Peter'ın evine girince karşıma göze ilk merdivenler çarpıyordu. Duvarlar beyaz parkeler ise merdivenlerle uyumlu bir şekilde ahşaptandı. Sol tarafımda bir koridor vardı ama sağ tarafımda koridor yok aksine salon diye tahmin ettiğim bir yer vardı.Peter sağ tarafımda olan yere doğru gidince onu takip ettim. Doğru tahmin etmişim burası bir salondu oldukça büyük bir salondu.Tahminen evin bir kenarının uzunluğu kadardı. Çoğunlukla açık tonların hakim olduğu bu salon oldukça güzeldi.
Peter salonun en sonunda bulunan şöminenin önündeki tekli koltuklardan birine oturdu. Bende onun çaprazındaki koltuğa oturdum. Geldiğimiz yöne bakınca Zach'in arkamızdan gelmediğini gördüm.
- Güçlerin zayıflamış.
Cümlesi ile kafamı ona çevirdim.
- Ne bekliyordun aşırı güçlü bir kurt olmamı mı yoksa senin gibi öfkeli mi olamamı eğer bunları bekliyorsan kusura bakma ama daha dün komadan uyandım.
Affallanmıştı ama onun kadar bende afallandım. Neden böyle bir tepki vermiştim ki sadece " güçlerin zayıflamış " dedi. Peter'ın gözlerinde sanki sönmüş gibiydi. Çünkü "ona senin gibi öfkeli mi olmamı bekliyorsun" demiştim.
- Özür dilerim Peter, neden öyle bir tepki verdiğimi bilmiyorum.
Peter oturduğu yerden kalktı ve yanıma oturdu. Ellerimden tuttu ve gözlerimin içine bakmaya başladı.
- Sorun değil seni anlıyorum yani böyle hissetmen normal. Daha dün komadan uyandın kendini yanlız hissediyorsun seni umursamadığımı sanıyorsun. İhanete uğramış gibi hissediyorsun. Şimdi bu dediklerimi doğru bulmuyor olabilirsin ama seni tanıyorum Ava, içide bir yerde bu dediklerim oluyor.
Bu dedikleri şu an aklımda dolanıyor acaba doğru mu diye. Ama doğru ise bu beni çok iyi tanıdığını gösterir. Oturduğum yerden kollarımı Peter'a doladım. O da bana sarıldı ve başıma bir öpücük koydu.
Bir süre böyle sarılı bir şekilde durduk ve durmaya devam ettik. Aslında devam etmek istiyordum bana ne olduğunu merak ediyordum.
- Konumuza dönelim istersen ?
Bu adam beni cidden çok iyi tanıyordu. Başımı aşağı yukarı salladım.
- Siz evden çıktıktan bir kaç dakkika sonra Stiles aradı. Argent onları aramış ve kasabaya yeni avcıların geldiğini söylemiş. Bende sizin yanınıza gelmek için evden çıktım, arabaların yanına gittim ama yoktunuz. Sizi tüm ormanda aradım ama bulamadım. Bir kaç hafta geçti. Bir ihbar gelmişti, genç bir kız bulmuşlar. Söylenene göre vahşi bir hayvan saldırmış. Bizde sonradan öğrendik Malia'yı bulmuştular. Onu hastahanede gördüğümde tanıyamadım. Kendi kızımı tanıyamadım. Yaklaşık 2 ay kadar yoğun bakımda kaldı. O sırada bana bir alfanın sürüsü ile saldırdığını, Jeremy'nin sizi orda bırakışını ve başka bir alfa tarafından kaçırılmanızdan bahsetti.
Durdu ve derin bir nefes aldı.
- Malia hastahaneden çıktıktan bir kaç gün sonra koruyucular kaçırdıkları avcıları öldürmeye başladı. Her taraf cesetlerle doluydu. Diğerleri bununla uğraşıyordu ama ben ve Malia seni arıyorduk. Bir gün Derek'in evin gittim ama o evde değildi. Etraf berbat haldeydi; evi su basmıştı, etrafta yüzen eşyalar vardı ve bir masanın üzerinde bir adres senin orda olduğunu söyleyen bir adres. Yazan yere gittim, eski bir evdi ve sen o evin içindeydin. Her tarafında yaralar vardı. Sonra seni hastahaneye götürdüm ve kayıtlara vahşi hayvan saldırısı diye geçti. Zaten sonrasında komaya girdin. 3 yıl geçti uyandın ve şimdi benim yanımdamsın.
Epey olay olmuştu ama hâlâ eksikleri vardı.
- Başka.
- Başka derken ?
- Yani eksikleri diyorum.
- Ne gibi eksiklikler ?
- Mesela Jeremy, ona ne oldu ?
- Etrafına bir avcı ordusu yığdı şimdi onların arkasına saklanıyor.
- Stiles ile gelmeden önce aradı. Hiç bir şey hatırlamıyor gibi yaptım. Çünkü ona güvenmiyordum ama başka babam bana onun bir avcı olduğunu söyledi.
- Doğru söylemiş, babana söyle Jeremy'den uzak dursun ve ona istersen 3 yıl önceyi anlat.
- Tamam, diğer soruma geçiyorum nasıl alfa oldun ?
- Size saldıran ve sonrasında sizi kaçıran alfaları öldürdüm.
- Nasıl yani tekrardan geri gelip karşına mı çıktılar ?
- Bu ikisi tanışıyormuş ama araları bozulmuş. Sonra da bir avcı ile kurt boğan alan bir omega hakkında söylenti duymuşlar. Hatta seni canlı bir şekilde getirene ödül vereilecekmiş. Bunun üzerine bende onları öldürdüm. Sonrasını biliyorsun zaten anlatmıyacağım.
- Tamam, bu olanlar çok güzel yani sadece alfa olamanı diyorum ama sana kızgınım.
- Neden ?
- Yeni betaları bensiz dönüştürün.
- İnan bana o kadar da iyi değildi.
- Nasıl yani ?
- İlk alfalığımda bilerek veya yanlışlıkla dönüştürdüğüm herkes yaşadı ama bu sefer 13 kişiyi dönüştürdüm. Ve bu 13 kişiden sadece 5 hayat kaldı. Tabi sonradan o 5 kişiden biri öldü.
- Üzüldüm ama artık gitmeliyim Peter.
- Tamam seni bırakıyım.
***************
Babam Beacon Hills'te bir ev almış ve şimdi o evdeki odamda uyumak üzereyim. Dün komadan uyanan birine göre oldukça iyiyim ama hâlâ eksiklerim var. Ve tabi Peter'a vermeyi unutuğum kitaptan çıkardığı fotoğraf var. Kitaba ne olduğunu hiç bilmiyorum ve tuaf bir şekilde kendimi Peter'ın yanında yabancı gibi hissediyorum. Tüm bunları düşünmek ise ayrı bir acı katıyor. Bunları düşünmeyi bırakıp gözlerimi yumdum ve kendimi uykuya teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf " Tamamlandı "
Teen FictionPeter Hale ya iki kişiyi dönüştürseydi ne olurdu? Ve bu ikinci kişi alfasına çok bağlı olursa.