1 εβδομάδα αργότερα...
Victoria POV
?: Καλά Χριστούγεννα!
Κάποιος φώναξε και ένιωσα ένα μεγάλο βάρος πάνω μου.Μούγκρισα και προσπάθησα να τον δείξω.
Ένιωσα άλλο ένα βάρος να πέφτει απότομα πάνω μου και άνοιξα τα μάτια μου απότομα.
V: ρε ηλίθιοι τι θέλετε πρωί πρωί;!
Φώναξα στα δυο βλαμμένα που με κοιτούσαν με εμένα τεράστιο χαμόγελο.D+Ca: καλά Χριστούγεννα!
Φώναξαν σαν πεντάχρονα.Μούγκρισα πάλι και έπεσα με φόρα στο μαξιλάρι μου.
Κουκουλώθηκα ολόκληρη και βολεύτηκα περισσότερο.
V: φύγετε!
Τους φώναξα.D: δηλαδή δεν θες να πάμε να ξυπνήσουμε τον Sandro έτσι όπως ξυπνήσαμε εσένα;
Μπορώ να ακούσω το στραβό του χαμόγελο.
Βγήκα κατευθείαν από τα σκεπάσματα και τους χαμογέλασα πονηρά.
V: πάω τουαλέτα και έρχομαι.
Είπα και σχεδόν έτρεξα προς το μπάνιο.Έπλυνα τα δόντια μου και χτένισα τα μαλλιά μου βιαστικά.
Βγήκα από το δωμάτιο μου ακόμα με τις πιτζάμες μου και βρήκα τους άλλους δυο να με περιμένουν.
Προχωρήσαμε προς το δωμάτιο του Alessandro και αφού βεβαιωθήκαμε ότι δεν είναι κλειδωμένο, μπήκαμε σιγά σιγά μέσα.
Ο Alessandro ήταν στο κρεβάτι του σκεπασμένος και κοιμόταν.
Φαίνεται τόσο αθώος και γλυκούλης όταν κοιμάται.
Ένιωσα κάποιον να με σκουνταει και σταμάτησα να τον χαζεύω.
Πήγαμε κοντά στο κρεβάτι του και σταθήκαμε από πάνω του.
D: 1..2..3
Ψιθύρισε.Στο τρία πέσαμε όλοι πάνω του.
V+Ca+D: καλά Χριστούγεννα!
Ουρλιάξαμε όλοι μαζί.Ο Alessandro άφησε ένα μουγκρητό πόνου και σηκώθηκε απότομα.
Μας κοίταξε νυσταγμένος με κόκκινα μάγουλα από τον ύπνο προσπαθώντας να καταλάβει τι έγινε.
Al: oh mio dio che idioti...
(Ω Θεέ μου, τι ηλίθιοι)
Μουρμούρισε.Έσπρωξε τα αγόρια από το κρεβάτι ρίχνοντας τους κάτω και σήκωσε εμένα από πάνω του και με έβαλε κάτω από τα σκεπάσματα.
YOU ARE READING
Addicted To You
Teen Fiction•Book 2• Sequel του 'Mafia's Wife' Μια έχθρα ανάμεσα σε δυο μαφίες λόγο γεγονότων που πήραν μέρος μερικά χρόνια πριν. Δυο νέοι που έχουν ορκιστεί να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον. Θα μπορέσουν όμως να αντισταθούν σε αυτή την έλξη ανάμεσα τους; -Καλό...