එදා ගොඩක් අදුරු වටපිටාවක් තිබ්බෙ. කොල්ලො දෙන්නා හොරකම් කරගත්ත සල්ලිත් අරන් අදුරු පටු පාර දිගේ දිව්වේ ඒ ගොල්ලන්ගේ අනිත් කට්ටිය ඉන්න පැත්තට. හොදටම පාළුවට ගිහින් තිබ්බ පාරක් ඒක.ඒ පාරෙ එක මනුස්සයෙක් වත් හිටියෙ නෑ කොල්ලො දෙන්නා ඇරෙන්න...
.
.
.
"ම..මං හිතන්නේ අපිට උන්ව මග ඇරුනා." Hobi හති ඇර ඇර බිම වාඩි වෙන ගමන් කියලා Jungkook දිහා බැලුවා.
"ඔව්, අපිව අල්ලන්න පුළුවන් කාට ද ,එන්න ඉක්මනට දුවල යමු." Jungkook කට කොනින් හිනා වෙලා බිම හිටිය Hobi ට අත දුන්නා නැගිටින්න.
දෙන්නම අනිත් කට්ටිය ඉන්න පැත්තට දුවලා ගියා.
RM,Jin, Jimin, suga මේ දෙන්නා එනකන් ඒ ගොල්ලො ආව Van එක ලගට වෙලා හිටියා . ටිකක් වෙලා ඉද්දි Jimin පාළු පාරෙ කෙලවරේ මොකක්ද හෙලවෙනවා දැක්ක නිසා එයා ටික ටික ඒ පැත්තට අඩිය තිබ්බා.
"Jimin ?" Yoongi කතා කලේ jimin පාළු පාර පැත්තට යනව දැකලයි.
Jimin ඒක ගනන් ගන්නැතුව පාර කෙලවර පැත්තට යන්න ගත්තා. ටික ටික ලං වෙද්දි එතන Box එකක් එහාට මෙහාට හෙලවෙනවා jimin දැක්කා. ලගටම ගිහාම දැක්ක දෙයින් Jimin පුදුම වුණා.
"Hybrid කෙනෙක්.."
ඒ හිටියෙ පොඩි පිරිමි ළමයෙක්. හැබැයි සාමාන්ය කෙනෙක් නෙවෙයි Hybrid කෙනෙක්. (දෙමුහුම් සත්ත්වයෙක් ඒ කියන්නේ අඩක් මනුස්සයෙක්) .එයාට සුදුපාට කූරු කොන්ඩෙකුත් එක්ක හුරතල් විදිහට ඇදිච්ච කන් දෙකකුයි දිග වලිගෙකුයි තිබ්බා. පුංචි හුරතල් පූස් පැටියෙක් ගෙ පෙනුමක් තිබිබෙ එයාට.
Jimin තාම පුදුමෙන් ඒ Hybrid දිහා බලං හිටියා.
එතකොට ම suga ත් Jimin ලගට ආවා.
"Jimin මොනවද මෙතන ක-" suga එයා ඉස්සරහ ඉන්න පොඩි කොල්ලව දැකල ගොළු වුනා.
YOU ARE READING
Jeon's Hybrid [Taekook]✔️
Fanfiction🛑 This is not my own creation. 🛑 Adapted from the original book of jeon's hybrid english (part 1). 🛑 So the credit are going to rightful owner of this book, @yoongiAndHisMochi