You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.
-Dr. SeussVictoria POV
Μου θέλουνε και επίσημο χορό τρομάρα τους.
Προτιμώ χίλιες φορές να κάτσω στην Ισπανία.
Άλλη όρεξη δεν είχα τώρα να δω τους μαφιόζους του κόσμου.
Συμπαθώ ελάχιστους.
Οι περισσότεροι είναι αδίστακτοι σεξιστες ενώ οι γυναίκες τους είναι πιο ψεύτικες και από την Μπάρμπι.
Μπ.V: Victoria γιατί κανείς σαν μωρό τώρα;
Με ρώτησε λίγο νευριασμένος.Του είπα ότι άλλαξα γνώμη και ότι δεν θέλω να πάω.
V: έχω πολλές δουλειές.
Δικαιολογήθηκα.Μπ.V: θα τα αναλάβει ο Carlo.
Με διαβεβαίωσε.Σωθήκαμε.
Θα βρω την μαφία μου κατεστραμμένη.
Ο Carlo είναι ο ξάδελφος μου και είναι το δεξί μου χέρι στις δουλειές.
Γιατί τον διάλεξα για δεξί χέρι;
Με αναγκάσανε, δεν φταίω εγώ.
V: μα-
Πήγα πάλι να βρω μια δικαιολογία αλλά με διέκοψε.
Μπ.V: θα πας. Τέλος!
Είπε υψώνοντας μου την φωνή.Εμένα δεν θα μου φωνάζεις γέρο!
Πήγα να του τα χώσω αλλά άνοιξε απότομα η πόρτα.
Άνετος μπήκε μέσα ο Carlo και ξάπλωσε στον καναπέ του γραφείου μου λες και είναι το κρεβάτι του.
Α δεν θα τα πάμε καθόλου καλά σήμερα.
V: βολεύτηκες;
Τον ρώτησα υποτίθεται γλυκά.Εκείνος μου έδωσε ένα πελώριο χαμόγελο και έγνεψε θετικά.
Έπιασα βιβλίο που είχα πάνω στο γραφείο μου και του το πέταξα στο κεφάλι.
Πέτυχε ακριβώς το κούτελο του και πετάχτηκε όρθιος.
Έτριψε το πλέον κόκκινο κούτελο του και με άγριο κοίταξε.
C: ήταν ανάγκη να το κανείς αυτό;
Παραπονέθηκε φέρνοντας το κάτω χείλος του προς τα έξω.Στριφογύρισα τα μάτια μου και βολεύτηκα καλύτερα στην θέση μου χωρίς να του δίνω σημασία.
Έκατσε για λίγο ήσυχος έχοντας ακόμα το κάτω χείλος του προς τα έξω κοιτώντας με σαν θυμωμένο κουταβάκι.
Μπορεί να είναι από τους καλύτερους μου άντρες στην μαφία αλλά κάνει σαν μωρό όταν ήμαστε μόνοι μας.
Όταν πλέον βαρέθηκε και κατάλαβε ότι δεν θα του δώσω σημασία, με πλησίασε σιγά σιγά.
Έκατσε μπροστά μου και με κοίταξε έντονα.
Σήκωσα το φρύδι μου και τον κοίταξα περιμένοντας να δω τι βλακεία θα κάνει πάλι.
Λίγα δεύτερα αργότερα σήκωσε τα χέρια του και τα έφερε κοντά στο πρόσωπο μου.
Τον άγριο κοίταξα όταν κατάλαβα τι θα κάνει.
V: μην τολμήσεις.
Γρύλισα.Αγνοώντας με επιδεικτικά έπιασε με τα κωλοχερα του τα μάγουλα μου και άρχισε να τα ζουλαει.
Θα τον σκοτώσω!
Από τα χέρια μου θα πεθάνει αυτός!
Ο μπαμπάς μου άρχισε να γελάει δυνατά ενώ εγώ κρατιόμουν να μην τον σκοτώσω.
C: αχού το μωρε! Ποτε πρόλαβες και μεγάλωσες;
Μου μιλούσε σαν τις θείες στο χωριό που δεν θυμάσαι καν την ύπαρξη τους ενώ εκείνες θυμούνται τα πάντα για εσένα.
C: είσαι τόσο γλυκουλα. Μακάρι να μην ήσουν και τόσο κακιά-
Πριν όμως προλάβει να πει οτιδήποτε άλλο τον έσπρωξα από πάνω μου, έβγαλα το όπλο μου και τον στοχεψα.
Εγώ πάντως τον προειδοποίησα.
Όταν το είδε τα μάτια του γουρλωσαν και με κοίταξε τρομοκρατημένος.
C: ξ-ξαδελφουλα μου..
Σήκωσα το φρύδι μου περιμένοντας να μου δώσει έναν λόγο για να μην τον σκοτώσω.
C: δεν φταίω εγώ που είσαι γλυκ-
Δεν τον άφησα να τελειώσει γιατί πυροβόλησα ξυστά από το κεφάλι του.
Η φάτσα του πάντως είναι όλα τα λεφτά.
C: τώρα κατάλαβα γιατί θέλει ο Alessandro D'Angelo να σε σκοτώσει τόσο πολύ. Είσαι τόσο σπαστικά.
Μουρμούρισε βιαστικά ελπίζοντας να μην τον ακούσω.
Τι μόλις είπε;
Μόλις είδε το πρόσωπο μου, τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα και έτρεξε προς την πόρτα με εμένα από πίσω του να τον πυροβολώ και να τον βρίζω ενώ ο μπαμπάς μου γέλαγε με τα χάλια μας.
Μια χαρούμενη και αγαπημένη οικογένεια.
~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Addicted To You
Teen Fiction•Book 2• Sequel του 'Mafia's Wife' Μια έχθρα ανάμεσα σε δυο μαφίες λόγο γεγονότων που πήραν μέρος μερικά χρόνια πριν. Δυο νέοι που έχουν ορκιστεί να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον. Θα μπορέσουν όμως να αντισταθούν σε αυτή την έλξη ανάμεσα τους; -Καλό...