KOOKIEEEE.......
එකපාරටම Tae යටිගිරියෙන් කෑ ගහපුවාම Jk බය වෙලා වගේ පිටිපස්ස බැලූවෙ මොකද වුනේ බලන්න. Tae එයාගෙ පස්සෙන් ආපු විත්තිය Jk දැක්කෙ නෑ.
තමන්ට පිටිපස්සෙන් ටිකක් එහාට වෙන්න තිබ්බ කළු ගල උඩ Tae නොහිටපු බව දැක්ක Jk කලබලෙන් වගේ එතනට දුවගෙන ආවා.
Tae කෝ ඔයා
Ta-
..
.
Jk නිකමට වගේ තමන්ට පහල තිබ්බ ගැඹුරු මුහුද දිහා බලද්දි දැක්ක දෙයින් Jk ව සීතල වෙලා ගියා...
Tae.......
ඒ සැනින් තව මොහොතක් වත් ප්රමාද නොවුන Jk ගැඹුරු මුහුදට පැන්නේ එයාගෙ ජීවිතය ගැනවත් නොසලකා හැරලයි.
Jk වතුර යටින් කිමිදිලා ගිහින් වතුරත් එක්ක පොරබදින Tae ගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන ගෙඩබිමට පීනුවා.
ගොඩට ආව සැනින් Jk Tae ව එයාගෙ තුරුලට අරගෙන ඒ වෙනකොටත් සිහි නැතිව හිටපු Tae ගෙ කම්මුලට තට්ටු කරන්න ගත්ත.
Tae ඇස් අරින්නකො
අනේ මැණික කතා කරන්නකො
Tae අනේJk පිස්සුවෙන් වගේ Tae ගෙ කම්මුලට තට්ටු කරන්න ගත්ත. ඒත් Tae ට සිහිය ආපු නැති නිසා Jk Tae ට කෘතිම ශ්වසනය දෙන්න ගත්තෙ අතපය බයටම වෙව්ලද්දියි.
තත්පර ගානකට පස්සේ වතූර වමනය කරපු Tae ටිකක් අපහසුවෙන් හෙමීට එයාගෙ වතුර වලට බර වුන ඇස් අරින්න ගත්තා.
Tae ?
මාව ඇහෙනවද මැණික
Ko-ko-kookieee...
Tae හෙමීට කෙදිරියක් පිට කළහම Jk සැනසුම් සුසුමක් හෙලලා Tae ගෙ තොල් දෙක ආදරෙන් සිපගෙන එයාගෙ පපුවට තුරුළු කරගත්තා.
අනේ යන්තන් ඔයාට සිහිය ආවා.
සමාවෙන්න මැණික
මං නිසයි ඔයා මූහුදට වැටුනෙ
මට සමාවෙන්න.Ko-ko-kookieee.....
ම-Tae ඇස් දෙකත් පියාගෙන ම Jk ගෙ තුරුලට වෙලා කතා කරද්දි Jk Tae ගෙ තොල් දෙක උඩින් එයාගෙ දබරැඟිල්ල තිබ්බේ තවත් කතා කරන්න එපා කියලා අගවන්න වගේ....
..
.
.
.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeon's Hybrid [Taekook]✔️
Fiksi Penggemar🛑 This is not my own creation. 🛑 Adapted from the original book of jeon's hybrid english (part 1). 🛑 So the credit are going to rightful owner of this book, @yoongiAndHisMochi