-12-

563 15 2
                                    

Jakmile se za Chrisem zabouchly dveře, vrhla na mě Jess nechápavý pohled.

,,Co to sakra...?" Začala překvapeně...snad...užasle.

,,Ehm, no to je na dlouho." Řekla jsem nevinně a zahanbeně sklopila hlavu.

Jess sebou plácla na postel, zkřížila ruce na hrudi a pozvedla obočí. ,,Ještěže máme spoustu času." Poznamenala s úsměvem. Bylo mi jasné, že neustoupí. Budu muset s pravdou ven. S povzdechem jsem si prohrábla vlasy a usadila se na matraci vedle ní. Zhluboka jsem se nadechla a pustila se do vyprávění.

------------------

Když jsem skončila, Jess se stále tvářila užasle. ,,Takže si tu podprsenku zapomněla u něj v koupelně...wow." Ujasňovala si situaci Jess. ,,A ta černá mikina je jeho. Awww." Vypískla radostně. ,,To je tedy něco!!" Naklonila se ke mně a zatřásla mi rameny.

Tváře mi zrudly. ,,No byl docela milý..."

,,Jo jasně, podle toho, jak ses na něj dívala.. Byl více něž jen "docela milý", no ne?" Poznamenala Jess s rošťáckým úsměvem. Bylo jí jasné, že se mi Chris líbí, takže nemělo cenu to tajit. Protože on se mi opravdu líbil. Hodně. Místo toho jsem Jessinu zvědavost mohla využít...

,,Co o něm víš?" Zeptala jsem se stále celá rudá.

Jess najednou zvážněla. ,,Vím, že jsem ho s nikým nikdy neviděla chodit. Motá se kolem něho spousty holek, s pár z nich nejspíš spí. Na party je vždy s někým jiným...Střídá holky v klíně jako ponožky. "

To mě zarazilo. Nevěděla jsem, co na to říct. Takže u něj nemám šanci. Nikdy by nikoho jako mě nechtěl.

,,Nechápej mě špatně, je to skvělej kluk. Ale pokaždé, když se mu někoho pokusím dohodit...na dlouhodobější vztah....odmítne ji. Ne, že by je vyloženě odpálkoval...ale...jednoduše nechce...nemá zájem se na někoho vázat." Pokračovala Jess a vrhla na mě soucitný úsměv. Proč se mi jen vždycky líbí chlapy, které nemohu mít?

,,Takže neexistuje žádná šance, že.." Nedokázala jsem se vymáčknout. Najednou mi všechna slova uvízla v krku.

,,To nevím." Přiznala Jess upřímně. ,,Ale můžeme to zkusit." Prohlásila a vrhla na mě úsměv zlobivé holky.

Tváře mi jen hořely. Popadla jsem polštář a mrštila  jí ho do obličeje. Další půl hodinu jsme se chechtaly tak hlasitě, že jsme zřejmě probudily všechny studenty na patře. 

Nenechám tě odejítKde žijí příběhy. Začni objevovat