𖥸 t w e n t y t h r e e

1.8K 112 226
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin💘
____________________

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin💘____________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Jisoo

Çantalarımızı topladıktan sonra arabalara geçmiş kır evine gidiyorduk. Jennie'lerin kır evi Busan'daydı.

Jennie Yoongi'nin arabasında, ben ise Taehyung'un arabasındaydım. Diğerleri de yoldaydı, ama bizler beraber çıkmıştık.

Gözlerimi camdan dışarı dikmiş Jennie ile olan konuşmamızı düşünüyordum. Taehyung'a gerçekten güvenebilecek miydim?

Arabalar dinlenmek için bir benzin istasyonunda durduğunda Taehyung markete gideceğini söyleyip kalkmıştı. Ben ise arabada oturmuş sıkılmakla meşguldüm.

Arabanın içindeki sessizliği Taehyung'un telefonunun sesi bozmuştu. Telefonu arabada kalmıştı. Telefonunun sesi resmen beynimi patlatıyordu. Aynı melodi tekrar tekrar çalıyorken artık bıkıp telefonu elime almıştım.

Ekranda sadece numara vardı, kayıtlı değildi. Sonunda çalma bittiğinde kaşlarımı çatmış ekrandaki üç cevapsız arama yazısını okuyordum. Sadece numaraydı, ama neden tanımadığı -veya yanlış arayan- birisi bu kadar fazla arardı ki?

Arabanın kapısı açıldığında gözlerimi telefondan kaydırarak koltuğa oturan Taehyung'a diktim. Taehyung oturduktan sonra gözleri beni bulmuştu, ama sonra elimdeki telefonunu farkettiğinde kaşlarını çattı. "Ne yapıyorsun?"

"Birisi durmadan arıyordu."

Telefonu elimden hızla aldıktan sonra ekrana baktı. Yüz çizgilerini dikkatle izliyor, neler yapacağını anlamaya çalışıyordum. Gergindi.

"Önemsiz birisi" Telefonunu kapattı ve başından savmak istercesine fırlattı.

"Kayıtlı olmayan biri..." Kaşlarımı kaldırarak camdan dışarıyı izliyordum. "...eğer önemsizse neden durmadan arar durur ki?" Ona bakmıştım.

"Bilmiyorum." dedi. Belli ki konuyu uzatmak istemiyordu. "Sen..." dedi aniden. "...bana güvenmiyor musun?"

Suçlu olan insanlar onları yargılamaya başladığımızda bize saldırırlardı.

Gülümsedim. "Neden güvenmeyeyim? Ortada güvenilmeyecek bir konu mu var?" Masum bakışlarını yüzünde dolaştırdım, ama tam ağzını açacakken devam ettim. "Eğer sen bunu söylüyorsan, demek ki güvenmeyeceğim bir konu olmalı."

Yutkunmuştu.

İç çektim, gözlerimi ondan çekip dışarı diktim. "Ben Yoongi'lerin arabasıyla gideceğim." Elimi kapı koluna yaklaştırdığımda elini elimin üzerine bastırdı.

"Özür dilerim, bak..." Ona bakmamakta kararlıydım. Saygısızlık edip kararımı değiştirmek için zorlamadı ve konuşmaya devam etti. "...arayan Nayeon'du." Gözlerimi Taehyung'a diktim. Üstelik bir kız arıyordu, öyle mi? "Kendisi aile arkadaşımız. Sana söyleyemedim, çünkü korktum." Gözlerindeki endişeyi görebiliyordum. "Daha yeni ilişkiye başladığımız için ne tepki vereceğini bilemedim ve korktum."

vsoo| Is not it enough? (Yetmez mi?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin