Zayn s Louisem došli do chatky a hned se na ně lepila malá holčička.
,, Zee Zee " řekla ale zarazila se jak uviděla Louise
,, Kdo to je?" zamračila se.
,, Ahoj já jsem Louis. "podal ji s úsměvem ruku.,, Já jsem Safaa. " proběhla kolem něho a objala mu nohu. Louisovi to přišlo tak strašně roztomilé.
Sundali si boty a prošli celou chatkou až na konec k peci.
,, Umíš rozdělat oheň? " zeptal se Zayn.
,, Jo" odpověděl Louis a už začal nějaké chrastí skládat a pod to dával papír, který mu Zayn dal.Až rozdělili oheň dali vařit vodu na čaj a sedli si na pec, kterou v chalupě měli.
Louis a Zayn po stranách a Safaa uprostřed.
,, A ty jsi Zaynova sestra? "zeptal se Louis Safyy.,, Ano, co vlastně děláš ty?" zeptala se Saffa.
,, Zatím nic, ale bydlím na zámku, takže ještě chvilku a půjdu už zpátky. Můžu přijít ještě někdy? "zeptal se Louis a obrátil se na Zayna.,, Pokud si budeš pamatovat cestu" zasmál se Zayn.
,, Určitě " zazubil se modrooký.Za tento večer se z nich stali přátelé, které oba potřebovali jako sůl.
Louis protože nikoho neznal a Zayn protože zastával jeho matku, když ji obvinili s čarodějnictví a proto se od něj všichni drželi dál.
Asi ve dvě hodiny ráno se Louis vracel na zámek stejnou cestou, kterou přišel.
Skoro nic neviděl, bylo to trochu těžší, ale nic co by nezvládl.
Niall mezitím seděl na jeho posteli a hned jak si ho všiml, jak leze z okna do pokoje na něj začal řvát
,, Kde jsi byl! Víš jak jsem se bál?! Co kdyby ses už nevrátil! " hulákal Niall a Louis by se nedivil kdyby někdo přišel a začal jim vykládat něco o chování a etiketě.
,, Jsem v pohodě Ni, byl jsem venku a poznal jednoho chlapce" řekl Louis s úsměvem od ucha k uchu.
,, Co kdyby tě unesl! Co když se do něho zamiluješ. " vyšiloval Niall a překryl si pusu rukou.
,, Neboj se" smál se Louis,, Jsme přátelé to je snad mít nemůžu? "
,, Podle etikety by jsi se s lidmy, kteří nejsou z hradu neměl bavit vůbec co kdyby tě zabil!? Mě je to jedno, a navíc zítra se máš seznámit s dvorními damami a lidmi kteří tady mají velkou moc." vysvětloval Niall.
,, Já budu mít dvorní dámy? " nechtěl dvorní dámy.
,, Podle toho jestli budeš chtít, ale někoho bys mít měl. " řekl už klidněji Niall.
,, Ale já mám tebe." podíval se na Nialla.
,, Běž už raději spát, promluvíme si ráno. " dořekl Niall a s úsměvem a odešel z pokoje, věděl, že by z něj dnes nic nevytáhl a zítra je taky den.
Louis zalehl do postele a doufal, že až ho Harry pozná nebude ho soudit podle fámů.
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓
FanfictionDonutili mě si ho vzít. I přes to jsem se do něj zamiloval. Moje láska, ale všechny překážky a válku, bohužel nepřemůže. 1 - louis - 9.8.21 1 - larry - 19.1.22