-3-

987 14 1
                                    

S Jess jsem se domluvily, že mě nejdříve provede po kampusu a pak se půjdeme připravovat do klubu. Nevěděla jsem, kam má v plánu jít, ale věřila jsem, že by nás nevzala nikam, kde to nebude dobré.

Během hodiny jsme rychle prošly pozemky kampusu. Bylo tu celkem třináct bytových budov, takže se ani nedivím tomu, že se tu spoustu prvák (včetně mě) ze začátku ztrácí. Jess mi ukázala, kde je kantýna, koupelny, knihovna a dokonce i posilovna. Celý areál byl moderně zařízený a celkově se mi tu zatím velice líbilo.

Když jsme se z prohlídky vrátily zpátky na pokoj, začala jsem přemýšlet nad tím, co si vezmu na sebe. Měla jsem velmi ráda krátké šaty a sukně, takže jsem doufala, že si Jess vezme taky něco takového.

,,Grace? Napadlo mě, že bychom si mohly obléct opět něco podobného. Začíná se mi líbit, že vypadá naše oblečení stejně." Poznamenala Jess, jakoby mi četla myšlenky, když se prohrabávala šatnou a házela na všechny strany oblečení, které se jí nezamlouvalo.

Když mi na hlavě přistála krajkovaná černá podprsenka, zasmála jsem se a odpověděla: ,,Moc ráda, ale nejsem si jistá, jestli něco podobného najdeme."

,,Tohle byla jen velká náhoda." ukázala jsem na naše stejné outfity a sundala si z obličeje  podprsenku.

Spolubydlící se na mě ohlédla, přimhouřila oči a dramaticky si sáhla na srdce. ,,Spíš bych řekla, že to byl osud."

Obě jsme se zasmály a dál přemýšlely, co si vezmeme.

-----------------------------

Nakonec jsem si vybrala krátké riflové šortky a crop top s křížkem ve výstřihu. Ráda jsem ukazovala své tělo, ale zároveň jsem si nikdy nevzala nic, co by bylo až příliš vyzývavé.

Své dlouhé černé vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné a pro jistotu si je ještě přežehlila žehličkou tak, aby mi zůstaly krásně rovné. Nad makeupem jsem moc nepřemýšlela a namalovala si jen krátké černé linky, mýdlem na obočí zafixovala obočí a doplnila ho tužkou.

Jess si oblékla krátké rudé šaty, které jí sotva dosahovaly na stehna. Byl to krásný model, rozhodně se jí později musím zeptat, kde je koupila.

,,Aidan nás za chvíli vyzvedne ." Prohlásila, když si sama dolaďovala linky.

Došlo mi, že jsem doteď nepřemýšlela nad tím, jak se do klubu dostaneme, takže jsem byla ráda, že na to Jess myslela. Ale...Kdo je Aidan?

,,Můj přítel." Odpověděla mi  s úsměvem, když jsem se jí na to zeptala.

Užasle jsem na ni hleděla. ,,Známe se už několik hodin a ty mi řekneš až teď, že máš přítele? Podrobnosti! Potřebuji všechno vědět!" Pokusila jsem se celá usměvavá zahájit kamarádský výslech.

Jess se jen nevinně usmála a našpulila pusu. V tu chvíli se otevřely dveře a vešel dovnitř blonďatý mladý muž. Jess se lekla tak, že přetáhla linkou oko. Když si uvědomila, že zkazila celou svou práci, zamračila se a otočila na dveře.

,,Zlato, děláš si legraci? Už jsem to skoro měla." Zasténala a vrhla na blonďáka káravý pohled. Pak se otočila na mě, ukázala na muže a prohlásila: ,,To je Aidan. Aidane, toto je moje nová úžasná spolubydlící Grace."

,,Ahoj, rád tě poznávám." Pozdravil mě Aidan s úsměvem a podal mi ruku. Stejně jako Jess působil i on velmi mile a atraktivně.

Krátce jsem jeho dlaň stiskla a pak se podívala zpátky na Jess, která teď měla nepovedenou linku přes celé oko.

,,Nechceš, abych ti ji upravila?" Navrhla jsem.

Vděčně přikývla a podala mi tužku s odličovacími ubrousky.

,,To je tak těžké namalovat si čáru kolem oka?" Zachechtal se Aidan.

Jess na něj vrhla podezřívavý pohled.

,,Teď to schytáš." Prohodila jsem směrem k Aidanovi  a pustila se to úprav linky. 

Nenechám tě odejítKde žijí příběhy. Začni objevovat