-4-

940 15 0
                                    

Jess trvala na tom, že bude větší legrace, když nebudu vědět, kam pojedeme. Takže mi před Aidanovým černým BMV na parkovišti zakryla oči černou maskou na spaní. Dobře, za zkoušku přeci nic nedám, že?? Užijeme si to.

Říkala jsem si, kde vzal Aidan peníze na tak drahé auto jako BMV. Studenti většinou mívají auta z bazaru...Každopádně pokud to mělo fungovat jako tahák na ženy, fungovalo to nejspíš skvěle. Nic není více sexy jak drahé auto.

-------

Nedokázala jsem odhadnout, jak dlouho nám trvala cesta. Dvacet minut? Třicet? Na takové věci jsem nikdy neměla dobrý odhad, takže těžko soudit, jak to bylo ve skutečnosti. Celou cestu Jess nezavřela pusu a básnila o tom, že tohle bude skvělá noc. Doufala jsem, že se nemýlí.

Když jsme konečně zastavili a Jess mi sundala masku, spatřila jsem velkou světélkující budovu. Tak tohle rozhodně nebyl jen nějaký malý podnik.

Celá budova byla velká jako menší nákupní dům. Tam půjdeme? Nemohla jsem se dočkat, až se tam porozhlédnu.

Užasle jsem se ohlédla na Jess, která se vedle mě jen rošťácky šklebila.

,,Tak co, líbí?" Dělala si legraci? Vypadalo to úžasně!

Místo odpovědi jsem ji popadla za ruku a nedočkavě táhla k frontě, která byla před stupem. Nejspíše si chvíli počkáme, protože nebyla zrovna krátká.

Jess mě ale nesouhlasně táhla přímo k páskám u dveří.

,,Snad si nemyslíš, že budeme stát v nějaké řadě?" Odfrkla si s úšklebkem má spolubydlící a rukou, kterou mě nesvírala objala Aidana kolem paže.

Aidan se jen pobaveně zašklebil a mávl na sekuriťáka, který nám bez váhání uvolnil vstup dovnitř. Aha.

Prošli jsme velkými skleněnými dveřmi.... a pak jsem to uviděla. Všude kolem byly bary, stoly a spoustu alkoholu. Tohle bude  divoká noc.

,,Jen pro informaci, babe. Nerad bych tě odtud dnes táhl v bezvědomí...." Prohodil Aidan směrem k Jess, která ho ovšem ihned přerušila: ,,Pche, neboj, dáme si jen pár drinků a mizíme."

Aidan si prohrábl rukou vlasy a nasadil výraz, který říkal, že toho se právě obává. 

Nenechám tě odejítKde žijí příběhy. Začni objevovat