1.

3K 88 2
                                    


Hadd mutatkozam be a nevem Aki Aoto  nem igazán lehet sokat tudni rólam. Őszintén nem is szeretem ha az emberek sokat tudnak rólam , főleg azért mert másabb vagyok mint a többiek..  nem jó értelemben. Elnézést a bemutatkozásom nem volt teljes. A nevem ugye Aki Aoto 17 éves vagyok , van egy bátyám Ayato 19 éves nemsokára 20 lesz.. Vagyis jól számolva 3 nap múlva , és van egy húgunk Aya 10 éves . Ne is mond észre vetted hogy mind hármunk neve "A " betűvel kezdődik. Igen a szüleink valahogy élvezték hogy ilyen neveket választanak nekünk. Persze nem mintha ez annyira nagy baj lenne , csak azért furcsa hogy egyikük neve se " A " betűvel kezdődik.

Viszont sietnem kell haza, anya reggel szólt hogy ma menjek hamarabb haza mert mondani akar valamit. Valószínűleg ezt a bátyámnak is mondta viszont ő később fog haza érni. Jelenleg edzésen van , kosarazik őszintén nagyon ügyes benne . Egy gimibe járunk , persze neki ez az utolsó éve . Mégis nagyon ritka az hogy együtt megyünk haza , neki meg van a baráti társasága. Mit mondhatni nekem nincsenek barátaim, de úgy gondolom ez így van jól . Úgy se fogadnának el..

Végre itthon vagyok , utálom a tömegközlekedést annyira sok az idióta , persze van néhány kivétel . Mégis nagyon sokszor láttom magamon azokat a furcsa tekinteteket . Külsőleg annyit kell tudni , hogy nem úgy nézek ki mint egy férfi egyáltalán nem vagyok magas és izmos se.. Feminin alkatom van ami mit mondjak ebben a világban egy átok.. Nem tudhatni hogy az embert mikor kapják és húzzák be egy bokorba.
A múlthéten történt egy eset persze nem itt Japánban  mégis itt is történhetett volna .

Egy fiatal nőt egy " rendőr" érted egy rendőr.. elrabolt majd megölte , azóta az emberek lázadnak és új törvényét akarnak hozni. Nem szabadna ilyenek történie , úgy érzem hogy a világ egyre élhetetlenné válik. Valószínűleg ezt nem csak én látom így , .. Anyám meglátás viszont engem kicsit idegesít. Amikor felolvastam ezt mellette és még kérdeztem mit gondol.. rögtön le ordította a fejem.. Mert hogy neki nagyobb gondja is van , hogy ez nem itt történt, foglakozam mással. OK..

- Itthon vagyok !- léptem be az előszobába majd levettem a kabátom és a cipőm. A táskámal együtt a konyhába mentem , a pult mellé le tettem a tatyom majd leültem.
- Milyen volt a napod ? Ayato hol van ? - kérdezte idegesen , nem értem miért ideges ..
- Jó napom volt ! Azt hiszem még edzésen van !- mondtam majd ezt megcáfolta a bátyám aki hirtelen jelent meg az ajtóban.
- Gyere ide te is Ayato !- mondta anya , majd megvártuk még a bátyám leült tőlem egy székel arrébb.
- Mond mit szeretnél anya !- mondta , nyugodt unott hangon.
- Na most nem kell ilyenek lenned !- mondta anya majd velünk szemben le ült .
- Kaptunk egy munka ajánlatot apával , két bökkenő van az egyik hogy Amerikában a másik hogy 1 hónapra kell mennünk. - ja igen ezen amúgy meg se kell lepődni , tudni kell hogy anyáék egy olyan cégnél vannak ami elég gyakran utaztatja őket.
- Aya jön velünk már beszéltem a suliba a tanárokkal ,ez jó nyelv lecke lesz számára. Viszont Aki neked nem kellene hiányozni a suliból . Ezért arra gondoltam hogy itt maradhatnál a bátyádal úgy is mindekten " felnőttek " vagytok. - mondta , mosolyogva ettől kicsit rosszul érzem magamat .. vagyis nem attól hogy anya boldog , hanem hogy a bátyámal egyedül kell itthon maradni.
- Persze ha nem akarod Ayato , elviszük Akit a nagyiékhoz ..- na nem még mit nem csak oda ne . A bátyám felé néztem  óriási kutya szemekkel , jó tudom hogy nem választja az utóbbi lehetőséget. Mégis ezellen a kutyus szem ellen nem tud mit tenni ..
- Anya mint mondtad felnőttek vagyunk , megoldjuk .- mondta a bátyám mosolyogva , istenem az a mosoly .
- Akkor ezt megbeszéltük ! Most megyek össze pakolni , nem tudom apátók mikor ér haza . Tőle lehet nem tudtok majd elköszöni , pénzt majd hagyok itthon .- mondta anya majd mindkettőnk fejére adót egy puszit.

Miután anya felért az emeletre a bátyám felállt majd mellém lépett , a szívem egyre jobban dobog a torkomban. Az ajka  megérintett a homlokomat , miután elvált a fejemtől a szemembe nézett.
- Ne aggódj meg leszünk ! Most megyek zuhanyozni !- mondta majd elindult az emeletre ő is .. fejemet a kemény pultra hajtottam.
Istenem .. az arcom egyre jobban ég..
Hogy fogom kibírni ezt az 1 hónapot azzal a személyel akibe szerelmes vagyok...
Tudom ez így mennyire beteg de nem tehetek róla egyszerűen szeretem. Ennél az még betegeb hogy van egy rajz füzetem amibe ő a főszereplő...


Tudom hogy nem olyan mint az elődje..

To me, you are not a brother. You are my LoveWhere stories live. Discover now