~27~

830 80 12
                                    

,, Princess Park je odtud kousek. Kdyby chtěli za chvíli by byli tady. "

,, Nic se nestane Harry." sedl jsem si za něj a začal ho hladit po zádech.
,, Je to v pořádku. "

Za nedlouho jsme se zvedli a šli na jídlo, při kterém probereme strategii.
Společně jsme přišli do velkého sálu, kde u stolu seděl jen Paul a byli tam čtyři další místa.

,, Usaďte se prosím." řekl nám, vstal a když jsme usedli i my sedl si.

,, Cowell podepsal smlouvu i s Runou. Jeho armáda je nyní velká, ale jsem si jistý, že k vám se připojí všechny jiné mocnosti a stejně všechny panství z vašeho císařství." řekl sklíčeně Paul.

,, Musíme poslat vzkazy s prosbou o pomoc co nejdříve." odpověděl mu na to Harry a také vypadal vyděšeně.

Společně začali podepisovat různé papíry, které si hned vzali nějací muži, nejspíše poslové.

Byli jsme tam dohromady asi dvě hodiny, každý se zapojoval kromě mě.
Není to tak, že by mě vynechali nebo já se cítil odstrčený, ale o válkách vím velký kulový a zasahovat do toho nebudu.

Za chvíli se na mě Harry otočil a já se mu koukl do očí.
Bylo to vážně kouzelné, vypadal sebevědomě, ale bylo mi jasné, že je v koncích stejně jako všichni, kteří v této válce budou muset bojovat.

Lehce jsem se usmál a když mi úsměv oplatil Paul se zvedl.

,, Všechny dopisy a žádosti máme odeslané, budeme čekat na odpovědi. Vy tu můžete zůstat jak dlouho chcete."  řekl vlídně, my se všichni postavili a odebrali se do svých komnat.

Zayn s Niallem do své a já s Harrym také.

Po dobu cesty bylo ticho, jen jsme se chytli za ruce a dodávali si pocit pomoci, kterou vážně potřebujeme.

Harry otevřel dveře, přecházející k oknu.

Zůstal tam zařezaně stát a jen z něj hleděl, já s povudechem zavřel a popošel k němu.

Jakoby nereagoval, tak jsem kolem jeho pasu obmotal své paže a tváří se mu přitiskl na záda.

,, Lou. " vyšel z Harryho vzlyk.
,, Copak Harry? " zeptal jsem se a do očí se mi také dostávali slzy.

,, Slib mi, že zůstaneš někde kde je bezpečno. " otočil se ke mně čelem, beroucí mé tváře do dlaní.

,, Proč?" naklonil jsem hlavu na stranu, takže já budu v bezpečí a on se bude někde bít beze mě?

,, Nechci, aby se ti něco stalo, zlato. " lehce mě líbl na rty.
,, A tobě se snad něco stát může?" zeptal jsem se.

,, Já jsem jedno, ty si pro mě hlavní." řekl tvrdohlavě a společně nás strčil do postel, která byla naštěstí blízko.

Ležel jsem mu na hrudi a on mě přehraboval ve vlasech.
,, Oba to přežijeme určitě. " Zašeptal.

Nobody view

,, Kde jsou? " rozezněl se starým sálem zhnusený mužský hlas.

,, U Paula. " odpověděl mu mladší mladík a poklekl.
Starší muž seděl na starém křesle, vstal a přešel k mladíkovi.

,, Jak dlouho by trvalo se tam dostat?" zeptal se.
,, Asi týden." odpověděl mu jeho nejstarší syn, který se klepal strachy.

,, Sežen co nejvíce mužů a jeďte, všechny zabijte. "


𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat