The greatest glory in living lies not in never falling, but in rising every time we fall.
-Nelson MandelaVictoria POV
Προχώρησα προς τον μπαμπά μου και έκατσα μπροστά του.
Με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι.
V: μπορούμε να φύγουμε σήμερα;
Ρώτησα φέρνοντας το κάτω χείλος μου μπροστά.Εκείνος γέλασε με αυτή την κίνηση μου.
Μπ.V: δεν θες να κάνουμε καμία βόλτα στην Ιταλία;
Εγώ κούνησα το κέφαλο μου αρνητικά.
Δεν θέλω να πέσω πάνω στον Alessandro.
Ειδικά με αυτό που έγινε.
V: papá έχουμε έρθει τόσες φορές και άμα αφήσουμε τον Carlo μόνο του κιαλλο θα τα κάνει όλα μπάχαλο.
Είπα και ξεφυσηξα.Με κοίταξε λίγο ακόμα και έγνεψε θετικά.
Τέλεια!
Μπ.V: σίγουρα δεν έγινε κάτι;
Με ρώτησε και με κοίταξε εξετάστηκα.V: όχι papá απλά δεν έχω όρεξη για μαχες με τον D'Angelo.
Είπα βαριεστημένα.Έγνεψε θετικά και σηκώθηκε.
Μπ.V: ειδοποίησε να ετοιμάσουν το αεροπλάνο και μάζεψε τα πράγματα σου.
Είπε και έφυγε αφού μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλα.Σχεδόν άρχισα να χορεύω από την χαρά μου.
Πήρα τηλέφωνο τον πιλότο του αεροπλάνου και τον ενημέρωσα για το ότι θα φύγουμε και άρχισα να ετοιμάζω την βαλίτσα μου.
-
Μπ.V: mi hija είσαι έτοιμη;
(Κόρη μου)
Με ρώτησε μόλις μπήκε στο δωμάτιο.Έκλεισα την βαλίτσα μου και έγνεψα θετικά.
Μπήκανε μέσα δυο υπάλληλοι του ξενοδοχείου και πήραν τις βαλίτσες.
Αφού βγήκαμε από το ξενοδοχείο μπήκαμε στο αμάξι και οδηγήσαμε μέχρι το αεροδρόμιο.
Μόλις έκατσα στην θέση μου στο αεροπλάνο άρχισα να κοιτάζω τον ουρανό από το παράθυρο.
Ντρέπομαι τόσο πολύ γιαυτο που έγινε.
Δεν πρέπει να το μάθει κανείς όμως.
Αν το μάθουν καταστράφηκα.
Με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος.
-
Έπεσα απότομα πάνω στο κρεβάτι μου και απλώθηκα.
Σπίτι μου σπιτάκι μου.
Εκεί που νόμιζα ότι πλέον θα έχω την ησυχία μου, η πόρτα του δωματίου μου άνοιξε απότομα.
Μούγκρισα εκνευρισμένη και κοίταξα το πιο σπαστικό άτομο στον πλανήτη.
C: καλώς ήρθες σπίτι ξαδελφουλα!
Είπε ενθουσιασμένος.Πριν προλάβω να πω κάτι έτρεξε προς το κρεβάτι μου και έπεσε δυνατά πάνω μου αγκαλιάζοντας με.
Πεθαίνω.
V: φύγε από πάνω μου χοντρε!
Του φώναξα προσπαθώντας να απομακρυνθώ.Εκείνος αντί να με αφήσει με έσφιξε πιο πολύ πάνω του.
C: και εγώ σαγαπω!
Μου είπε και μου χαμογέλασε.Εχε χάρη που έχεις υπέροχα λακακια αλλιώς θα σε είχα σκοτώσει.
Του έδωσα μια κλωτσιά στον καβάλο αφού δεν έφευγε από πάνω μου.
Διπλώθηκε στα δυο και απομακρύνθηκε.
Το πρόσωπο του πήρε μια κόκκινη απόχρωση από τον πόνο.
Εγώ άρχισα να γελάω με τον πόνο που του προκάλεσα.
Ναι είμαι κακιά.
V: να μάθεις.
Του είπα και του έκλεισα το μάτι.Εκείνος μου έβγαλε γλώσσα σαν το πεντάχρονο που είναι και σηκώθηκε.
C: τα λέμε Vicky.
Είπε πονηρέ ξέροντας ότι το σιχαίνομαι όταν με λέει έτσι.Του έκανα ένα ωραιότατο κωλο δάχτυλο και βγήκε από την πόρτα.
Ξεφυσηξα και σηκώθηκα και εγώ από το κρεβάτι.
Προχώρησα προς το γραφείο μου και μπήκα μέσα.
Εκείνη την ώρα κάποιος μου έκλεισε το στόμα και με κόλλησε πάνω του.
Πριν προλάβω να κάνω κάτι μου έδεσε τα χέρια.
Γαμω!
Προσπάθησα να παλέψω αλλά με κρατούσε πολύ δυνατά.
Ένιωσα ένα όπλο στο κεφάλι μου και πάγωσα.
Ποιος στον διάολο είναι αυτός και πως μπήκε μέσα;!
Που είναι οι φρουροί μου γαμω;!
Άχρηστοι είναι όλοι στην δουλειά τους.
?: παρτο ως προειδοποίηση.
Είπε και πριν προλάβω να ρωτήσω τι εννοεί μου πυροβόλησε το πόδι.Μπασταρδε!
?: τα λέμε.
Μου είπε και ένιωσα κάτι να τσιμπάει τον ώμο μου.Μου έκανε ένεση ο μαλακας!
Τα μάτια μου σιγά σιγά άρχισαν να κλείνουν μέχρι που το σκοτάδι με κατέκλυσε.
~~~~~~~~~~~Συγγνώμη που τα κεφάλαια είναι λίγο βαρετά απλά άμα μπω κατευθείαν στο ζουμί τότε θα βγει μικρό το βιβλίο.
YOU ARE READING
Addicted To You
Teen Fiction•Book 2• Sequel του 'Mafia's Wife' Μια έχθρα ανάμεσα σε δυο μαφίες λόγο γεγονότων που πήραν μέρος μερικά χρόνια πριν. Δυο νέοι που έχουν ορκιστεί να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον. Θα μπορέσουν όμως να αντισταθούν σε αυτή την έλξη ανάμεσα τους; -Καλό...