𖥸 n i n e

1.9K 113 97
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin❤️
____________________

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin❤️____________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Jisoo

Yoongi'nin söylediği cümle kaşlarımın hayretle kalkmasına neden oldu. "Ne?!" Yerimden kalkmıştım. Bu çok tehlikeli bir şeydi: Taehyung gibi bir adamın aşkına sahip olmak... İstediğim son şey bile değildi. Ben monoton hayatımdan memnundum. Eğer ona bir gün şans verirsem -öyle bir şey olmazdı, ama eğer olursa- her gün acaba beni kimle aldatıyor şüphesiyle kesinlikle yaşayamazdım!

"Yanılıyor olmalısın." Gözlerimi Yoongi'ye diktim.

Geriye yaslandı. "Sana Taehyung'u yirimi yıldır tanıyorum, dersem? Merak etme..." Elini kaldırıp sallamaya başladı. "...onun sana aşık olması iyi bir şey."

Gözlerimi kıstım. "Ya bana oyun oynuyorsanız?"

Yoongi kaşlarını kaldırmıştı. "Eğer öyle bir şey olsaydı az sonraki teklifi etmezdim." Meraklı gözlerimi yüzünde gezindirdiğimde öne eğildi, bana baktı. "Taehyung'un sana karşı olan zaafını kullanabiliriz. Biz erkekler bir kadına aşık olunca başka bir adamın ona yaklaşmasına katlanamayız. Bizim için bu cehennemdir. Uzun süredir cehennemdeydim, o yüzden biliyorum." Tek kaşını kaldırmıştı.

Geçip yeniden koltukta oturdum. "Varsayalım ki bu dediklerin doğru. O zaman neden kendi arkadaşına karşı böyle bir şey yapıyorsun." Gözlerimi kısmıştım.

"Ben de senin gibi Jennie'nin üzülmesini istemiyorum."

"Jennie'ye değer veriyorsun?" Kaşlarımı kaldırmıştım. Belki de aşıktı? Jennie'ye karşı olan bakışlarının sadece arkadaşlıkla süslendiğini kimse bana inandıramazdı. Aralarında gerilmeme neden olan bir şey vardı. Uzun süredir cehennemde olduğunu söyledi, Jiyong'la Jennie'nin arasının olmasına da yardım ettiğini söylemişti. Eğer gerçekten Jennie'ye aşıksa çok acılar çektiğine emindim.

Yoongi kafasını aşağı yukarı salladı. "Bu oyunların sonunda üzülen Taehyung olmayacak, çünkü Jennie'yi sevmiyor." Beni gösterdi. "Sen de olmayacaksın, çünkü Taehyung'u sevmiyorsun." Derin nefes aldı. "Üzülen hiç bir günahı olmamasına rağmen Jennie olacak."

Gözlerimi zemine diktim, bir süre düşündüm. "Haklısın." Yeniden yüzüne bakmıştım. "Ben de onun üzülmesini istemiyorum."

"O zaman planımı dinle. Eğer kabul edersen, tamam. Etmezsen ben buraya hiç gelmedim varsayarız." Yoongi kafasını sallayarak konuşuyordu. "Sen ve ben sahte sevgili olacağız."

Kaşlarımı kaldırmıştım. "Ne işe yarayacak?"

Yoongi sırıtmıştı. "Taehyung deli olacaktır. İlk önce, elbette, umursamaz takılacak, hatta mutlu olduğunu söyleyecek falan. Gururu yüzünden tabii, ama bir süre sonra delireceğine eminim."

vsoo| Is not it enough? (Yetmez mi?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin