~20~

1.1K 104 10
                                    

Se Zaynem a Niallem jsem celý den strávil jen ležením v posteli.

Na začátku jsem si myslel, že to bude docela trapné a oni si nebudou mít co říct, ale padli si do oka.

Někdy možná až moc. I když se znali den koukali na sebe zamilované jako kdyby spolu byli v dlouho letém vztahu.

Naše menší posezení, ale skončilo, když Zayn musel odejít kvůli Safě a Niall ho šel doprovodit.

Měl jsem jít s nimi, aby mi ukázali, kde co je.

Je už další den večer a já  už znova bloudím na chodbách a snažím se najít někoho, kdo by mohl vědět, kdy Harry přijede.

Bloudím asi čtvrt hodiny a konečně jsem našel dveře ven. Aspoň něco.

Hned jak jsem vylezl, jsem se chtěl k někomu rozběhnout a zeptat se ho na Harryho, ale když jsem viděl jak stojí u brány, ještě v oděvu, v kterém vyjednával a baví se se stejnou služkou, která mi volala Nialla, se rozejdu k němu.

Asi když jsem od něj pět metrů služka odejde a on se s naštvaným výrazem otočí na mě.

Můj široký úsměv a radost se hned vytratí a nahradí je strach.

,, Co se stalo? " zeptám se.

,, Co se stalo!?" zavrčí na mě a chytne mě za ruku  táhnoucí mě zpět do paláce a jeho chodeb.

,, To bolí Harry. " řeknu když moji ruku vláčí a pevné ji drží.

Neodpoví a místo toho otevře dveře do jeho pokoje. Našel jo celkem rychle, když mě to trvá patnáct minut a mu dvě.

,, Víš jak bolí mě srdce?!" křikne a já už vůbec nic nechápu.

Schodí mě do postele na záda a nalehne nade mne.
Ruce mi drží těmi svými a tváří se jako bůh pomsty.

,, Co se děje? Proč mi to děláš?" Zašeptám a snažím se rozmrkat slzy.

,, Ty se mě ještě ptáš ty couro!? " zavrčí a na mě klapne jedna jeho slza. Proč brečí?

,,Ja nejsem coura-" Zašeptám a chci se ještě jednou zeptat proč si to myslí, ale on mě přeruší.

,, Co to bylo za chlapa, jak jsi soho táhl za ruku do pokoje a pak zase zavřel dveře? Kdo to byl?! Ta služka mi to řekla, prý vás viděla se ještě k tomu objímat. Včera jsem měl vše co jsem kdy chtěl. Tebe, svého otce a mír.
Teď nemám nic. " dořekl a začali mu stékat další slzy.

Co se stalo s jeho otcem? A bude válka? A co je to sakra za služku, která si vymýšlí teorie a pak je podstrkuje císaři.

,, Jsem tvůj." Zašeptal jsem a vymanil se z jeho  uvolněného sevření.

,, Byl to Zayn. Známe se, utíkal jsem k němu když jsem tě ještě nemiloval.
Zavřel jsem, protože jsem mu říkal co jsme spolu prožili a nechtěl jsem, aby to slyšel někdo jiný." vysvětlil jsem a vzal jeho tváři do dlaní.

Podíval se na mě uslzenýma očima a byl to ten nejhorší pohled, který jsem kdy měl.

,, Miluji tě." řekl jsem a jemně slíbl jeho rty. ,, Nikdy bych tě nevyměnil za nikoho jiného. " objímající ho kolem krku. ,, Chci jenom tebe, jsi můj jediný." říkal jsem a začal s ním kolíbat tak jako se mnou Zayn.

,, Co se stalo?" zeptal jsem se s ním v náručí.

,, Asi bude válka." Zašeptal.


𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat