Harry za ten měsíc dost přemýšlel a došel k závěru, že se s Louisem musí poznat, aby měl potomky.
Louis je pořád podle Harryho špína, ale stejně mu chce dát šanci.
Připadá si jako by měl dvě osobnosti.
Jedna chce Louise dát na loď a mávat mu zatím co bude plout na Sever.
Druhá zase touží po jeho těle a chce ho poznat.I Harry si musel přiznat, že Louis má ten nejhezčí zadek, který kdy viděl.
,, Mohu tě obejmout? " zeptal se Harry.
,, Ano." těžce vydechl Louis.
Najednou cítil veliké svalnaté ruce na jeho těle a také motýlky v břiše.
Omotal své ruce okolo Harryho těla a začal nadávat Harryho vůni z jeho krku.Už dávno si přiznal že je do Harryho zamilovaný, nikdy by mu to neřekl, a on doufá, že to ani nikdy nezjistí.
Bůh ví co by udělal. Možná by bylo vše v normálu, nebo by se mu vysmál, to by Louise zničilo.,, Kde jsi byl? " zeptal se něžným hlasem a začal Louise hladit po zádech.
Louis se celý napnul a ucítil jak mu ožívají motýlci v břiše.
,, Venku..." odpověděl jednoduše a zavřel oči. Věděl, že tato věta mu stačit nebude.,, Kde venku? " zopakoval stále klidný Harry. I Harryho to překvapovalo, ostatní by už asi házel z okna, ale Louis je křehký jako porcelánová panenka a proto se Harry snažil být klidný. V přítomnosti Louise to vlastně předstírat ani nemusel.
Když tu nebyl, jeden jeho sluha ho pozoroval a psal Harrymu jak se chová. Upřímně Harry čekal, že napíše něco ve stylu:
Žere jako prase a mastnýma rukama šahá všude možně.Ale on popisoval to, jak je Louis něžný a vychovaný. To byl další důvod k tomu, aby k němu změnil postoj.
,, Chodíš za jiným chlapcem? " řekl Harry tiše a přitom cítil jako by ho někdo bodl do srdce.
,, Ne.. teda ano, ale je to jen kamarád."
Řekl Louis a doufal, že ho Harry nenechá vyhodit před hradby, že si nenajde někoho jiného.,, Proč? " nechápal Harry. Vždyť toto je palác má tady desítky dvorních dám a Nialla. Proč utíká?
,, Já-já. Cítím se tu jako v pasti, všichni jsou tu kromě Nialla falešní. Je to tu jako klec. Nemůžu ani sám do lesa či si zajezdit na koni, nejsem malé dítě."
Vysvětlil Louis.,, I já jsem falešný?" zeptal se Harry a tělo pod ním se napnulo.
,, Ano. " řekl klidně Louis a chtěl se vymanit z jejich objetí, i když mu v něm bylo strašně dobře.Ovšem Harry si to nenechal líbit a odtáhlého Louise si vyzvedl do náručí a zády ho položil na velikou postel s nebesi. Sám se nad něj nahnul a rukama se zapřel vedle jeho hlavy.
,, Proč si to myslíš? " zeptal se Harry zvrchu a začal zkoumat Louisovu tvář. Ještě nikdy ji takhle blízko neviděl a musel uznat, že je nádherná.
,, Teď jsi falešný. Celou dobu jsi hnusný a odtažitý. Proč si teď tak milý? Pokud to děláš jen proto, abych ti podržel a ty měl děti, tak mi je udělej rovnou a potom odejdi. "
Louise to bolelo, ale s takovýmhle člověkem, i když se do něj zamiloval, nechtěl mít něco společného.
Cítil slzy ve svých očích, proto je křečovitě zavřel a čekal na tu bolest.Je docela ironické to, že si lidé této země o Seveřanech myslí, jací to jsou barbaři a teď jejich císař, jednoho Seveřana připraví o nevinnost.
,, Copak je? " řekl po chvíli Harry a přestal se rukama opírat vedle Louisovi hlavy. Sedl si na nohy vedle ležícího Louise.
Louis nic neřekl, ale přes zavřené oči mu vytekly slzy.
Harry nevěděl co dělat. Celý jeho život ho učili neprozrazovat svoje emoce a dělat všechno nejlepší pro něj a císařství.
Ale teď, když vedle něj ležel jeho zlomený manžel, byl ztracený.Nevěděl jestli udělá dobře, přesto natáhl ruku a jemně začal Louisovi hladit tváře.
,, Otevři oči. " Zašeptal.Tohle byl první moment, kdy si Harry přiznal, že je Louis v jeho životě trošku důležitý, chtěl, aby byl Louis šťastný a tím dostal potomky. I Louise.
Louis se hned jak otevřel oči ztratil v lesích, které patřili Harrymu.
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓
FanfictionDonutili mě si ho vzít. I přes to jsem se do něj zamiloval. Moje láska, ale všechny překážky a válku, bohužel nepřemůže. 1 - louis - 9.8.21 1 - larry - 19.1.22