#vsoo'da 1. olduk arkadaşlar😍 Teşekkür ederim❤️ O yüzden bu gün de iki bölüm yayınlayacağım🥰
Keyifli okumalar😘
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin❤️
____________________
ꕥTaehyung
Jisoo'ya bizimle beraber gelmeye izin verdiğim için kendimi yumruklaya bilirdim. Kız resmen sabrımı zorluyordu. Neredeyse yarım saattir binanın önünde durmuştuk, o ise Tae-eul'u sevmekle meşguldü.
Gözlerim onlardan çekip etrafta gezindirdiğimde Jackson'u görmüştüm. Jackson, Yoongi'nin çok yakın arkadaşlarındandı, tabii bizim kadar olmasa da. Jisoo'yu burada gördüğünü Yoongi'ye kesinlikle söyleyecekti.
"Jisoo, hadi gidelim artık. Arabada ne yapıyorsanız yaparsınız." Bakışlarım bir Jisoo'da bir de Tae-eul'da dolaştı.
Jisoo sonunda kabul etmişti, ama kabul etmesi bir şeyi değiştirmiyordu. Hâlâ durmuş işine devam ediyordu.
Sonunda Tae-eul'u kucağıma aldığımda gözleri bana kaydı. Kaşları çatılmış, dudağını büzmüştü ve bundan rahatsızlığı belli oluyordu.
"Arabada." dedim kafamı hafif öne eğerek.
Derin nefes almış sonra arabaya geçmişti. Ben de dört yaşında olan Tae-eul'u onun kucağına verip kapıyı kapattım.
Arabada da aynı tören devam etmişti. Onlarla konuşmaya, muhattap olmaya bile çalışmıyordum, kendi hallerine bırakmıştım.
Telefonum çaldığında gözlerim arabanın ekranına kaymıştı, bu Jennie idi. Kaçamak bakışlarla Jisoo'ya baktığımda onun da ekranı farkettiğini görmüştüm.
Parmağımı dokundurup aramayı açtım. "Efendim, Jen?"
"Tae, biliyorsun Youtube kanalım için video çekeceğiz. Konusunu bulamıyorum da bana yardım eder misin?"
"Elbette, ama daha sonra konuşuruz."
Cümlemi ikiletmeden onaylamış ve kapatmıştı. Gözlerim Tae-eul'u izlemek bahanesiyle Jisoo'ya kaydığında konuşmuyordu. Daha sakindi ve dışarıyı izliyordu. Çenemi kaldırdım ve kendimden emin şekilde arabayı kullanmaya devam ettim.
"Bence..." Bir süre sonra bu sessizlikten sıkılmıştım. Cümleye başlamamla Jisoo kafasını çevirip bana baktı. "...bu video Jennie için önemli. Çekimler için özel bir ev kiralasak daha iyi olur."
Bir şey söylemedi.
Ona baktım, boş boş bana bakıyordu, sonra yoluma baktım. "Şarkısı çıkmış hani. Bu video da onun şarkısından sonra patlayacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vsoo| Is not it enough? (Yetmez mi?)
Fanfic"Birini izlemek ondan hoşlanmaksa o zaman sen de benden hoşlanıyor olmalısın, Taehyung?" Birinin istedikleriyle istemesi gerekenler arasındaki yıkıcı bir savaştı bizimkisi. üniversite⩩ gençkurgu⩩ [blackpink♥︎bts] [twice♥︎bts] 27.03.2021 #vsoo 1. | 2...