O dva dny později.
Naruto se nepatrně pohnul. Celé tělo ho bolelo a bylo ztuhlé. Když pootevřel oči, neviděl nic. Po chvíli si uvědomil, že má na očích černý šátek a je připoutaný na chladný kovový stůl.
„Takže už jsssi vzhůru." pronesl přímo za Narutovou hlavou úlisný hlas.
„Co po mě sakra chceš!" vykřiknul Naruto.
„To pro tebe není důležité vědět." *nezájem*
Naruto už chtěl začít Orochimarovi nadávat. Jenže to už nestihnul. Teplé ruce mu chytnuly hlavu a pevně ji držely na místě. Pak mu někdo, pravděpodobně Orochimaru, vyhnul rukáv, přejel ledovou rukou po jeho předloktí. Naruto se zachvěl. Pak se ozvalo zasvištění skalpelu vzduchem. Naruto bolestivě vykřikl. Přesně ve chvíli, kdy otevřel ústa ve výkřiku, mu někdo mezi zuby nacpal kožený popruh a pak mu ho pod hlavou zapnul. Naruto se chtěl schoulit do klubíčka, což se mu nepodařilo, nemohl se pohnout ani o píď. Zatnul zuby do popruhu, vydýchával bolest v ruce a čekal.„Tak se na to podíváme." *ledový smích* „Kabuto."
Kabuto přikývl a rozepnul Narutovu bundu, rukávy rozřízl, aby mohl Narutovi bundu sundat. Pak vzal z kovového stolku injekci se světle modrou tekutinou a píchnul ji Narutovi do krku.Nával bolesti. Tepala mu celým tělem, jakoby byl v jednom ohni. A ten oheň se soustředil v jeho břiše. Pečet. To snad ne. Snad je tady nějaký jiný důvod. Jenže jaký? Nic jiného ho nenapadlo. (Naruto)
V tom ucítil dotek ledové ruky na svém břiše. Zachvěl se a cuknul hlavou. Místností se rozezněl Orochimarův smích plný krutosti.
Pak mu Orochimaru začal rukou silně tlačit na břicho a pomalu se do něj ruka začala bořit. Co je to sakra za šílenou techniku?! (Naruto) Ruka už byla v břiše až do půlky předloktí. Naruto sípal bolestí a rychle ho opouštěla veškerá chakra. Polila jej horkost a dál už nic nevnímal.
___________________„Hej, Kistune, slyšíš mě?"
Co se to děje? Kde to jsem? (Naruto)
„Máme málo času, tak mě pořádně poslouchej. Orochimaru zkoumá pečeť, která mě drží uvnitř tebe. Pečeť kvůli tomu značně slábne, kdyby se mu nedejbože podařilo mě z tebe vyjmout, tak zemřeš. Ta injekce co ti Kabuto dal potlačuje moji chakru a zabraňuje mi spojit se s tebou. Ale pomalu vyprchává. Vždy, když to půjde dám ti část své chakry, nesmíš se ji pokoušet odmítnout, ve tvém stavu by tě to mohlo zabít." devíti ocasý démon se na Naruta zadíval starostlivým pohledem.
„Posloucháš?!"
Naruto přikývl, stále byl zmatený a strašně ho bolela hlava. Pak Kyuubi ukončil spojení.___________________
Už je to dva týdny, co byl Naruto unesen, ANBU zatím nenašli žádné stopy, které by je k Narutovi vedly. Tsunade z toho začínala pomalu šílet a chodila se mnohem častěji opíjet do barů. Kakashi byl celé ty dva týdny mimo vesnici a hledal Naruta.
„Co myslíš tím, že Kakashi přepadnul stráže u brány, uvrhl je do genjutsu a utekl z vesnice!" zahřměl hlas Tsunade, až se zvedly vrány ze střech na opačném konci vesnice.
Shizune byla dost překvapená, přišlo se na to až teď.
Tsunade si vytáhla ze šuplíku láhev saké a nalila si do skleničky. „Pošli za ním ANBU, ať ho přivedou, i kdyby ho měli táhnout násilím a v bezvědomí.Kakashi byl dopaden o měsíc později a to skupinou ANBU, která hledala Naruta. Ke Kakashiho velké smůle byl v té skupince Itachi.
Sakra! Itachi. Kdyby to byla jiná skupinka tak uniknu s pomocí mangekyou sharinganu, ale proti Itachimu? (Kakashi)
Itachimu nejspíš došlo, nad čím Kakashi uvažoval a tak jej předběhl. V jeho očích se objevil mangekyou sharingan a běžel na něj s kunaiem v ruce. Sakra! Nestihnul Kakashi uhnout jeho pohledu.Uplynuly tři sekundy od setkání pohledů Kakashiho a Itachiho. Kakashi stál na místě. Itachi se taky zastavil.
Pak Kakashi klesl na kolena, dýchal rychle a přerývaně. Na Itachiho vrhnul ošklivý pohled očima plnýma bolesti. Pak spadnul obličejem do hlíny a nehýbal se, byl v bezvědomí.
Itachi k němu přistoupil, jeho oči byly opět tmavé, ale byl v nich záblesk lítosti. Zvednul Kakashiho a přehodil si ho přes rameno.
„Pokračujte v pátrání, já ho odnesu do vesnice, později se k vám připojím." zbytek skupiny kývnul na souhlas a zmizel. „Ty sis to vážně zhoršil, měl ses raději nechat chytit tou skupinou, co šla přímo po tobě." pronesl Itachi už jen pro sebe a vydal se k vesnici.
___________________Zaklepal na dveře kanceláře Hokage. Ozvalo se tiché dále. Vstoupil.
Tsunade si prohlédla příchozí.
Itachi si sundal masku. „Omlouvám se za jeho stav, jinak to nešlo."
Tsunade přikývla. Nejspíš si uvědomil, že by se Kakashi pokusil použít mangekyou sharingan k útěku, což nepřipadalo v úvahu. „Shizune!"
Shizune okamžitě vběhla do místnosti, zarazila se, když spatřila Itachiho, který má přes rameno přehozené Kakashiho bezvládné tělo. Přikývla, vycouvala z místnosti a po chvíli se vrátila se dvěma mediky a nosítky. Kakashiho odnesli do nemocnice.
Itachi kývnul, nasadil si masku a zmizel.
ČTEŠ
What Happened?
FanfictionHomofob? Táaaaahni. Děkuji. ^_^ PŘÍBĚH JIŽ KOMPLETNĚ VE 3. OSOBĚ je to o poznání čitelnější, významy vět zůstaly samozřejmě stejné, občas se však objevují lehké úpravy co se týče skladby vět Orochimarovi se zachce zkoumat pečeť, která drží Kyuubih...