8.BÖLÜM

628 37 1
                                    

Okula girdim. Koridor boştu galiba herkes dersteydi. Bende merdivenlerin yanına gittim ve oturdum. Bir süre sonra merdivenlerden aşağıya biri geldi. Gelen Liam'dı. Scott' ın betası. Yanmdan geçip karşımda durdu.

-Merhaba, dedi. Scott ona her şeyi anlatmış olmalı.

-Merhaba, dedim ona gülümseyerek. Liam'ı tanımıyorum bu yüzden ona karşı nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum.

-Burda ne yapıyorsun ? dedi.

- Zilin çalmasını bekliyorum Scott ile konuşmam gerkiyor, dedim.

- Anladım, dedi.

- Peki sen neden derste değilsin ? dedim. Koca okulda galiba ikimiz derste değildik.

-Dersten kaçıyorum, dedi gülerek. Bende onun bu cevabına gülmüştüm.

- Dersi terk etmene neden olucak ders hangisi ? dedim dalga geçer gibi.

- Matematik , dedi.

- Şu anda kesilikle haklı olduğunu düşünüyorum, dedim. Liam ile doğru dürüst tanışmamıştım ama onu şimdiden çok sevdim.

Liam eli ile medivenleri gösterdi. Ona kafamı sallayınca gelip yanıma oturdu. Bir kaç dakika boyunca ikimizde ellerimize baktık.

-Peter yeniden dirilmiş, dedi.

- Evet , dedim.

- Scott onu çok sevdiğini söyledi , dedi. Sevemek kelimesi kendimi anlatam için yetersiz kalıyordu.

- Evet öyle,  dedim sade bir şekilde.

- Scott onu kötü biri olduğunuda söyledi , dedi. Scott ne biliyor ki Peter' a böyle diyor.

- Scott yanılıyor tamam belki bazı kötü şeyler yapmış olabilir ama o özünde çok iyi biri, dedim öfke ile. Liam öfkemi sezmiş olucak ki yeniden ellerine bakmaya başladı. 

- Hikayen ne ? dedi ellerine bakmaya devam ederek.

- Anlamadım, dedim.

-Yani nasıl dönüştürüldün, dedi.

- Bu uzun bir hikaye, dedim.

-Benim vaktim var eğer seninde varsa dinlerim, dedi merakla.

- Bundan 4 yıl önce, bir akşam evimize birileri zorla girmişti. Babam o sırada evde yoktu annemle kavga etmiştiler. Neyse annem bana arka kapıdan kaçmamı söylemişti. Evimizin arkasıda da orman var ve ben oraya koşuyorum. Epey bi koştuktan sonra silah sesi duydum bu daha çok koşmama sebep oldu ve önüme bakmıyordum. En sonunda dağdan aşağıya düştüm. Bilincim gidip geliyor ve birini gördüm ona " yardım et" diyordum sonra gözlerimi kapattım.
Uyandığımda hastahanedeydim gizmli bir şekilde yaşıyordum,  annemi öldürmüştüler, babam kendini sorumlu tutup benim uyanmamı bile beklemeden başka bir ülkeye girmişti. Bana annemin bir arkadaşı baktı tabi o sıralarda Peter ile de konuşmuştum. Bana ilk dolunayımda yardım etti zaten o kadar da kötü bir dolunay geçirmedim. Çünkü o yanımdaydı. Taki ölene kadar sonra dirildi ve yine öldü ve yine dirildi, dedim.

- Ben çok üzüldüm, dedi. Sorduğuna pişmandı.

-Üzülmesi gereken sen değilsin Liam bana bunu yapanlar ki artık üzülemezlerde, dedim.

-Ne demek istiyorsun ? dedi. Emin olmak için soruyordu. Ona mavi gözlerimi gösterdim.

-Onları öldürdüm sadece bir kişi kaldı ama o kişiyi bulucam. Peki senin hikayen ne ? dedim.

-Scott hayatımı kurtarmak için beni ısırdı, dedi.

-İkimizin de alfası hayatlarımızı kurtarmak için bizi dönüştürdü, dedim.

-Evet öyle, dedi. Zil çaldı ve boş koridor öğrenciler ile dolmaya başladı ve başım yine ağırmaya başladı. Jeremy'nin verdiği ilacı aldım ve bize doğru gelen Scott'ı gördüm.

-Sonra görüşürüz Liam.

- Tamam.

Scott'ın yanına gittim.

-Merhaba Scott, şey geçen dolunayda bizimle beraber bir adam daha vardı ya o adam ile konuşmamlıyım, dedim.

-Tamam okul çıkışı beraber gideriz, dedi.

-Ben buralarda olucam, dedim. Çünkü Derek'in evine gidip orada boş boş oturmak istemiyorum.

-Tamam ,dedi ve gitti. Dolunaydan sonra sanki Scott bana soğuk davranıyordu ya da ben kuruntu yapıyordum. Dolabıma gittim ve dersime baktım. Ekonomi umarım Liam'da o derstedir.

Okul Çıkışı :

Bugün hep Liam ile beraberdim ve onun arkadaşı Mason ile tanışmıştım. Oda tıpkı Liam gibi iyi birine benziyordu ve o insandı ama bilmiyordu. Şimdi ise okulun önünde Scott'ı bekliyordum.
Kapıdan Stiles ile yanıma geldiler.

-Stiles gelse bir sorun olur mu ?

-Hayır olmaz, dedim.

- Tamam o zaman hadi gidelim, dedi Stiles.

Üçümüz birlikte Stiles'in jeepine binmiştik ve bir kaç dakika sonra veterinerin önüne geldik. Deaton'ın kim olduğunu şimdi hatırladım. Peter'ın bahsetiği temsilciydi. İçeri girdik ve Deaton tam karşmızdaydı.

-Nasıl yardıcı olabilirim ? dedi ama bence neden burda olduğumu biliyordu. Şifreli konuşmaksa istiyorsa şifreli konuşucaktım.

- Eski bir kitap arıyorum, dedim.

-Burası bir veteriner, dedi.

-Biliyorum ama bence o kitap sizde, dedim.

-Aradığın kitap artık yok, dedi.

-Tamam size iyi günler,dedim ve dışarıya çıktım. Ve başıma bir ağrı saplandı bu bugün kü 3. ağrıydı. Bu normal mi bilmiyorum ama Peter'a sorcaklar listem uzayacak gibi görünüyor.


Teen Wolf " Tamamlandı "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin