~21~

1.1K 93 3
                                    

,, Co? " zeptal jsem se.

,, Východní království, chce naše území, protože je přesvědčeno, že je jejich a nový král je do boje velmi zapálený, nešlo domluvit mír." odpověděl mi do krku a objal mě nazpět.

,, Co tvůj otec? " ptal sem se dál.

,, Zemřel." Zašeptal a začal se více třást. Cítil jsem jeho slzy na svém rameni a trhalo mi srdce ho takhle vidět.

,, To bude dobrý, spraví se to. Bude to v pořádku." tiskl jsem svoji hlavu do jeho vlasů a uklidnoval ho, ale spíš jsem se snažil uklidnit i sebe.

Už jsme nic neříkali, ticho v mém pokoji probodával jenom Harryho pláč.

V našem společném objetí jsem nás stáhnu do postele, aby jsme leželi a mezitím co jsem Harryho ukolébával ke spánku jsem přemýšlel.

Co teď bude?

Bude válka, Harry bude mít plnou moc a co já?

Zhlubaka jsem se nadechl a také zavřel oči.

_

Probudili mě jemné motýlí polibky, které se táhly z krku na tváře až na mě rty.

Zambručel jsem a pomalu otevřel oči.
Usmál jsem se když se mě oči setkali s těmi Harryho.

,, Ahoj. " Zašeptal jsem.
,, Ahoj." odpověděl nazpět a začal se otírat svojí tváři o tu mou.

,, Jsem už delší dobu vzhůru. " řekl a sedl si. Hned mi bylo jasné, že to bude něco důležitého. To se mi potvrdilo jeho dalšími slovy.

,, Pokud bude válka musíme spojit naše státy a sestrojit vojsko, možná když nás bude víc dostanou strach. Musíme jet do Árie, ještě zkusíme vyjednat mír. " řekl energicky a vstal z postele.

Já se na něj smutně kouknul, chápu, že chce zařídit mír nebo nás spojit, ale já chci, aby byl se mnou.

Smutně jsem si povzdechl a víc se zachumlal do peřin.

Za chvíli jsem před sebou uviděl Harryho tvář.

,, Ty jedeš se mnou. A můžež vzít i toho tvého sluhu a nového ochránce. " jemně se na mě usmál, dal mi pramínek vlasů za ucho a políbil mě.

Chytl jsem ho ze zadu za krk a přitiskl se k němu ještě víc.

I když se nejspíš blíží válka a všichni tady určitě mají smutnou náladu, to i my dva, ale jeho přítomnost mě vždy uklidní, s ním si připadám v bezpečí.

,, Musíme jít. " řekl a s pohlazením v mých vlasech se ode mě odpojil.
,, Jdu zařídit cestu a zavolat ty tvoje hastroše." zasmál se, přešel ke dveřím, které otevřel.

,, Všechno bude v pořádku. " uklidnil mě s jemným úsměvem mezi dveřmi a odešel.

Já neotálel a hned začal ve skříni hledat vhodné šaty na cestu a vyjednávání.

Vzhledem k tomu, že se tam jede celý den jsem si oblek do společnosti zabalil do menší tašky, společně s pár dalšími věcmi, i pro, i pro Harryho.

Rychle jsem se vydal do palácových chodeb a šel za hlukem jinak bych se asi znova ztratil.

Prošel jsem mezi lidmy, uchýbajícími, až ke koním.
Na černém seděl Zayn, na druhém bílém Niall.

Jen Harry tu nebyl, ani naše koně.

Zmateně jsem se koukl do Zaynových a vzápětí o Niallových očí z otázkou, kde můj milý je.

Oba dva pokročili rameny a z výšky, ve které byli se začali rozhlížet.

Menší dav za mnou se rozestoupil amezi lidmi prošel Harry s dvěma koňmi za sebou.

V jednom jsem poznal toho, který nás vezl k jezeru a druhý byl podobný mému Orionovi.

Čekal jsem, kterého mi Harry přiřadí, on prošel vedle mě a oba koně nechal vedle Zaynova a Niallova.

Natáhl ke mně ruku a já ji ochotně přijal, přitáhl si mě blíž k sobě.

,, Vyzvednu tě tam. " řekl, abych se nelekl, chytil mě za pas a já užasl nad jeho silou když mě bez problémů vysadil na koně.

Za chvilku seděl i na tom svém a každý z nás se díval na to, jak se otevírá hlavní brána.

____________________________________

Tady chci dát vysvětlivky, protože je Harryho císařství spojené z menších státu, které mají vlastní panovníky, kterým Harry vládne, musí se spojit, jakože to tam s nimi půjde vyjednat. Snad mě chápete.

A Árie je hlavní město jednoho z pěti státu, které císařství obsahuje.

Mějte hezký den.

All the love. L.



𝐋𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 ᵐ-ᵖʳᵉᵍ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat