KİMSESİZ

697 88 53
                                    

KİMSESİZ  yarın ön siparişe çıkıyor, sizin yoğun isteğinize üzerine tek kitap olan Kimsesiz 800 sayfayı buldu ve www.hasremyayinlari.com adresinde İLK 200 kişiye hem imzalı hem de  hediyesi olan kitabın duyurusunu yapmanın keyfini yaşıyorum.

Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Profesörleri tarafından okunan ve kitabın son sayfasına notları, röportajları yerleştirilen, içeriğinde geçen her konu hakkında araştırma yapılarak alanında uzmanları tarafından geçer not alan, değerli Savcı Arkadaşlarımın ön okumasını yaptığı ve Türkiye'nin ilk Kriminal uzmanı Sevil Atasoy Hanımın incelemesi dikkate alınarak katilin ve karakterin biyografisinin düzenlendiği kitap, hem kişisel gelişimimiz için hem de eğlenirken öğrenmek için size sunulan en değerli eserlerimin arasına girdi. Bu kıymetli kitap daha ön siparişe çıkmadan ilk baskısının yarısı İl KÜLTÜR Müdürlüğü ve Turizm Bakanlığı ve Yayımcılar Birliğ tarafından siparişle tükendi.

Pandemi sürecinde olduğumuz için 2. Baskıya hemen geçebileceğimi sanmıyorum, 😔 sonra alamadık siye üzülmenizi ve Yurtsuz kitabında olduğu gibi bana sürekli hüzünlü mesajlar çekmenize de gönlüm razı gelmez. 

Bu arada Kitabımız dün öğle saatlerinde Endonezya ve Azerbeycan çevirisi için imzası atmış bulmakta. 👏📚 Almanca çevirisi için anlaşma yapıldı ve çevirmen aranmakta.  İngiltere'den dün teklif geldi nasipse bugün görüşmesi gerçekleşecek, inşallah olumlu olur.

🥰 KİTAP,
Kocaeli Adalet sarayındaki değerli okurlarım, Savcılarım (kuzularım) ve değerli avukat arkadaşlarım tarafından destek gören ve alanında bir ilk olarak yazılan Kşisel gelişimi Prikolojiyle harmanlandığı için Profestörlerin dikkatini çeken, ender kitapların arasın girdi. Daha baskıya girmeden çeviri anlaşması imzalanan ender kitaplardan.
GURURLANA BİLİRSİNİZ KIYMETLİ OKURLARIM Siz bana değerli yorumlarınız ile destek vermeseydiniz ve beni şevklendirmeseydiniz bu kusursuz eser ortaya çıkmazdı.

Araştırma sürecimde bana destek olan Kocaeli Adalet Sarayına, Kocaeli emniyet kuvvetlerine, İstanbul Tabipler Odasına ve değerli Profesörlerimize, kıymetli birikimleriyle bana yön veren Kriminal Sevil Atasoy'a, bana değerli vaktini ayıran arkadaşım Kocaeli İl Kültür Müdürü Ercan Yamen'e, Tebessüm sebebim olan Kıymetli millet vekilimiz Radiye Hanıma, canım arkadaşım Uzman Psikolog Bilge'ye, sohbetini benden esergemeyen ama bana yaptığı kahvelerimi içtiği için bir gün boğazlayabileceğim UZ. DR. Şirin'ime  değerli görüşleriyle ışık olan eski MİT Ajanımız Oğuz A. CANI YÜREKTEN TEŞEKKÜRLER. İyi ki sizi tanımışım ve iyi ki arkadaşlarım olarak kıymetli vakitlerimizi bana ayırarak çalışmama yön verdiniz. gerçekçi bir kitap olduysa sayesinizde. Ön okuma aşamasında kurgunun her alanındaki tezatları yakalayan kurgu editörümüz Seher Alp (canım ablama) ve editörümüz Sinem ve son okumadınız Didem İmmortel'e ❤️ herkese Kısacası, çok destek oldunuz ve bileğilerinizi paylaşmaktan çekinmeyerek bu eserim temelini oluşturdunuz.

SİZİ SEVİYORUM
Bu eseri yazmamda yanında olan, yoluma ışık olan tüm okurlarıma da yürekten teşekkürü ve sonsuz sevgimle duamı bir borç bilirim. Bu gurur
bizim, hadi birlikte yaşayalım 🥰❤️📚

 Bu gurur bizim, hadi birlikte yaşayalım 🥰❤️📚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİMSESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin