21. Bölüm

270 17 1
                                    

Ne yapmam gerektiğini veya ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum. Sanki hayat benim için durdu gibi....

Ben toparlamak isterken, bir kez daha yere yapıştım.

Annem, annem değil mi ?

Böyle bir gerçek karşısında nasıl hissedilmesi gerekiyor ?

Ben nasıl davranmalıyım ?

Belki ardıma bile bakmadan eve geri dönmeliyim veya olgun davranmalı ve bu yabancıya benden ne istediğini sormalıyım. Sonra eve gidip bu saçma hayatımı gözden geçirir ve belki ağlarım ama aklıma gelen şey ile aptal aptal gülümsemeye başladım.

" Bu dediklerin doğru olamaz, benim annemin adı Anna, Tnaya değil. "

" İster inan ister inanma Tnaya senin annen, üstelik bende fotoğrafı bile vardı. " dedi ve cebinden bir kağıt parçası uzattı. İçimdeki korku ile kağıda baktım. Benim annemin o adam ile beraber oldukları bir fotoğrafı vardı. O fotoğrafa ne zamandır bakıyorum bilmiyorum ama en sonunda fotoğrafı geri ona verdim.

" İyi misin ? " dedi yabancı. Bu nasıl bir soru böyle, daha demin beni büyüten " anne " dediğim kadının annem olmadığını öğrendim.

"  Sence nasıl olabilirim ? Biri gelip sana annen annen değil derse nasıl iyi olabilirsin! "

" Bizim gibiler daha bebekken alınırlar yani ben annemi tanımıyorum "

" Özür dilerim, seni üzümek istememiştim "

" Bu dediklerimden sonra Tnaya'yı annen olarak kabul etmiyecek misin ? "

" Salak mısın sen be ? O hâlâ benim annem hem derler ki annelik sadece doğrumaka olmuyor. Belki beni o doğrumadı ama o büyütü, ben ona anne dedim ve ömrümün sonuna kadar da diyeceğim "

Yüzünde bir gülümseme belirdi ama konumuz benim Tnaya'yı yani annemi annem belirlemem değil. Onun benden ne istediği.

" Benden ne istiyorsun ? "

" Dünyada türlerin her şeyinin içinde yazılı olduğu bir kitap var ve onu geri alıp diğerlerinden yanına koymalıyım. Ve şu an kimde olduğunu var sayarsak kitabı sadece sen alabilirsin. "

" Bir koruyucusun ve üç beş insanımı yenemiyorsun ? "

" İnsanları öldürebilirdim ve kendim alabilirdim ama almıyorum. Çünkü kitabı ben kaybetim ve bu yüzden diğer koruyucular peşimde. İşin kötü yanı şu ki kitabın kayıp olduğunu bilmiyorlar  "

" Nasıl sen kaybetin ve kimse kayıp olduğunu bilmiyor ? "

" Kitabı kaybetim ve diğerleri başka bir sebepten peşimde "

" O zaman sende gider onlara her şeyi açıklarsın ve kitabı beraber alır gidersiniz, nasıl fikir, mükemmel değil mi ? "

" Bu fikir hayatım boyunca duyduğum en berbat fikir, başka bir şey bul. Koruyucuların dahil olmadığı... "

Çok tuaf bir adam, koruyuculardan neden kaçtığını söylemiyor ve kitabın ne yapıcağınıda. Ya kitabı kendi için kullanırsa veya biz doğaüstülere karşı. Bunlar olursa ne yaparız ?
En iyisi kimsenin eline geçmemesini sağlamak ama önce kitabın almalıyım.

" Bir planım var ama seninde yardımına ihtiyacım var "

" Ne gerekiyorsa yapıcağım. "

" Tamam öyleyse, ben şimdi eve gidiceğim ve sende geliceksin ama akşam olunca. Tamam mı ? "

" Tamam "

Oturduğum yerden kalktım ve eve doğru yürümeye başladım.
Yolda iken planımın ilk aşamsı için Peter'a mesaj atmalıyım.

Gönderilen: Peter
Birazdan eve geliyorum ve seninle tartışıcağım.

Gönderen: Peter
Neden ?

Gönderilen: Peter
Her şeyi sana sonra anlatacağım ama şunu bil ki ben iyi bir şey yapıyorum. Ve seni çok seviyorum ama birazdan kalbini kırabilirim. Şimdiden özür dilerim.

Gönderen: Peter
Senin için endişeleniyorum.

Gönderilen: Peter
Güven bana ne yaptığımı biliyorum. 

Gönderen: Peter
Ava ben sana hep güveniyorum.

Onun mesajı yüzüme küçük bir tebesüme sebep oldu. Telefonumu cebime koydum ve önümdeki yolla baktım. Bir kaç adım sonra eve varıcaktım. Yürümeye devam ettim ama içimde çok tuaf bir his vardı. Belkide Peter'ı üzeceğim içindir ama bunu yapmalıyım ve sözlerimde ciddi olmayacağım. Ve gelmiştim. Bahçe kapısını ittim ve bahçeye bir adım attım ve bir adım daha, bir tane daha, bir tane daha derken kapıya vardım. Yüzüme sinirli bir ifade yerleştirdim ve kapıya alıcaklı gibi vurmaya başladım.

Kapıyı Lydia açtı ve kenara çekildi. Yüzünde şaşkın bir ifade vardı ve sebebi ise kapıyı çalma şeklim olabilir. Yanından geçtim ve içeri hızlı adımlarla girdim. Peter tam da salonun ortasındaydı. Yanına gittim ve tam karşısında durdum.

" Neden ? " dedim. Sesimi biraz ağlayacak gibi tutmuştum ama o an Peter 'ın Jeremy'nin avcı olduğunu bildiği halde sustuğu aklıma geldi. Ben annemi öldüren avcıları ararken elebaşı yanımdaydı ve o susmuştu. İşte o an burnumun ağlamadan önceki yanışını hissetim ve ardından gözlerimin buğulandığını.

" Ne neden ? "

" Neden bana Jeremy'nin bir avcı olduğunu söylemedin ? " dedim. Biraz bekledi ve sonunda benim ciddi olduğumu anladı.

" Ava durum sandığın gibi değil, gel otur ben sana her şeyi anlatacağım "

" Neyi anlatacağın umrumda değil Peter, artık senin yalanlarını dinlemek istemiyorum. Çünkü yine aynı şey olucak sen yalan söyliyeceksin, ben yine siğneye çekeceğim ve bir gün yine bir yerden patlak yericeğiz. Ben yoruldum, ben çok yoruldum artık dayanamıyorum. "

Gözlerimin bir kaç damla göz yaşı dökülüyordu ama bu bir hiçti. Onca yaşanandan sonra bir iki damla göz yaşı birer hiçti. Bana onu avcı olduğunu söylememişti. Kabul ediyorum benden daha öncede bazı şeyleri saklamıştı ama bu farklı.

Belki Jeremy'nin annemi öldüdüğünü bilmiyordu ama buna ihtimal vermeliydi.

" Annemin öldürüldüğü gün Jeremy'de ordaymış ve eğer sen bana onu bir avcı olduğunu söyleseydin. Şimdi bu halde olmazdık Peter, belki annem yine ölmüş olurdu ama benim 3 yılım gitmezdi, biz böyle olmazdık. Senin ilk alfa olduğun zaman seninle Beacon Hills' e gelirdim ve kimse bizim karşımızda duramzdı. "

" Ava haklısın, bunu sana söylemeliydim ama Jeremy'nin böyle bir şey yapıcağı aklıma gelmedi."

" Bir süre görüşmesek iyi olucak Peter. "

" Gitmemi mi istiyorsun ? "

" Evet, bir süreliğine yanlız kalmaya ihtiyacım var. "

" Tamam, giderim ama unutma Ava , ben hep bir telefon uzağındayım. "

" Unutmam. "

Peter, yanımdan geçti ve yukarıdaki eşyalarını toplamaya başladı. Malia ve Lydia'da.

Hepsi gidiyordu ve ben planım için hazırlık yapıyordum. Jeremy'i öldürüceğim ama önce güvenini tekrar kazanmalıyım. Ve bunuda sözde olmayan hafızam ve o koruyucu ile yapıcağım. Bende Avaline Maria Kane'isem annemin intikamını alıcağım.


















Teen Wolf " Tamamlandı "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin