10.BÖLÜM

593 35 1
                                    

Derek Hale:

Peter, Ava'yı sakinleştirip onuda alıp gidince buraya gelmemizin asıl sebebi olan Jeremy ile konuşmak için müdürün odasına yöneldim. Biraz ilerledikten sonra biri kolumu tuttu. Kafamı o yöne çevirdiğimde kolumu tutan kişinin Lydia olduğunu gördüm.

- Neden burdaydınız ? dedi. Scott'sa sanki ne yapmak istediğimi anlamış gibi önümde duruyordu.

- Okul müdürünüz Jeremy Grey o bir avcı ve aynı zamanda Ava'nın bir nevi aile dostu ama Ava onun bir avcı olduğunu biliyor. Argent bize kaçırılan 6 kişinin de avcı olduğunu söyledi ve bugün 7.kişiyi kaçırıdılar. Ama hedef o değildi Jeremy'di. Ve şimdi önümden çekilirseniz onunla konuşucam, dedim.

- Bizde gelicez, dedi Scott. Gelmesine başımla izin verdim. Çünkü vermeseydim benim girmeme izin vermezdi.

Jeremy'nin odasına doğru gittim ve direk odaya girdim. Bizi görünce ayağa kalktı.

- Size nasıl yardımcı olabilirim ? dedi Jeremy. Son derece rahatı.

- Bugün bir avcı kaçırıdı ve hedef sendin ama karşımda sapa sağlam duruyorsun, dedim.

- Evet duydum ama ne diyebilirim ki koruyucuları anlamak zor, dedi.

- Onları kızdırıcak ne yaptın ? dedi Scott.

- Bir şey yapmadım, dedi. Bir şey yapmadıysa koruyucular neden peşinde olsun ki ? Düpe düz yalan söylüyordu.

- Peter'ı sen mi öldürdün? dedim.

- Hayır, dedi. Sesi titremişti yalan söylüyor. Yanına gittim ve iki yakasınıda tutup onu kendime yaklaştırdım.

- Peter'ı neden öldürdün ? dedim.

- Peter'ı öldürerek hepinizin hayatını kurtardım, dedi.

- Ne demek istiyorsun ? dedi Stiles.

- Peter'ın elinde bir kitap var. Eskiden var olan ama şimdi yok olan doğa üstü canlıları anlatan bir kitap. Sorrento adlı bir avcı ailesi bu kitabı istiyor.

- Sorrento'ları tanırım onlar bu işlere bulaşmaz, dedim.

- O çok eskidendi Sorrento'lar artık eskisi gibi değil. Eğer kitabı almazlarsa hepinizi öldürecekler, dedi.

- Daha önceden de böyle diyenleri gördük ama hâla hayattayız, dedi Stiles.

- Gözümüz üzerinde Jeremy, dedim ve odadan çıktık. Diğerleri okulun kapısına kadar bana eşlik ettiler.

-  Derek, Peter'ın nerede olduğunu biliyor musun ? dedi Lydia.

- Hayır, dedim. Peter şu anda Ava ile o kitabı almaya gitmiştir ve o kitabı alması herkes için bir tehlike arz ediyor.

- Şimdi ne yapıcaz ? dedi Liam Scott'a bakarak.

- Peter'ı bulmamız gerekiyor, kitap hakkında daha fazla bilgi edinmemiz gerekiyor ve tabiki de Sorrento'ları hakkında bir şey öğrenmeliyiz, dedi Scott.

- Scott haklı, dağılıp aramlıyız, dedi Malia.

- Peter eski gücüne sahip  yani bir alfa kadar güçlü buna kurnazlığı ve Ava'da eklenince epey bi güç toplamış oluyor, dedim.

- Ben ve Lydia Deaton'a gideriz ve Argent'i de çağırırız.  Sorrento'ları ve kitap hakkında bilgi ediniriz sizde üç kurt bir çakal Peter'la baş edersiniz artık, dedi Stiles. Hepmiz Stiles'ı onayladığımızı belirtince bana döndüler.

- Sence o şimdi nerde ? dedi Malia.

- Ormanda en iyi orada saklanır, dedim.

- Bir şey öğrenirseniz haber verin , dedi Lydia.

- Sizde, dedi Scott.

AVA KANE :

Peter'la oturmuş kitabın sayfalarını inceliyorduk. Kitapta yazılanları okuyamıyoruz çünkü farklı bir dil ile yazılmıştı. Bu yüzden ikimizde resimleri inceliyorduk. En sonunda Peter bir sayfada durdu.

- Ne oldu ?

- Ava sana bir şey söylemeliyim, dedi. Derin bir nefes aldım.

- Dinliyorum.

- Babanla sen okuldayken konuştum ve burda kaldığını söyledim ama baban senin Beacon Hills'te koruyucuların olduğu bir yerde kalmanı uygun bulmuyormuş, dedi.

- O koruyucuları nereden biliyor ?

-Bilmiyorum ama biliyorsa daha kim bilir kimler biliyordur ve sadec koruyucuları bilmeyip kitabı da biliyorlarsa, dedi. Haklıydı ya biliyorlarsa. Elbet gelicektirler.

- Diğerlerine söyleyelim Peter hiç değilse gelicekler karşısında yanlız kalmayız.

- Bunu bir düşünücem, dedi. İkimizde sssisizce durup düşünmeye başladık. O söylemek ve bunun beraberinde getireceği olayları düşünüyordur herhalde. Bende koruyucuların neden burda olduğunu.

- Peter belki koruyucular kitap için geldiyse. 

- Belki, dedi. Yarı yarıya ihtimal varken bile çok rahatı.

- Eğer bunun için geldiyseler onlara kitabı verirmisin ?

- Bu soryu da o zaman düşünürüz, dedi. Ben şimdi düşünmek istiyordum ama onu zorlayamam. Zorlarsam hiç söylemez.

- Babamı ne yapıcaz ya buraya gelirse ?

- Gelirse geri göndeririz, dedi. Umarım gelipte başımıza bir sorun çıkartmaz.

Tam ağzımı açıp bir şey sorucakken bizim dışımızda atan beş kalp atışı duydum. Peter oturduğumuz yerden kaltı ve camdan dışarıya baktı. Bende yanına gidip kimin geldiğine baktım. Scott, Derek, Liam ve Malia ama onalar dört kişiydi. Beşinci kişi kimdi?

Teen Wolf " Tamamlandı "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin