklerin, başka bir erkeğe ilgi gösteren kadınlara karşı her zaman daha fazla düşkünlük gösterdiklerini de sana hatırlatmalıyım.

vsoo| Is not it enough? (Yetmez mi?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin