Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok kıymetli en azından varlığınızı hissetmem için.🙄
Bol bol yorum bekliyorum...Gaye:
Gaye: Şu hale bir bakar mısın?
Gaye: Bir tatile çıkalım dedik. Başıma gelmeyen kalmadı?Baran: Gaye.
Baran: ne alerji yapmış sana çok kötü olmuş.Gaye: bilmiyorum.
Gaye: sadece kolum ve ellerimde var. Çok kaşınıyor.Baran: Doktora git.
Baran: en azından bir krem verir kaşıntın söner.Gaye: acile gitmeyi düşünüyorum. Buz koydum biraz kaşıntı durdu.
Baran: ne yedikten sonra böyle oldu? Hiç dikkat etmedin mi?
Gaye: söyleyeyim mı acaba?
Baran: söyle söyle ne yedin de bu hale geldin?
Gaye: midye
Baran: midye mi?
Gaye: evet ya. Bir an yemeye çok heveslendim. Canım çok istedi. Biraz fazla yedim galiba.
Baran: alerji yapacak kadar çok yedin mi?
Gaye: oooo sen benim nasıl yemek yediğimi bir görsen
Baran: görürüm belki....
Gaye: belki de.
Baran: neredesin şimdi hangi şehire ulaştınız?
Gaye: Antalyaya geldik. Muğla da dört gün durduk. Burada bir kaç gün kalıp artık eve döneriz.
Gaye: zaten günümün çoğu hastanede geçti..Baran: insanın başına her şey gelebilir normal yani.
Gaye: sen ne yaptın?
Baran: spor salonuna gidiyorum. Bu ara biraz boşladım
Gaye: ooo kaslar önemli diyorsun.
Baran: sağlıklı bir yaşam için gerekli diyorum.
Gaye: ay çok yorucu ama ya spor sonrası sen nasıl saatlerce uyumuyorsun?
Baran: tempoya bir defa alıştım bir kere.
Gaye: 😒
Gaye: ben gerçekten spor yapmayı hiç sevmem.
Gaye: hani okulda beden eğitimi derslerinde dersten kaçmaya çalışan, en arkada yavaş yavaş koşan ne bileyim toptan korkan tip olur ya hah işte o benim.Baran: Hahahahah
Baran: şaka yapıyorsun değil mi?Gaye: çok ciddiyim hatta beden eğitimi hocası beni hiç sevmezdi.
Gaye: ben oturunca birkaç kişi de hemen oturdu.Baran: iyiymiş😂
Baran: kızlar ile liseden falan mı arkadaşsınız?Gaye: çocukluktan beri arkadaşız. Ailelerimiz sayesinde tanıştık aile dostuyuz diyebilirim.
Baran: çocukluktan beri ayrılmayan dört arkadaş.
Baran: çok eğlenceli olsa gerekGaye: her anında yanında olan ve olmasını istediğin kişiler oluyorsa eğer eğlence de bambaşka bir boyuta geçiyor.
Baran: neler yaptığınız hayal bile etmek istemiyorum.
Gaye: hahahahhaha.
Gaye: bizimle geçireceğim bir saat senin hayata bağlar.
Gaye: ya da hayata küstürür. Ne olacağı belli olmaz yani.Baran: o kadar diyorsun.
Gaye: daha beter demek isterdim ama gözün korkacak diye sesim çıkmıyor.
Baran: hahaha yok korkmuyor henüz gözüm.
Gaye: ama net bildiğim bir şey var ki bazı insanlar herkesten daha çok iyi geliyor.
Baran: katılıyorum. Bazı insanlar yarardan çok zarar.
Gaye: ay ben hiç insan sevmiyorum aslında.
Gaye: çıkar için yanımızda olan insanlardan da haz etmiyorum ne gerek var.Baran: her ortamda var. Aslında çıkar ilişkisi diye bir gerçek var.
Baran: geri kalanlar onun arkasına sığınanlar...Gaye: 😒
Baran: bu Emir?
Gaye: bahsetmiştim daha önce aslında. Yakın arkadaşlarımdan birisi. Tam karşımda oturuyor şu an.
Baran: tatile onunla mı devam ediyorsunuz?
Gaye: aynen. Hem benim yüzümden geldiler buraya kadar. Bu aralar herkesin planlarını bozar oldum nedense.
Baran: onun gelmek gibi bir amacı varmış takma sen.
Gaye: olabilir.
Gaye: sen galiba onun hakkında geriliyorsun ama gerek yok.Baran: öyle mi dersin?
Gaye: evet boşver sen.
Baran: sen öyle diyorsan.
Gaye: öyle diyorum.
Baran: doktora gitmeyi unutma.
Gaye: tamaaaaam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış numara | Texting
Teen Fiction•En yakın arkadaşınız yeni numarasını telefonunuza yanlış kaydetse ne yaparsınız? Gaye: Dünkü olayın ne olduğunu anlat artık bana! Gaye: Yemin ederim artık son noktaya kadar geldim. Delirmenin eşiğindeyim ya. 054**: Anlamadım. 054**: Ne olayı? Gaye:...