Dün gece koruyucu, Jeremy gittikten sonra gelmişti ve bana o mektubun gerçek olduğunu söyledi. Annem yazmış ve yıllardır ondaymış.Bu duruma biraz sinirlendim ve onu kovdum. O gittikten sonra tüm gece uyanık kaldım. Uyuyamıyordum.
Gece bir kaç defa Peter aramıştı ama açmadım. Bana mesaj bıraktı. Onu geri aramamı istiyordu ama ona meşkul olduğumu söyledim.
Şu an kimseyi istemiyorum. Her ne kadar tuaf gelse de Peter'ı da istemiyorum. Yanlız kalmak istiyorum ama çalan kapı buna engel oluyor. Belki çalar çalan gider dedim ama kimse inat etmiş gitmiyor.
En sonunda gidip kapıyı açtım ve Jeremy'i gördüm. Yanımdan geçerek içeri girdi ama girerkende konuşmaya devam ediyordu.
" Evde olduğunu biliyordum. Neden kapıyı açmıyorsun ? Peter beni arayınca ne kadar korktum haberin var mı ? "
Ne ?
Olamaz, umarım Peter açık vermemiştir. Pek düşük bir ihtimal ama olabilir.
" Peter sana ne dedi ? " dedim. Sesim sert çıkmıştı, ki bu iyi bir şey, benden şüphelenmez.
" Tartıştığınızı ve sana ulaşamadığını söyledi "
Sustum. Ne diye bilirim ki zaten, biz sahteden kavga edicektik ama kavgamız gerçek oldu. Şimdi ise onunla konuşmak istemiyorum. Bunu diyecektim.
" Eee sen niye geldin ? "
" Dün gece öyle çekip gitmemeliydim ama gittikten sonra düşündüm. Bu kadar çok şey yaşadıktan sonra seni yanlız bırakmamalıyım" dedi ve ben ona öylece bakmaya devam ettim. En sonunda kafamı hafifçe salladım.
" Sana her konuda yardımcı olmaya karar verdim. Mesela babanın ortaklarından biri arkadaşım ve bana yeni işletme şeklinin hâlâ belirlenmediğini söyledi. Bende bu konuyu hal etmeye karar verdim"
" Jeremy, bana yardımcı olmana sevindim ama şu an havamda değilim. " dedim.
" Tamam, ben o meseleyi hallederim, sen merak etme. Bu gece neden bende kalmıyorsun " dedi. Beni mi sınıyor bu adam. Belki bir şeylerin farkına varmıştır. Umarım anlamamıştır. Belki bu gece seni öldürmeliyim. Evet ,neden olmasın.
" Olur ama şimdi gelemem akşama doğru seni ararım, olur mu?"
" Tamam, haber bekliyorum senden " dedi ve kapıya doğru yürüdü. Ona eşlik ettim ve gittiğinde kapatığım kapıya yaslandım.
Şimdi ne yapacağım ben.
Tamam, giderim ama unutma Ava, ben hep bir telefon uzağındayım
Peter...
Onu aramalıyım, o bana yardım eder.
Yerimden kalktım ve odama gittim. Telefonum ordaydı. Peter'ı aradım.
Peter aranıyor
Peter çalıyor
Peter çalıyor
P= Ava, iyi misin ? Bir sorun mu var ?
A= Bana hep bir telefon uzağındayım demiştin
P= Evet dedim. Ava sen iyi misin ?
A= Birini öldüreceğim, yardımın edermisin ?
P= Tamam, geliyorum
A= Tamam, bekliyorum.
Telefonu kapatım ve şüphe çekmemek için çantama bir kaç kıyafet koydum.
...................................
Akşam olmuştu ve kapı çalınıyordu. Kapıyı açtım ve çantamı sırtıma yerleştirip dışarı çıktım. Berber arabaya gittik ve ben şöför koltuğunun yanına oturdum.
" Ava, eve gitmeden önce küçük bir işim var. Senin için sorun olmazsa önce oraya uğraya bilir miyiz ? " dedi. Jeremy. Neden eve gitmiyoruz ki, belki de bir şeylerin farkına varmıştır ve işimi bitirmek istiyordur.
" Tamam, sorun değil benim için "
" Anlayışın için teşekkür ederim "
" Rica ederim "
İkimizinde sesi çok ürkütücü çıkmıştı.
Bir süre sonra
Şehirden uzaklaşmıştık ve bu beni tedirgin ediyordu. Neyseki bir yere varabildik. Bir depoya gelmiştik.
Arabadan indi ve gelip benim de kapımı açtı. Kesin beni öldürecek.
Arabadan indim ve peşinden içeriye girdim.
Ama girmemeyi tercih ederdim. Neden mi ?
Çünkü içerisi kurtlarla dolu. Ben avcılarda gelir sanmıştım. Beklentilerim karşılanmadı. Kırmızı gözlü kurt ve mavi gözlü kurtlar. Yani alfa ve betaları.
Jeremy'e baktım. Bana gülüyordu.
" Kendini çok mu zeki sanıyorsun Ava, bir şey hatırlamıyorum diye acınıcaksın ve benden sana kucak açıcağım. Sen ne kadar da zekimişsin. "
Tuzak, büyük bir tuzak. Ne olucak emin değilim ama büyük bir yardıma ihtiyacım var, hem de hemen.
Biliyorum, neredeyse bir haftadır yeni bölümü atmıyorum. Yeni bölümü yazmaya bugün başladım. Yazmadan önce ise final yapma kararı aldım. Neden diye sorucak olursanız, aklıma yeni şeyler gelmiyor.
Bu bölümü yayınlınladıktan sonra diğer bölümleri yazmaya başlıyacağım. Bu biraz uzun sürebilir, yani finale kadar yazıp öyle yayınlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf " Tamamlandı "
Ficção AdolescentePeter Hale ya iki kişiyi dönüştürseydi ne olurdu? Ve bu ikinci kişi alfasına çok bağlı olursa.