Itachi seděl na stromě kousek od Narutova domu. A očividně spal a zdálo se mu něco velmi zajímavého.
Naruto potichu vylezl k němu a rozhodl se ho trošičku potrápit.
Sehnul se k jeho krku a pod ucho mu dýchnul svůj horký dech.
Lehce se ošil a tlumeně... Zasténal? Tak to je ještě lepší, než jsem si myslel. Narutovi na tváři pohrával úsměv.
Byl to ďábelský úsměv.
Znovu mu dýchnul na krk, v ještě trochu chladném ranním vzduchu se jeho dech změnil na obláček teplé páry. Znovu tiše zasténal a zachvěl se.
Naruto přiblížil svůj ubličej blíže k tomu jeho. Ty jeho vlasy jsou strašně sexy, jak mu ta ofina padá přes oči. Mhmmmmm. Lehce mu skousnul ucho. „Tak tohle se ti líbí?” zašeptal mu Naruto do ucha.
Když Itachi zaznamenal Narutův hlas, trhnul sebou a probudil se.Těsně vedle něj dřepěl na větvi Naruto, lekl se, div zase málem z toho stromu nesletěl.
Chvíli na něj Itachi naštvaně koukal a pak seskočil na zem. Tam si uvědomil, že to musel být Naruto, kdo mu dýchal na krk a skousnul ucho. Zmetek. Co ho to napadlo? I když... Vůbec by mi nevadilo, kdyby v tom pokračoval... Obzvláště, pokud bych u toho byl vzhůru.
Tyhle pocity nemá smysl potlačovat, prostě bude můj a ochráním ho přede všemi.
Hlavně tada před Sasukem... Ehm Naruto to sice ještě netuší, ale Sasuke se po jeho únosu dost změnil... Nebo ani ne tak moc, spíš přestal řešit Naruta, když byl mimo dosah a jeho pole působnosti.
Ano, Sasuke spal snad s každým spolužákem, teda s výjimkou Sakury. Té se asi bojí, že už by ho pak uháněla snad ještě víc.. Pokud je to teda vůbec možné..
Jakmile Sasuke zjistí, že je Naruto ve vesnici, tak to bude pro mě trošičku problém.Lekl se mě. Skoro zase spadl ze stromu. Nějak ho to baví se mi zdá.
Po chvíli Naruto seskočil k Itachimu na zem. Lehce zavrávoral a Itachi ho pevně chytil... Okolo pasu...
Naruto na něj koukal poněkud překvapeně, jasně, cítil to jeho napětí a nervozitu, když byl v jeho blízkosti, to už dlouho, ale tohle se už chvíli nedělo.
Posledně ho Itachi všude tahal v náručí v té podzemní skrýši nevím kde. A pak na něm ještě párkrát seděl, když se ho snažili znechybnit. Od té doby ale nic nebylo. Když tedy opomeneme ten Itachiho včerejší pád ze stromu.
Naruto se od něj chtěl dotáhnout, protože takhle blízký kontakt mu nebyl příjemný. Vím, provokoval jsem ho, ale ať na mě nikdo nesahá! (Naruto)
Jenže při jeho pokusu vymanit se, se mu trochu povyhrnul levý rukáv trička.
Itachi nechtěl Narutovi dovolit vymanit se z jeho sevření. Vykoukl mu kousek obvazu? (Itachi)
Naruto okamžitě rukáv zatřepáním ruky vrátil na původní místo, ale Itachiho jen tak neoklame. Tady se nic skrývat nebude. (Itachi)
Itachi na nic nečekal a chtěl mu ruku chytit. Naruto si uvědomil jeho úmysl a loktem jej praštil do břicha. Natočil se pryč a chystal se k útěku, jen co ho Itachi pustí. Což se však nestalo. Místo toho ho Itachi okamžitě pohotově chytil za tu levou ruku a zkroutil mu ji vysoko za záda a podrazil mu nohy. Dost nešetrně ho tak srazil k zemi, kde mu přikleknul záda a stehna, ruku mu stále držel za zády.
„Kurva, pusť už! To neznáš míru?!” vztekal se pode mnou.
„Míru znám, a ty ses snažil utéct a ještě si mě praštil. Mám tě hlídat, takže mám plné právo tohle udělat, když to uznám za nutné.” řekl vážně.
„A v čem to zrovna teď bylo tak nutné?” zeptal se sarkasticky.
Itachi si byl jistý, že teď Naruto nasadil tu svoji bezemocionální masku.
„Tvoje ruka.” S těmito slovy mu na ruce, kterou celou dobu držel, vyhnul rukáv. Měl obvázané zápěstí.
Obvaz odmotal a to, co spatřil mu vehnalo slzy do očí.
Několik ranek nejspíš od kunaie nebo shurikenu, poměrně dost hlubokých.Už jakmile si prvně obvazu všimnul, kontaktoval Tsunade a ANBU.
ANBU se tu objevili nepatrnou chviličku po tom, co začal Narutovi pro začátek ruku znovu obvazovat tím obvazem. Pak se to bude muset řádně ošetřit, ale teď musí stačit tohle.
Dva ANBU chytili Naruta každý za jednu paži a částečně ho tak nesli. Další dva šli jeden před Narutem a druhý za ním. Itachi to celé pozoroval a zaklepal na domovní dveře.
Otevřel Minato a jen co očima přehlédl celé to menší procesí, které drželo a hlídalo Naruta, tak ustoupil ze dveří a navedl ANBU do obýváku.
ČTEŠ
What Happened?
FanfictionHomofob? Táaaaahni. Děkuji. ^_^ PŘÍBĚH JIŽ KOMPLETNĚ VE 3. OSOBĚ je to o poznání čitelnější, významy vět zůstaly samozřejmě stejné, občas se však objevují lehké úpravy co se týče skladby vět Orochimarovi se zachce zkoumat pečeť, která drží Kyuubih...