0.1

10.9K 368 78
                                    

Hellooo:)
Başlama tarihlerini alalım.

Gaye: Dünkü olayın ne olduğunu anlat artık bana!Gaye: Yemin ederim artık son noktaya kadar geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gaye: Dünkü olayın ne olduğunu anlat artık bana!
Gaye: Yemin ederim artık son noktaya kadar geldim. Delirmenin eşiğindeyim ya.
Gaye: zları da ne kadar iyi doldurduysan hepsi senin yanında senin ayarın ne?

054**: Anlamadım.
054**: Ne olayı?
054**: Sizin ne demek istediğinizi anlamadım. Yanlış numara!

Gaye: Hah. Bugünkü olay da Gaye'yi nasıl işletsem.
Gaye: Bugün Gaye'nin ayarları bozuk gram senin alayın ile uğraşacak hali yok.
Gaye: Sen niye her şeye karışıyorsun?

054**: Gaye Hanım neyden bahsettiğinizi anlamıyorum tekrar ediyorum sanırım yanlış numara.
054**: Sandığınız kişi değilim.

Gaye : Farkında misin bilmiyorum ama bana numarayı kendin verdin Emir şimdi de yanlış numara diyerek kurtulacağını mı sandın?
Gaye:  Telefonuma kendin kaydettin ya nasıl yanlış numara şakası yapabiliyorsun?

054**: Kusura bakmayın sizin çocukluğunuz ile uğraşacak kadar boş vaktim yok. Toplantıya yetişmem lazım..

Gaye: Sen benim ayarlarım ile oynuyorsun benimki çocukluğum mu sana sorun oluyor.
Gaye: Emir ben gerçekten seni dövmek istiyorum ay.
Gaye: Ayrıca ne toplantısı uydurma!

054**: Siz hala ısrar ediyorsunuz fakat gerçekten yanlış numara. Ben bahsettiğiniz kişi, Emir, değilim.
054**: Yaptığınız şey sizin açınızdan sorun olmayabilir fakat beni yeterince oyaladı.

Gaye: gel iyice delir diyorsun yani
Gaye: tamam.
Gaye: 10 dakika sonra kapıdandayım o zaman da aynı rahatlıkta anlatacak mısın derdini...

054**: Derdimi şimdi de anlatırım benim açımdan sorun yok ama siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Bu numarayı size her kim verdi ise yanlış vermiş. Adım Emir değil sizi de tanıdığımı sanmıyorum.

Gaye: delirme gaye
Gaye: lütfen delirme gaye

054**: isterseniz delirin gene de bir şey elde edemeyeceksiniz.
054**: çünkü yanlış numara!

Gaye: hahaha aynen

054**: anladığım kadarı ile siz beni delirtmeye çalışıyorsunuz.

Gaye: olum sen ne diyorsun ya.
Gaye: sen benim hayatımın içine etmek için mı yanımdasın.

054**: işte bu noktada biz anlaşamıyoruz.
054**: çünkü siz ısrarla aynı şeyi demeye devam ediyorsunuz.
054**: ben sizi tanımıyorum. Emir dediğiniz kişi değilim.

Gaye: Yedim say.

Yanlış numara | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin