Şu an o bana bakınca korkmuş, zavallı ve yanlız olan birini görebilir ama bu doğru değil.Arkamda aldım sesleri duydum ama bakmadım. Çünkü Jeremy'nin şaşırmış ifadesinden Peter ve diğerlerinin geldiğini anladım. Şimdi dört kişiyiz ama her an çoğalabiliriz.
(Arkasında Peter, Alex ve Nike var )" Biliyor musun Jeremy, eğer yanlız olsaydım. Kaçardım ve buraya geri yanlız gelmezdim. Dediğim gibi yanlız olsaydım giderdim ama değilim. " dedim.
" Şimdi sen soruyorsun, ne oluyor, bunlar ne ara geldi ? Ben sana kısa bir özet geçeyim. Her şey sen sabah gittikten sonra oldu. "
( Bu yerden sonrası diğer bölümde var, istemezseniz okumayın ya da okuyun. Siz bilirsiniz, ben sadece söylüyorum )
Bu sabah
Ona eşlik ettim ve gittiğinde kapattığım kapıyı yaslandım.
Şimdi ne yapacağım ben....
Tamam, giderim ama unutma Ava, ben hep bir telefon uzağındayım
Peter....
Onu aramalıyım, o bana yardım eder.
Yerimden kalktım ve odama gittim. Telefonum ordaydı. Peter'ı aradım.
Peter aranıyor
Peter çalıyor
Peter çalıyor
P= Ava iyi misin ? Bir sorun mu var ?
A= Bana hep bir telefon uzağındayım demiştin
P= Evet demiştim, Ava sen iyi misin ?
A= Birini öldüreceğim yardım edermisin ?
P= Tamam, geliyorum
A= Tamam, bekliyorum
Telefonu kapatım ve şüphe çekmemek için çantam bir kaç kıyafet koydum.
( Burdan sonrası diğer bölümde yok )
Aşağıdan adım sesleri geliyordu. Sesiz bir şekilde aşağı indim ve koruyucuyu gördüm.
" Burda ne yapıyorsun ? "
" Ne mi yapıyorum seni bekliyorum, sana heberlerim var "
" Ne haberi ? "
" Dün sen beni kovduktan sonra gitmedim, bekledim. Jeremy giderken onu takip ettim. Şehrin dışında ormanlık bir yere gitti ve yol boyunca sürekli telefonda konuştu. Bil bakalım ormanda kimine buluştu ?
" Kiminle ? "
" Bende sana soruyorum " dedi. Bu soruya cevap vermiyeceğim.
" Tamam, kurtlarla buluştu. Yani bu bir tuzak, gitme, seni öldürecek. " dedi.
" O bir avcı, belki anlaşmazlık çıkmış, kurtları tehtit etmiş ve kurtlar onu dövmüştür "
" Hayır öyle bir şey değil. " Onu bu gece öldüreceğim, orda olun " dedi kurtlara "
" Yani beni bu gece öldürebilir "
" Evet"
Burda benimle oyun oynuyor ama ben de onunla oynamasını bilirim.
Geri odama döndüm ve tekrar Peter'ı aradım.
Peter aranıyor
Peter çalıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf " Tamamlandı "
Teen FictionPeter Hale ya iki kişiyi dönüştürseydi ne olurdu? Ve bu ikinci kişi alfasına çok bağlı olursa.