Victoria POV:
Ca: Victoria λογικέψου σε παρακαλώ πολύ.
Μου είπε κρατώντας μου το χέρι.Δεν απάντησα, απλά συνέχισα να κοιτάω την τηλεόραση.
Ca: Victoria.
Είπε και με σκούντηξε.Συνέχισα να μην δίνω σημασία.
Τον άκουσα να ξεφυσάει.
Ca: θα το μετανιώσεις ξαδέλφη, να το ξέρεις.
Με προειδοποίησε.V: έχω πάρει την απόφαση μου Carlos, καιρός να το αποδεχτείτε όλοι σας.
Του είπα εκνευρισμένη.Ca: μα δεν είναι λογική απόφαση αυτή, ξανά σκέψου το. Θα δεις ότι είναι μεγάλο λάθος αυτό που πας να κάνεις.
Με παρακάλεσε αλλά δεν άκουγα κουβέντα.V: αυτό θα γίνει και τέλος.
Φώναξα χτυπώντας το χέρι μου στο τραπέζι.Ca: εντάξει εντάξει μην νευριάζεις, εγώ για το καλό σου το λέω.
Είπε γλυκά.Αγνόησα τα λόγια του και άλλαξα κανάλι.
Τον ένιωσα να σηκώνεται από τον καναπέ και με την άκρη του ματιού μου τον είδα να φεύγει από το σπίτι.
Μόλις η πόρτα έκλεισε, έβαλα τα κλάματα.
Κοίταξα το δάχτυλο μου στο οποίο δεν ήταν πια φορεμένη η βέρα του γάμου μας.
3 εβδομάδες πριν:
V: Alessandro θα κάνω αυτό που θέλω εγώ!
Του φώναξα.Al: παραλογίζεσαι, θα κάτσεις σπίτι και τέλος.
Φώναξε πίσω.V: και ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις εμένα τι θα κάνω ε; Δεν γεννήθηκε ακόμα ο άντρας που θα με διατάζει εμένα!
Είπα έξαλλη.Al: πρώτον είμαι ο άντρας σου και δεύτερον ποτέ δεν διέταξα τίποτα! Έπρεπε να μου μιλήσεις για να το συζητήσουμε και όχι να παίρνεις αποφάσεις μόνη σου βάζοντας την ζωή σου σε κίνδυνο.
Επιτέθηκε πίσω.V: και επειδή είσαι ο άντρας μου τι; Νομίζεις θα σου δινω λογαριασμό για το τι θα κάνω;
Ρώτησα υψώνοντας και άλλο την φωνή μου.Al: Victoria το παρατραβας. Δεν υπάρχει περίπτωση να πας.
Μου είπε.V: εγώ θα πάω και εσύ κόψε τον λαιμού σου.
Του είπα επιθετικά και πήγα να βγω από την πόρτα.Al: Victoria ένα βήμα ακόμα και τελειώσαμε.
Με απείλησε.Άφησα ένα γελακι.
YOU ARE READING
Addicted To You
Teen Fiction•Book 2• Sequel του 'Mafia's Wife' Μια έχθρα ανάμεσα σε δυο μαφίες λόγο γεγονότων που πήραν μέρος μερικά χρόνια πριν. Δυο νέοι που έχουν ορκιστεί να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον. Θα μπορέσουν όμως να αντισταθούν σε αυτή την έλξη ανάμεσα τους; -Καλό...