Victoria POV
Al: φτιάξε μια βαλίτσα στα γρήγορα, φεύγουμε.
Είπε μόλις μπήκε στο δωμάτιο.Τον κοίταξα με σηκωμένο φρύδι χωρίς να κουνηθώ.
Al: θα έρθεις ή να πάω με την Gian-
Πριν προλάβει να ολοκληρώσει σηκώθηκα και αφού του έδωσα μια κλωτσιά ανάμεσα στα πόδια, πήγα προς την ντουλάπα για να ετοιμάσω την βαλίτσα.Al: γαμωτο σου Victoria.
Τον άκουσα να μουγκρίζει από τον πόνο και χαμογέλασα.Καλά να πάθεις.
Λίγα λεπτά αργότερα τον ένιωσα να έρχεται από πίσω μου και να με αγκαλιάζει.
Άρχισε να μου δίνει φιλιά στο λαιμό κάνοντας με να γελάσω.
V: σταμάτα να μου αποσπάς την προσοχή.
Του είπα παιχνιδιάρικα και τον ένιωσα να χαμογελάει στον λαιμό μου.Al: βάλε τα καλύτερα φορέματα και εσώρουχα που έχεις στην βαλίτσα.
Είπε πονηρά στο αυτί μου και με χούφτωσε στο στήθος.Έγνεψα θετικά και γύρισα έτσι ώστε να του δώσω ένα φιλί στο στόμα.
Εκεί που πήγα να το βαθύνω λίγο, απομακρύνθηκε κοιτώντας με πονηρά.
Al: το ξέρω ότι δεν μπορείς να μου αντισταθείς αλλά σε λίγο πρέπει να φύγουμε.
Είπε και βγήκα από το δωμάτιο.Κούνησα το κεφάλι μου και συνέχισα να πακετάρω.
Ποιος ξέρει τι με περιμένει πάλι με αυτόν τον άνθρωπο.
-
An: να προσεχείς την νυφούλα μου.
Απαίτησε και του έδωσε ένα φιλί στο μάγουλα.Al: ναι μαμά και εμένα θα μου λείψεις.
Είπε ειρωνικά αν και είχε ένα μικρό χαμόγελο στα χείλη.An: αω ζηλεύει το αγόρι μου.
Είπε και γατζώθηκε πάνω του αγκαλιάζοντας τον σφιχτά.Ch: τα ήθελε ο κώλος σου.
Είπε στον Alessandro κοιτώντας τον διασκεδασμένος.An: λοιπών καλά να περάσετε και περιμένω τα νέα για εγγονάκι.
Είπε και μας έκλεισε την πόρτα στα μούτρα.Γέλασα δυνατά και προχώρησα προς το αμάξι με τον Alessandro να με ακολουθεί.
Αφού οι μπράβοι έβαλαν τις βαλίτσες μέσα, εγώ και ο Sandro μπήκαμε στα πίσω καθίσματα και ο οδηγός άρχισε το αμάξι.
Με έβαλε να κάτσω στα πόδια του και έχωσε το κεφάλι στο λαιμό μου ενώ εγώ έβαλα τα χέρια μου γύρω από την μέση του.
YOU ARE READING
Addicted To You
Teen Fiction•Book 2• Sequel του 'Mafia's Wife' Μια έχθρα ανάμεσα σε δυο μαφίες λόγο γεγονότων που πήραν μέρος μερικά χρόνια πριν. Δυο νέοι που έχουν ορκιστεί να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον. Θα μπορέσουν όμως να αντισταθούν σε αυτή την έλξη ανάμεσα τους; -Καλό...