Stála jsem před zrcadlem jen v Chrisově mikině a kalhotkách, zatímco se Chris rozvaloval na mé posteli a sledoval odraz ve skle. On leží v mé posteli....Aww. Tři hodiny jsem se dívali na Jessin Netflix. Po první půl hodině mě začalo mé oblečení vadit, takže jsem si ho sundala a navlékla si jeho mikinu. Po další půl hodině mi začala být nepříjemná i podprsenka, takže jsem ji také zahodila na druhou stranu místnosti. Mimochodem...byla to ta samá, co jsem u něj nechala. Trochu trapas...Chris nic nenamítal, jen se pobaveně zašklebil a přitiskl si mě k sobě ještě blíž.
Odhrnula jsem si vlasy na stranu, abych odhalila svůj krk. A modřinu, která mi tam po Chrisových rtech zůstala. Ještě nikdy jsem neměla cucflek. Většina holek by se ho nejspíše snažila zakrýt....Ale já ne. Naopak, nechám ho pěkně všem a očích. Ať všichni vidí, že jsem jen Chrisova. Zašklebila jsem se na Chrise skrz odraz v zrcadle. On mi ale úsměv neoplatil.
,,Jsi nádherná." Poznamenal tiše.
Otočila jsem se k němu. Řekl mi právě ten nejvíc sexy chlap, že jsem nádherná? Jestli tohle není sen, tak už nevím...
Do tváří se mi nahrnula krev. Stydlivě jsem sklopila hlavu. Nikdy jsem neuměla nakládat s komplimenty. Ne, že bych jich dostávala moc.
,,Pojď sem." Vyzval mě.
Poslechla jsem a bez váhání se vydala k posteli, plácla sebou na ni a přitulila se k němu. Nebyla jsem si jistá, jestli mu nevadí, že na to jdu tak rychle.... Ještě nikdy jsem k někomu necítila tak silnou přitažlivost. Sakra...vždyť spolu ještě ani oficiálně nechodíme.
Jednou rukou mě objal kolem pasu a lehce políbil na temeno. Bylo to tak nenucené gesto...
,,Další díl?" zeptal se a prohrábl mi rukou vlasy. Celá jsem se napjala. Ještě stále jsem si zvykala na jeho dotek.
,,Jen když dopijeme to víno." Usmála jsem se.
Zamračil se. ,,Grace, proč tolik piješ?"
,,Co?" Zvedla jsem hlavu z jeho hrudi, abych se mu podívala do očí.
,,Předtím....už jsem ti to u mě jednou říkal. Nepřijdeš mi jako nějaká alkoholička, ale....Lidi pijou ze spousty důvodů. Buď jim chutná samotný alkohol. Nebo se jim líbí ta nevědomost, , která po něm následuje." Na chvíli se odmlčel. ,,Takže hele, já netuším jaký máš problém, od kterého se snažíš oprostit. A nebudu tě nutit o tom mluvit. Jen....přemýšlej dobře? Rád ti pomůžu. Stačí říct." Pro zdůraznění svých slov mě pohladil po nahém břiše.
Měl pravdu? Snažila jsem se své problémy řešit alkoholem? Nemyslet na mámu? Na peníze? A na....Tomase.
Tomas. Můj bývalý. Za to, co mi provedl by měl sedět ve vězení....jenže, jsem se po tom všem nedokázala přimět k tomu, abych proti němu podala trestní oznámení. Navíc bych na soud neměla peníze. Co když to ten kretén udělá někomu dalšímu? Mám hold asi špatné oko na chlapy.
Ale Chris by něco takového nikdy neudělal. Sice jsem ho neznala moc dlouho, ale poznala jsem , že je to dobrý člověk. Jinak bych mu nedovolila, aby se mě dotýkal. Ne po tom všem. Asi mám kvůli Tomasovi trochu problémy s důvěrou.
Povzdychla jsem si. ,,Víš, občas nesnáším, když máš pravdu." Opřela jsem se o jeho hruď a lehce ho políbila na rty. ,,Děkuji"
Vrátila jsem si hlavu zpět na jeho hrudník a objala ho kolem pasu. Chris nic neřekl, jen přikývl a slabě se usmál.
Občas jsem přemýšlela ,co se asi muselo stát jemu. Proč jeho minulost byla tak špatná, že o ní odmítal mluvit. Dokonce i s jeho případnou přítelkyní.
Nechápala jsem to. Mluvit o problémech mi pomáhalo. Proč ne jemu? Mohlo by mu to také pomoct?
Opět jsem se rozhodla zariskoval.
,,Byla jsem znásilněna." Skoro jsem šeptala. Bylo zvláštní to vyslovit nahlas. Nikomu jsem to nikdy neřekla. O tom, co mi Tomas v opilosti provedl. O tom, jak mě škrtil, když mi přirazil hlavu na zeď. Nechtěla jsem, aby to o mě někdo věděl. Jenže tím, že Chris toho o sobě moc nenamluvil.....Jste se mu prostě chtěli svěřovat. Nehledě na to, jak moc osobní a šílené to bylo.
Možná si to teď celé rozmyslí a odejde. Koneckonců....proč by chtěl chodit s někým, kdo má dost problémů sám se sebou? Proč by se mnou chtěl někdy spát? Byla jsem už použité zboží...Kdo by měl o někoho takového zájem?
ČTEŠ
Nenechám tě odejít
RomanceJedna party. Jeden drink. Jeden muž. ! POZOR! PŘÍBĚH MŮŽE OBSAHOVAT SEXUÁLNÍ SCÉNY A NEPĚKNÉ SPROSTÉ VÝRAZY!! --------- Zdravím, tak vás tu vítám♥♥ Prosím nechte pravopis pravopisem...přestože se chyb snažím vyvarovat...V takovémto slohu jednoduše...