22. Bölüm

246 16 7
                                    

Akşam olmuştu ve Peter'lar çoktan gitmişti. Ve ben şu an babamın evdeki eski ofisinde masanın üzerindeki ben 6 yaşında felenken çekilmiş ailecek beraber olduğumuz fotoğrafa bakıyordum.

Zaman ne kadar da çok çabuk geçmişti.

Nerde o eski ben, kim ki bu yeni ben.

Peter beni ilk dönüştürdüğü zamanlar, tüm kontrolü kaybetiğim zamanlar, bir canavar olduğum zamanlar....

Ve ondan önceki masumiyetim....

Aman neyse onlar hak etti ölmeyi.

" Burda oturmuş, yaptıkların ve yapacaklarından pişmanlık mı duyuyorsun " dedi tanıdık gelen ama yabancı ses.

Sesin geldiği yere bakınca gelenin koruyucu olduğunu gördüm.

" Sen içeri nasıl girdin " dedim şaşkınlıkla. Çünkü Peter'lar gidince açık olan her yeri kapatmıştım.

" Arka kapıdan " dedi. Bu adama güvenip güvenmemek arasında kaldım.

" Neyse konumuza dönelim,  bu arada adının neydi senin ? "

" Sen ne isterden o " dedi. Bu adamın adı yok mu ? Bence varda bana söylemiyor.

" Newt, adın Newt olucak "

" Güzel isim Maria, yoksa Avaline mi demeliydim ?"

" Genelde pek Maria demezler ama istersen söyliyebilirsin "

" Tamam öyleyse Maria, planında sana nasıl yardımcı olabilirim? " dedi.

Masadan çekmecesinden dün satın aldığım bir kaç eski kağıdı alıp masanın üzerine koydum ve ona babamın oturduğu koltuğu oturması için elimle gösterdim. O da gidip oturdu.

" Şimdi seninle annemin ağızından bana bir mektup yazıcağız ama yazını onunkine çok benzetmelisin. Bunu yapabilir misin? "
"Sen beni ne sanıyorsun, James Bond felan mı ? "

" Yazı yazmaktan James Bond' a nasıl geçtin ? "

"Neyse, ne yazmamı istiyorsan söyle " dedi. Ne yazılması gerektiğini bilmiyorum, bu kısmı hiç düşünmemiştim. Nasıl başlamalıyım. Buldum.

.............

Uzun uğraşlar sonucunda sözde mektup hazırdı. Şimdi yapmam gereken kötü anılarımı düşünüp ağlamak. Mesela annemin öldüğü gün, bu bile boğazıma bir yumru oturmasına sebep oluyor. Peki Peter'ın öldüğü gün, kalbim sıkışıyor gibi. Onun öldüğünü benden sakladılar. Tam bir hafta sonra öğrendim. İkinci kez öldürüldüğünde, kendimi toplamam haftalarımı aldı. Yaşayan bir ölüydüm. En yakınım düşmanım çıktı. Babamla yeni bir başlangıç kurarken, onu ebediyen kaybettim. Bu hayat cidden çok kötü davranmış.

" Hayat cidden sana kötü davranmış, Maria " dedi Koruyucu yani Newt. Bu adam zihin mi okuyor ? Bir dakika benim onun hakkında düşündüklerim.

" Sen zihin mi okuyorsun ? "

" Evet ama diğerleri peşimdeyken bunu yapamam. Neden sordun ? "

" Çünkü daha demin zihnimden geçenleri okudun "

" Hayır okumadım, sadece sen sesli düşünüyordun " dedi. İyi haber düşündükerimden haberdar değil, kötü haber ise rezil oldum. Koruyucu oturduğu yerden kalktı ve yanıma gelmek için ilerledi ama kolu masanın üzerindeki fotoğrafa çarptı. Tutmak için elini uzattı ama tutamdı. Yere düşmesinin sonucunda çerçevenin camı paramparça oldu. Newt ise bana bakıyordu.

" Mektubu ver " dedim son derce sakin çıkan sesimle. Bana yazdığı mektubu uzattı. Kağıdı dikkatli bir şekilde katladım. Dizlerimin üzerine çöktüm ve yerdeki çerceveyi kaldırdım. Çerceveyi kaldırmamla fotoğaf yere düştü ve bende tam üstüne kağıdı koydum.

" Aman tanrım !! Çercevenin içinde mektup var " dedim sahte bir şaşkınlıkla. Newt amacımı anlamış olucak ki oda sahteden şaşırdı. Telefonumu elime aldım ve Jeremy'i aradım.  ( Ava=A, Jeremy= J )

Jeremy aranıyor.....

Jeremy çalıyor.....

Jeremy çalıyor.....

J = Ne istiyorsun benden kurt ?

Sesi yüksek çıkmıştı. Eskiden olsa " Merhaba Ava, derdi ve gece geç bir saatte ararsam şimdiki gibi " Ava ne oldu iyi misin ?  derdi. Ne çabuk değiştin be... Neyse role gireyim.

A = Sende bana bağır, sende git.  Zaten Ava kim ki ? Herkes ona karışabilir, herkes onu üzebilir ama kimse demez bu kız 3 yıl sonra gözünü açmış hiç bir şey hatırmamıyor. Kimsesiz, yapa yanlız, ne yapıcağımı bilmiyorum.

Newt bana eli ile " oldu bu iş " işareti yaptı. Bencede olmalıydı, bunları söylerken bile öyle gerçekçi yaptım ki gözlerim gerçekten doldu.

J = Evde misin Ava ?

A = Evet

J = Gerlirken sana sevdiğin şekerlerden almamı ister misin ?

Bu soruyu sorduğuna göre gelicek ama şekerlere hayır demem gerekiyor.

A = Şeker istemiyorum, sadece gelmeni istiyorum

J = Tamam birazdan ordayım

Cevap vermedim, oda kapatı. Gelicekti daha önemlisi bana inanıyor gibiydi.

                        

614 kelime

Belki bundan sonra kısa kısa yazarım.

Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Peki koruyucu yani yeni adıyla Newt hakkında ?

Ve son bir şey daha söyliyeceğim, benim gibi Teen Wolf kitabı yazan bir arkadaşım var.

Adı bensenaaq

Bence çok iyi yazıyor, onun kitabına bakarsanız sevinirim.

♥♥♥♥♥♥






Teen Wolf " Tamamlandı "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin