Medyada sizin için çok yakışıklı biri var.
Bu kişi Stiles'tı. Bana şaşkın ama bir o kadar da mutlu bir şekilde bakıyordu. Benimde ondan farklı olduğum söylenmezdi. Oturduğum sandalyeden ayağa kalktım ve yavaşça Stiles'a doğru yürüdüm. O da bana doğru bir kaç adım atmıştı. Yüz yüze gelince ona sıkıca sarıldım. O da bana sarıldı hatta benden daha sıkı sarılıyordu. Uzun zaman sonra tanıdık bir yüz görmek içimi rahatlatmıştı. Onunla sadece 5-6 günlük kısa bir süre geçirmiştim ama o kısa günlük süre zarfında onu ve diğerlerini çok sevimiştim. Stiles'tan ayrılınca bana dikkatlice baktı.
- Ava sen uyanmışsın iyi misin ?
Dedi. Oldukça yavaş ve tane tane konuşuyordu.
- İyiyim hatta fazlasıyla iyiyim.
Dedim.
- Ne zaman uyandın bize neden haber vermedin ?
Dedi.
- Dün uyandım ve Peter'a mesaj bırakmıştım.
Dedim. Şu anda onun cevabı çok önemliydi. Peter'dan haber alamıyordum belki onlar onun nerede olduğunu biliyordurlar.
- Dün gece Peter yanımızdaydı ama senden hiç bahsetmedi.
Dedi. Neden telefonuna bakmıyordu onlarla konuşmuştu ve iyidi galiba.
- O zaman uyandığımı bilen 3. kişisin.
Dedim.
- Öyle mi ? 1. ve 2. kişiler kim ?
Dedi neşeli bir şekilde. Arkamı döndüm ve arkamdaki masada oturan babamı gösterdim.
- Babam ve Jeremy biliyor.
Dedim ama Stiles'ın neşeli olan yüz ifadesi bir anda sert bir şekil almıştı.
- Jeremy mi ?
Dedi. Jeremy cidden bir şeyler karıştırmıştı ve onlar bunu biliyordu.
- Evet Jeremy.
Dedim neşeli bir şekilde. Umarım bana inanır. Stiles'ı kandırmak istemyordum ama işimi sağlama almalıydım.
- Ava bunu nasıl söylerim bilmiyorum ama... benimle Derek'in evine gelirmisin ?
Dedi. Fikrini değiştirmişti, söyleyeği şeyi söylememişti. İşin iyi yanıysa Peter Derek'in yanındadır ve Peter bana her şeyi anlatır.
- Olur gelirim.
Dedim. Ona bir dakkika işareti yaptım ve arkamdaki masada oturan babama döndüm.
- Stiles ile Peter'ın yanına gidiyorum.
- Tamam. Bir şey olursa beni ara ve Ava dikkatli ol lütfen.
- Tamam.
Dedim ve Stiles'ın yanına vardım. Bu sefer hızlıydım sanırım iyileşiyordum. Beraber dışarı çıktık ve hemen kaldırımın yanına park edilmiş mavi jeepin yanına yürüdük. Ön koltuğa oturunca Stiles'ta şöför koltuğundaki yerini atmıştı. Geriye yaslandım ve sesizce beklemeye başladım.
Derek'in evi :
Şu anda Derek'in bindasında onun kaldığı dairenin kapısının dışındaydık. Stiles kapıyı açmak için bir adım öne çıkmıştı ki kapıyı bir başkası açtı. Yabancı bir erkekti. Siyah saçları, siyah gözleri ve sert bir bakışı vardı. Üzerindeki açık mavi gömlek ve siyah pantolon vardı. Stiles ile resmen aynı boydaydılar. Bana dikkatlice bakıyordu tıpkı benim ona baktığım gibi. Stiles kapıdan geçince bende peşinden içeri girdim. İçeride gözlerim Peter'ı arıyordu ama o hariç hemen hemen herkes vardı. Lydia, Malia, Scott, Liam, Derek ve tanımadığım bir kız vardı. Scott sanki kimi aradığımı anlamış gibi " yok " anlamında kafasını salladı. Sonra kafamı hemen Scott'ın yanında duran o yabancı kıza çevirdim o erkeğe çok benziyordu. Onun ensesine kadar uzanan siyah saçları ve kocaman gözleri vardı. Bu haliyle oldukça tatlı ve samimi duruyordu. Belki de bu tatlı ifade onun maskesidir ve onun içi üzerindeki kıyafetler gibi siyahtır. Ben onu incelerken biri gelip bana sarılmıştı. Bu kişi Malia idi. Bende sarılmasına karşılık vermiştim. Benden ayrıldı ve gözlerimin içine baktı.
- Ava ben çok üzgünüm hepsi benim suçum.
Dedi. Bunca zaman kendini mi suçlamıştı.
- Malia bu olanlar senin suçun değildi, ben o evden kendi isteğimle çıktım. Hem öyle olucağını hangimiz bilebilirdik ki?
Dedim ve ona sarıldım. 3 yıl boynca kendini suçlamıştı ve o bir sarılmadan daha fazlasını hak ediyordu. Ondan ayrılınca etrafa bir göz gezdirdim. Sonra o iki yabancıya baktım. Galiba bu kurttu ve belki de ikiside Scott'ın betalarıdır. Onlara " merhaba " anlamında el salladım.
- Ben Ava Kane, siz kimsiniz ?
Dedim.
- Ben Olivia Rey, o da kardeşim Oliver.
Dedi adının Olivia olduğunu öğrendiğim kız. Çok samimi davranıyordu.
- Sizde kurt muzunuz ?
Dedim. Şaşırmamıştılar yani onların ne olduğunu bildiğimi biliyordular ya da numara yapıyor olabilirler.
- Evet ikizde kurtuz.
Dedi.
- Peki ya alfanız, o kim ?
Dedim. Kızın samimi yüzü bir anda ifadesiz bir hal aldı ve kafasını yanında duran Scott'ta çevirdi.
- Yanlış anlamayın sizi sorguya çekmiyorum ben bir süredir... buralarda değildim ve sadece eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum.
Dedim. Belli ki alfaları ile aralarında bir sorun vardı ya da ondan kaçıyordular. Olivia küçük bir tebesüm gösterdi ama o da yüzünden hemen silindi. Gözleri arkamda bir yere sabitlenmişti ve sadece onun gözleri değildi ben hariç herkes o tarafa bakıyordu. Sonra burnuma tanıdık bir koku geldi ve arkamı döndüm işte karşımda Peter. Hâla aynıydı, hiç değişmemişti. Bana baktı ve hafifçe gülümsedi. Yanağımda biraz ıslaklık hissettim ve yavaşça yanına gidip ona sıkıca sarıldım. O ise bana nazik bir şekilde sarılıyordu. Benden ayrıldı ve gözlerimin içine baktı.
- Ne zaman uyandın ?
Dedi.
- Dün gece.
- Neden bana haber vermedin ?
- Seni aradım hatta mesaj bile bıraktım.
- Hadi burdan gidelim sana anlatıcak çok şeyim var. Siz ikinizde peşimizden gelin.
Dedi. Kendimi anlarım ama Olivia ve Oliver neden bizimle geliyorki ?
- Onlar seninle gelmiyor Peter burda kalıyorlar.
Dedi Scott. Peter ise bana bakıyordu.
- Ava sende onunla gitme burda kal.
Dedi tekrardan Scott. Peter yine bir şeyler karıştırmıştı ve artık her ne yaptıysada iyi mi kötü mü anlamış değilim. Yani o Peter her zaman bir şeyler yapar ama bana zarar vermez.
- Biri burda ne olduğunu anlatabilir mi ?
Dedim. Peter'a bakarak ama o bana değilde Olivia ve Oliver'a bakıyordu. Sonra bir anda görüş açım mavi olmuştu sanki dönüşüyordum. İki elimi başıma koydum ve ve gözlerimi kapatım. Bir süre sonra açınca Peter bana bakıyordu ama gözleri onlar kırmızıydı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yeni bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf " Tamamlandı "
Novela JuvenilPeter Hale ya iki kişiyi dönüştürseydi ne olurdu? Ve bu ikinci kişi alfasına çok bağlı olursa.