~10~

1.2K 87 0
                                    

Každý den na Harryho myslím víc a víc.

A vůbec se mi to nelíbí.

Nebo nemělo by se mi to líbit . Snažím se každý večer nenápadně dostat za Zaynem, ale nějaká stará rašple, kterou Harry najal aby mě hlídala, mi to vždycky zakáže a hlídá mě.

Na příkaz Harryho. Další důvod ho nemít rád.

Nechápu ho, posílá sem nějaký ženský, aby mě hlídali a už tu není měsíc.

Nemám o něm ani žádné zprávy, jo je to sice mírová mise, ale stejně může umřít a mě by zajímalo, jestli by mi to vůbec někdo řekl.

Bojím se o jeho zdravý, ale taky o to , jestli mě nepodvedl.
Jo je to blbý, ale pořád je to můj manžel a kdyby tohle udělal tak by mi to nebylo příjemné. Bylo by to strašné, horší než teď.

Teď když je pryč tak k tomu má i  dobrou příležitost.
Ještě doma jsem slyšel, že takto někdo odjel do války a vrátil se s dvěma nemanželskými dětmi.

Jak říkám dnes je to přesně měsíc co odjel.

Já mezitím nic nedělal. Jenom se poflakoval císařským zahradami, naučil Nialla jezdit na koni i když mu to pořád nejde, dokonce jsem se i koupal v jezeře s vodopády.

Líbí se mi tady to jo, ale má to tři podstatné chyby.

První, stýská se mi. Jak po rodině, tak i po  domovině.
Za druhé, Harry najal tu starou plesnivou babu, která mě sleduje na každém rohu. Vážně všude, jednou mě chtěla doprovodit i na záchod.
Jsem snad dítě, které se o sebe neumí postarat?

Za třetí, Harry sám o sobě. Ten poslední měsíc jsem o něm přemýšlel vážně hodně a po velkém zmatkovaní jsem si přiznal, že jsem se zamiloval do jeho delších kudrnatých vlasů a mechových očí.

Víc jsem ani neviděl. Měl jsem si to užít do té doby dokud jsem mohl, bůh ví kdy se vrátí.

Tady v tomhle problému je ještě jeden menší problém. Podle toho jak se Harry a ostatni chovali a co mi Niall řekl, mě Harry rád nemá.
Já ano. Už ano.

Proto, když byl večer a ta baba na chvíli odešla, vylezl jsem oknem a běžel za Zaynem. Potřeboval jsem jeho řadu a kakao.

Doběhl jsem tam asi za deset minut a děkoval bohu, že ještě není tma.
Zaklepal jsem a hned jak uviděl Zaynovu tvář mu skočil do náručí.
,, Co tady děláš? " vyloudil se sebe Zayn.

,, Někdo mě viděl jak odcházím, tak mě Harry dal hlídat, proto jsem nemohl přijít. Promiň."
Omluvil se.

,, To je v pořádku, Safě zrovna dělám kakao chceš taky? "

,, Kvůli němu jsem taky přišel." zasmál se Louis a Zayn musel s ním.

Až jsme měli kakao a seděli na vyhřáté peci se Zayn zeptal. ,, Jak ti to vlastně jde s císařem, když máte domluvený sňatek? "

𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat