ආ Kookiee?
Tae, Jk ගෙන් පිලිතුරක් බලාපොරොත්තු වෙන් මිනිත්තු ගානක් ඒ හිටපු ඉරියව්වෙන්ම එයාගෙ ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන හිටියා.
Jk තවම උත්තරයක් නැති ප්රශ්නෙ කට පිලිතුරු හොයනවා වගේ ලොකු කල්පනාවකයි හිටියෙ.
Tae මම ඔයාට-
Jk ඉක්මනට එන්න අර මිනිස්සු ටික අපේ Informations තියෙන Files ටිකත් අරන් පැනගත්තා.
..
.
ඒක පාරටම Jimin ඒ දෙන්නා හිටපු Room එකට ආවයින් Tae අහපු දේට හරි උත්තරයක් දීගන්න Jk ට බැරි වුනා.මොකක්?
ශිට් මේ මිනිස්සු...
ඔයා ඔහොම ඉන්න Tae මං ඉක්මනට එන්නම්...Jk ,
තවම එයාගෙන් පිළිතුරක් බලාපොරොත්තු වෙන් ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් එයා දිහා බලං ඉන්න පුංචි Hybrid පැටියව ඒ තනි විශාල Room එකේ තනි කරලා Jimin එක්ක ඉක්මනට පහලට ගියා.
..
.
.
.
.
.
.
පැයකට විතර පස්සෙ Tae ට ඇහුනා ගේ ඉදිරිපිට නතර කරන Jk ගෙ Car එකේ හඩ.
ඒ සැනින් එයා ජනෙලෙ ගාවට දිව්වෙ පහලින් පේන එයාගෙ Kookie ගේ මූන බලාගන්න.
මොකද කියනව නම් Jk Tae ව Room එකේ දාලා ගිය වෙලාවෙ ඉදන් මේ මොහොත වෙනකම් Tae එයාගෙ Kookie ව බලාගන්න ඇගිලි ගැන ගැන හිටපු නිසයි.
වැදගත් ම වුනේ එයා අහපු ප්රශ්නෙට උත්තරෙ දැනගන්න.
ඒත් Tae ජනෙලේ ලගට යන ටිකට උඩ තට්ටුවට තියෙන පඩිපෙළ නගින Jk ගෙ
සපත්තු හඩ ඇහුන නිසා Tae ආපහු දොර දිහා බලාගෙන හිටියා.
..
.
Sorry Tae
ටිකක් පරක්කු වුණා.
ඔයා මං එනකන් ගොඩක් වෙලා බලං හිටියදJk තමන්ට ඉදිරියෙන් දුක්බර මුහුනකින් තමන් දිහා බලාගෙන ඉන්න Tae ගෙන් ඇහුවා.
ඒම නෑ
Tae Tae ට පුළුවන් Tae Tae ගෙ Kookiee එනකන් ඕන තරම් කාලයක් බලං ඉන්න.
හරියට Tae Tae Kookie ව දාලා ගිහාම Kookie Tae Tae එනකම් බලාගෙන හිටියා වගේ.Tae Jk ගෙ මුහුනෙන් තමන්ගේ කදුළු පිරුණු ඇස් දෙක අයින් කරලා බිම බලාගෙන කිව්වා.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeon's Hybrid [Taekook]✔️
Fiksi Penggemar🛑 This is not my own creation. 🛑 Adapted from the original book of jeon's hybrid english (part 1). 🛑 So the credit are going to rightful owner of this book, @yoongiAndHisMochi