~8~

1.2K 86 4
                                    

Harry v klidu a s obavami sešel na posteli a otočil se když uslyšel otevírající se okno.

Ještě víc vykulil oči když uviděl kdo ním přilezl,, Kde jsi byl?! A proč lezeš oknem? " zeptal se Harry ledově a postavil se.

Louis leknutím poskočil a se strachem v očích se podíval do těch jeho zelených rozšířených vztekem.
Harry zatnul pěsti a Louis sklonil hlavu.

,, Promiň." omluvil se Louis.

,,Promiň mi vůbec nepomůže! Kde jsi byl? Pokud si utekl kvůli tomu, že nechceš mít děti tak nejseš jedinej, kterej z toho není nadšenej!"

Tohle Louise bolelo. Ano věděl proč tu byl, ale stejně to není štít proti bolesti a ošklivým slovům.

A děti chtěl, miloval je. Usoudil, že jeho manžel to tak asi nevidí.
,, Nechci být tvoje rodící panna." šeptl Louis.

Harry se na něho nevěřícně díval.
,, A co by jsi chtěl být jiného!? "
,, Já... j á nevím nechci tady být. "

,, A na Severu bys dělal co?" zeptal se s odfrknutím Harry.

,, Byl bych sám "zakňučel.
,, Sám?" pozvedl Harry obočí, přešel k louisovi, chytil ho za paže a jedním pohybem ho shodil na postel.

Přitom se mu rozpadl drdol, tak si začal dávat rukou zpadlé pramínky za ucho.

Avšak v tomto pohybu rukou se Louis skrčil a dal si ruce před hlavu v obranném gestu.

,, Ty sis myslel, že bych tě uhodil? " koukal nevěřícně Harry. Věděl, že není k lidem, které nezná hodný, ale toto ho zabolelo.

,, A a ano... Já" rostřásl se Louis. Vůbec nevěděl co čekat. Harry dal ruce podél těla a soucitně na něj koukal.

,, Nikdy bych tě neuhodil. " vysvětlil něžně Harry a sedl si na postel za Louim. Ten se, ale odtáhl. Nechtěl s ním nic mít.

Vyvolá v něm pocity, že je  Harry milý, ale stejně ho má jen kvůli moci, kterou kvůli němu zdědil.

Proto se odsunul až na konec postele.
,, Zítra mi všechno povíš. "řekl potichu Harry a odešel.

Za chvilku do jeho pokoje přiletěl Niall.

,, Viděl jsem císaře, jak odsud odchází. Byl docela skleslej, takhle jsem ho ještě nikdy neviděl co se stalo?"
Sedl si Niall na postel.

A dnes už podruhé, dal Louis hlavu do něčího klína.

,,Chtěl" rozvlykal se Louis,, Chtěl to, ale já ne. Tak tak jsem odešel za Zaynem."

Po této větě se Niall napnul.
,, Je mezi vámi něco?" zeptal se a začal Louisovi hladit vlasy.
,, Ne" odpověděl Louis.

Dál se už nedostali, protože Louis usnul.

Niall se zvednul, přikryl ho a odešel.
Když zavíral dveře ozval se po jeho pravici hlas jeho císaře.

,, Ty víš kam chodí? "zeptal se tvrdě Harry.

Niall se koukl na císaře stojícího v chodbě.

,, Ne, taky mi nic neřekl." odpověděl Niall.
,, Pokud zjistím, že lžež nechám ti useknout prsty. Jeden sluha ho prý viděl jak odchází i včera. Tak kam chodí? " nenechal se odbýt.

,, Nechci být nezdvořilý, ale měl byste se zeptat ho. Také vím, že někam chodí, jen nevím kam. " uklonil se Niall.

Harry se otočil a bez pozdravu  odešel.

To si s Louisem ještě vyříká.

A pokud ho někde podvádí tak uvidí ten rachot.

𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat