Zrovna jsem si odličovala celodenní makeup, když Jess -celá zadýchaná rozrazila dveře našeho pokoje. Vrhla jsem na ni nechápavý pohled. ,,Ahoj, co je?"
Jess pozvedla ukazováček, aby mi naznačila, že se nejdříve musí nadechnout. Po chvilce se rozzářila a odpověděla: ,,Dneskaa jdeme pařit!." Vypískla, a když jsem se zatvářila podezřívavě .....dodala: ,,Jeenom tady v kampusu, slibujiii."
,,Vždyť je středa." Poznamenala jsem, protože mi nedávalo smysl, že by někdo pořádal pařbu uprostřed týdne. ,,Zítra mám další semináře."
,,Prosíím, jen tam na chvilku nakoukneme." Zasténala Jess a vrhla na mě psí očka. Do čeho jsem se to zase namočila...
,,Dobřee..." Souhlasila jsem nakonec a povzdechla si. Bude legrace a užijeme si to.
,,Awww." Vypískla znovu Jess a objala mě. Sevřela jsem jí v náručí a začala se smát spolu s ní. Stejně musím trénovat v pití alkoholu.
Chrise jsem od pátku neviděla a musím říct, že mi chyběl . Hodně. Jess mi o něm už nic moc neřekla, protože ani nic nevěděla. Chris o svém životě prý zrovna ochotně nemluvil, a když se ho někdo zeptal, vždycky změnil téma, aby se vyhnul odpovědi. Tajemný muž. No je snad něco více atraktivního?
Něco jsem z Jess ale přeci jen dostala. Jeho číslo. Mám jeho číslo. Ale ještě jsem se ho neodvážila použít. Bála jsem se jeho reakce. Co když mě nebude chtít vidět?
,,No dobře, ale máme trochu fofr. Za půl hodiny tu bude Aidan, aby nás vyzvedl." Řekla Jess a začala prohrabovat skříň s oblečením. Podívala jsem se na hodinky. Bylo sedm večer. Co si jen vezmu na sebe?
,,Chceš mi říct, že mám jen půl hodiny na to, abych se nalíčila, oblékla, osprchovala a nažehlila vlasy?"
Jess se na mě omluvně usmála a já si byla jistá, že by jí díky tomu jejímu roztomilému pohledu prošla i vražda. Už jsem se na ni nemohla zlobit.
---------------
Za půl hodiny se ozvalo zaklepání a vzápětí se dveře i rozletěly. Dovnitř vešel Aidan a za ním....Chris. Moje srdce jakoby se na chvíli zastavilo a pak začalo bít jako splašené. Je tady. Co tu dělá? Jess, ty příšerná blonďatá ďáblice, proč si mi neřekla, že přijde?
Ještěže mi to slušelo. Nakonec jsem si oblékla černé kalhoty s řetězem místo pásku, znovu se nalíčila a dala si záležet na úhledných kočičích linkách. A když tu byl Chris, byla jsem ráda za to, že jsem se nakonec stihla i osprchovat. On měl na sobě obyčejné černé tričko a modré džíny. Nejraději bych ho zhltla zaživa.
,,Krásný večer, ty čičino moje. " Pozdravil Aidan Jess, která si právě upravovala drdol. Jakmile ho Jess zaregistrovala, objala ho a políbila.
Protočila jsem panenky a zamumlala, že je moc pozdě na to, abych se dívala, jak se ti dva muchlují. Jess mi odpověděla úsměvem a zvednutým prostředníčkem. Také jsem se zasmála.
Aidan se odtáhl od Jess a prohodil směrem ke Chrisovi.: ,,Vážně nechceš jít s námi?"
,,Ne." Odpověděl Chris prostě a opřel se o rám dveří. Doufala jsem, že na něj nezírám moc očividně. Raději jsem se donutila sklopit oči k podlaze.
,,Padavko." Prohlásila Jess s úsměvem na tváři. Chtěla jsem, aby šel s námi...Proč nechtěl?
Chris se zachechtal. ,, No, někdo musí zůstat střízlivý, aby vás odvezl zpět."
Jess už nic nenamítla, protože věděla, že má pravdu. Poraženecky zvedla ruce a dál si upravovala už tak dokonalý účes.
,,Ty jdeš?" Ozval se Chris a mě chvíli trvalo, než mi došlo, že se dívá přímo na mě. Nervózně jsem přešlápla z jedné nohy na druhou.
,,Jasně, že jde." Odpověděla mu za mě Jess dřív, než jsem to stihla udělat sama.
,,Určitě?" Nedal se odbít Chris a stále se mi díval do očí. Z jeho tváře se nedalo nic vyčíst.
,,Myslíš že bych neměla?" Zeptala jsem se ho místo odpovědi. Na chvíli se odmlčel, ale nepřestával se mi dívat do očí. Můj mozek se začal roztékat...
,,Byl bych raději, kdybys nešla." Páni, tak to jsem tedy nečekala. Vážně to právě řekl?
,,Proč?" Odpověď jsem ale znala. Nechtěl, abych sehrála stejnou roli, jako posledně.
,,Protože mi dochází kafe a vím, že by si mi ten zbytek s radostí vypila." Odpověděl Chris a zacukal mu koutek úst. Celá rudá jsem sklonila hlavu a konečně přerušila kontakt našich očí.
Chtěl, abych zůstala. On chtěl, abych zůstala? Jess s Aidanem si nás nevšímali, protože Jess něco hledala v kuchyňském stolu a Aidan kroutil hlavou nad tím, jak to nemůže najít.
Znovu jsem pohlédla na Chrise a řekla nejspíš tu největší hloupost, jakou jsem mohla vymyslet. ,,Zůstanu tady." Oznámila jsem mu a on přikývl, jako by chtěl říct: konečně rozumná řeč.
,,Pokud..." Dodala jsem a hledala odvahu k tomu, abych vyslovila i zbytek. ,,Tu zůstaneš takyy "
Ahojky, zlatíčka!♥♥
Moc vás zdravím při neděli, děkuji za vaše milé zprávy, moc si toho vážím.♥♥
ČTEŠ
Nenechám tě odejít
RomanceJedna party. Jeden drink. Jeden muž. ! POZOR! PŘÍBĚH MŮŽE OBSAHOVAT SEXUÁLNÍ SCÉNY A NEPĚKNÉ SPROSTÉ VÝRAZY!! --------- Zdravím, tak vás tu vítám♥♥ Prosím nechte pravopis pravopisem...přestože se chyb snažím vyvarovat...V takovémto slohu jednoduše...