( Yazardan )
Jeremy Grey, hiç bir ifade göstermeden öldürmeyi planladığı kişilere bakıyordu ama o belli olmayan ifadesinin altında kaos yattıyordu. Bir anda arkasına döndü ve düşmanlarının öldürmek isteyen sürüye baktı.
" Konuştuğumuz gibi - yavaşça onlara doğru ilerledi - yapılması gerekeni yapın, gerisi benim " dedi ve bir anda o sürü karşı tarafa doğru gelmeye başladı. Onlara da onlara doğru gitti, iki tarafta yürürken, hızlandı ve ardından koşmya başladılar. Ve ortada buluştuklarında, bu bir savaşın başlangıcı oldu.
Kimin kime saldırdığı belli değilken arkadan gelen diğerleri ile savaş daha da karmaşıklaştı. Düşman sürü Ava hariç herkese öldürücü darbeler vurmaya çalışıyordular ama pek becremiyordular. Çünkü herkes bir birinin arkasını kolluyordu, herkesin kuyusunu kazan Peter'da dahil.
Ava bunu fark etmişti, bunun sebebinin Jeremy olduğunu düşünüyordu. Onu yaralıyacaklardı ve Jeremy'nin önüne atıcaklardı.
Onlar içeride savaşırken, Jeremy dışarda arabasının kaputuna oturmuş gökyüzüne bakıyordu. Şimdi siz sorabilirsiniz, hangi piskopat içeride savaş olurken gökyüzünü izlerki.
O izliyordu, yıllardır baktığı gökyüzünü izilyordu, arkasından ona yalaşan Stiles'dan habersiz bir şekilde. Stiles ona her adıma daha da çok yaklaşıyordu.
Elindeki sopayı iyice kavradı ve kaputta oturan Jeremy'nin kafasına vurdu. Jeremy gelen darbe ile bayıldı. Çünkü kötüye bir şey olmazdı ama Stiles ne olur ne olamaz nabzına baktı. Hâlâ hayattaydı, na yazık ki.
Onu yanında gelen Lydia ve Mason'ın yardımı ile ormana ağaçların yanına saklandılar.
Ve savaşa gelicek olursak Peter'ın sürüsü hariç kimse öldürmüyordu. Onların öldürmediklerini Peter ve sürüsü öldürüyordu. Çünkü Peter, onların önünde bir çok kişiyi öldürmüştü ve onlarda alfasına uyuyordular.
Hayatta kalan çok az kişi vardı ve onlarda yakında ölücekti.
.
.
.
.
.
.
.
.(Ava'dan)
Güneş neredeyse doğmak üzereydi ve Jeremy hariç herkes ölmüştü. Stiles ve diğerleri evde kalmaları gerekirken buraya gelmiştiler. Jeremy'yi bayılatıp ormanda beklemişler.Neden mi ?
Onu öldürmemem için ama ben onu öldürdüm ve bu yüzden şu an saçma bir tartışmanın içindeyim.
" Ava, bizi dinliyor musun ? " dedi Lydia.
" Hayır, en son ne diyordunuz "
" Diyorduk ki Peter kendine kafa dengi birini bulmuş. Artık hiç sıkılmaz! " dedi Stiles alayla karışık öfkemsi bir şeyle.
" Saçma tartışmanız bittiyse, eve dönmek istiyorum "
" Evet, hadi dönelim " dedi Peter ve ilerlemeye başladı. Diğerleri bize bakıyordu ama biz betalar alfamızı takip ediyorduk.
" Şey.... Peter, o cesetlere ne olucak " dedi Nike.
" Her şey nasıl başladıysa, cesetlerde onun gibi hal olucak " dedi Peter.
" Her şey nasıl başladı ki ? dedi Alex.
" Vahşi hayvan saldırısı yani kurtlar ile "
" Ve kurtlar ile bitecek " dedi Peter.
Peter'a baktım ve o da bana. Sanırım her şey eskisi gibi olucak ve artık eve dönebileceğim yani Beacon Hills'e......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Birkaç ay sonra
Jeremy ve o sürü öleli birkaç ay oluyordu. Beacon Hills sessizleşmişti ama bu sessizlik iyi mi kötü mü emin değilim.
Sadece tadını çıkarıyorum.
Ormanın içinde insanlardan uzak, sesiz ve huzur dolu olan evimde, daha doğrusu Peter'ın evinde bu sesizliğin tadını çıkarıyorum.
Son bir yılda yaşadıklarımı düşünücek olursam, bu sessizliği hak etmiştim.
Jeremy öldükten, herkes hayatına geri döndü.Scott ve diğerleri geri dönmüştü. Derek hâlâ Beacon Hills'teydi, ara sıra uğrardı.
Bunun dışında Peter bana tüm yaz boyunca kaçırdığım tüm okul eğitimini aldırdı ve bir daha ki seneye, tekrar okula gidiyordum. Alex ve Nike ile iyi anlaşıyordum ama ara sıra küçük tartışmalarımız oluyordu.
Koruyucuya gelicek olursak eve döndüğümde gitmişti. Bana küçük bir mektup bırakmıştı.
Flashback
Eve girdim, eşyalarımı toplayıp Beacon Hills'e gidicektim. Odama geldim ve küçük valizime kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. Bir kaç dakika sonra her şey tamamdı. Valizimi aldım ve tam aşağı inecektim ki aynanın önünde bir mektup vardı. Valizimi bıraktım ve mektubu açtım.
Sevgili Maria,
Ben eve geri dönüyorum, malesaf ölüp ölmediğini bilmiyorum. Diğer koruyucular beni buldu ve bende kitabı buldum.
Bu mektubu bile zar zor yazabiliyorum, buna bile izin vermediler ama onlara her şeyi anlattım. Bana biraz hak verdiler, bu sayede yazabiiyorum.
Neyse, kısa keseceğim.
Umarım iyisindir ve her şey istediğin gibidir. Kendine iyi bak....
Koruyucu nam-ı diğer Newt
Flashback and
O artık gitmişti ve onu bir daha görüp göremiyeceğime emin değildim.
Onun dediği gibi her şey istediğim gibi artık huzurlu bir hayatım vardı ve bunun sonsuza dek sürmesini istiyorum....
Burda bitiriyorum, benim için zor. Çünkü bu benim ilk kitabım. Bu kitapla ve sizlerle bir ilki yaşadım. Ve bunun için sizlere teşekkür ederim. Ve unutmamalıyım ki bana yani arkadaşlıklar kazandırdı.
Bana yardımcı olan bu kitapla tanıştığım tabisizanneleritara çok teşekkür ederim.
Benden bu kadar, başak bir kurgumda görüşmek dileğile.
Sizleri seviyorum, kendinize iyi bakın ve bol bol Teen Wolf'la kalın ♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf " Tamamlandı "
Teen FictionPeter Hale ya iki kişiyi dönüştürseydi ne olurdu? Ve bu ikinci kişi alfasına çok bağlı olursa.