Louis
,, Cože? " vykulil jsem oči.
Jak je to možné?,, Nejspíše lidi z Reboru. Hlavního města Východu." pokrčil rameny Harry.
,, Proč? " zeptal se Niall.
,, Nevím." řekl můj císař. ,, Není to divný, přece jen, kdyby to byl někdo, kdo nás má sledovat, tak by se neprozradil takovou blbostí, jako zabití stráží." teoretizoval Zayn.,, Co když chtějí, abychom odešli?" podíval jsem se na mě vystrašeně.
,, Jsi si jistý, že to byli lidi z Reboru? " zeptal se Niall.,, Ano měli řezi, jako dělají Reboři." řekl Harry. ,, Ale musíme odjet, I kdyby to byla past, ti co zabili ty rytíře jsou tady pořád a to je pro nás nebezpečí, pojedeme cestou, která se tak moc nezná. "
,, Dobře." Kývl jsem a nechal Harryho ať si sedne za mně.
Nechápavě jsem se na něj koukl.Periferně jsem, jak Zayn s Niallem udělali to samé.
,, Pojedeme spolu princezno, a ostatní koně necháme volné, aby jsme je kdyžtak zmátly. " vysvětlil a chytl otěže.
Zayn s Niallem jeli před námi, my jsme ještě přeřízli lana, které držela koně a vyjela v sávěsu hned za nimi.
Rychle jsme vyjeli směrem k lesu, ani když jsme se dostali do něj jsme nezastavili a jeli dál.
Očima jsem tikal všude po krajině, jestli neuvidím něco co sem nepatří.
Vzhledem k tom, že koně řídil Harry já se mohl soustředit na tohle.Nevím, jak dlouho jsme jeli, asi tak patnáct minut, když v tom jsem za sebou slyšel rupnout větev.
Ihned jsem se otočil a srdce mi začalo bít rychleji, když jsem se otočil zpátky Niall na mě koukal vyděšeným pohledem.
Také to slyšel.
Pohledy jsme rozpojili a začali se dívat jen za nás.
Nemohl jsem se odtrhnout od temných lesů za námi, v kterých se skrývalo, pro nás nebezpečí.Zlý pocit se začal navišovat a srdce se málem zbláznilo, když jsem zpozoroval pohyb.
,, Harry... " Zašeptal jsem.
,, Co?" odpověděl.,, N-někdo je za námi. "
Na tuhle větu mi neodpověděl jen se ohlédl za nás, ale určitě nestihl zaznamenat to co já.
Oba dva jsme se rychle otočili za ránou vedle nás a dalším zvukem koně, Niall se Zaynem leželi na zemi a jejich kůň nezastavil a běžel bůh ví kam.
Zatím co oni dva se nějak snažili stabilizovat, my se zaměřili na jezdce, který je zhodil, koukal na nás a celé si nás prohlížel.
My jsme mohli vidět jen jeho oči, přes pusu měl černý šátek a vlastně byl celý zahalený v černém přehozu.
,, Mohli-" snažil se promluvit Harry byl ale přerušen dalšími přijíždějícími jezdci.
Šest nově přijíždějících se kolem nás postavilo do kruhu a tím nás obklíčili.
Zayn vstal, vytáhl meč, stejně jako Harry, slezájící z koně.
Mě rychle trhl s sebou na zem, až jsem spadl.Zalili se mi oči slzami, že mě uhodil, ovšem když jsem uviděl, že jeden z mužů bodl koně tam, kde jsem měl nohu pochopil jsem.
Zvedl jsem se zrovna ve chvíli, kdy kůň spadl.
S Niallem jsme se nějak snažili schovat za naše milé, ale v tomto kruhu to moc nešlo.
Všiml jsem si, jak dva z nich, kteří byli naproti sobě natáhl tětivy a mířili na nás šípy.
,, Teď! " Rozkřičel se ten první, což znamelo, ať nás střelí.
To ovšem nestihl, protože je střelili šípy jiné.
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓
FanfictionDonutili mě si ho vzít. I přes to jsem se do něj zamiloval. Moje láska, ale všechny překážky a válku, bohužel nepřemůže. 1 - louis - 9.8.21 1 - larry - 19.1.22