38.

338 32 5
                                    






- Ne aggódj az ultrahang eredménye valószínűleg mindjárt meglesz.. És minden rendben lesz !- hát ne nekem mondja Ayato mert én ezzel teljesen tisztában vagyok.
- Ayato ? Aki ?- nem hittem volna hogy a kórházban valaki ismerni fog minket .. nem gyakran jártunk ide..
- Ön kicsoda? - álltunk fel tisztelt tudoan az idegennel szemben .
- Elnézést , én voltam ott amikor világra jöttetek.- annyi idő eltelt ő mégis felismert minket ?!
- Ez elképesztő.. - tényleg az .
- Nem lehetett könnyű hiszen miután édesanyád meghalt Ayatobanyukája magához..- mit kezdet el mondani?! Ki halt meg ??
- Elnézést de ezt újra el tudná mondani? Az édesanyám még él és virul..- mégha most igazából teljesen érhető okokból ki van rám akadva.
- Nem tudtad? Elnézést valószínűleg nem tőlem a legjobb megtudni.. viszont ha már bele kezdtem úgy tisztességes ha elmondom.. - igen ennek pedig nagyon örülnék.
- Üljünk le inkább..- szükségem lesz rá azt érzem.
- Ayato édesanyja magához vett miután a te édesanyád sajnálatos okok miatt szülés után életét vesztette.. Arra a napra az itt dolgozó személyekkel sokan tisztán emlékeznek.. - ez nem lehet igaz ..
- Ayato édesanyja és a tiéd mondhatni már testvérek voltak olyan közel álltak egymáshoz. Nem meglepő hogy ezt tette érted... Azon a napon ő elveszítette a legjobb barátját te pedig anyukád és apukád..- nekem ez nagyon nagyon sok volt most így.
- Aki ?! Lélegezz.. Elnézést de kérem most hadd menjünk kell neki egy kis idő..- Ayato lassan kezébe emelt , érzékelte hogy innen nem leszek képes a saját lábamon kimenni.
- Nagyon sajnálom én .. nem akkartalak ilyen helyzetbe hozni.. - ez nem az ő hibája nem tudhatta... Mégis a helyzet telejesen abszurd...


***

- Jól vagy ?- erre mit válaszoljak most komolyan??  Itt ülünk a kórház parkolójában már lassan 20 perce szótlanul.. nekem ez nagyon sok. Úgy jottzem ma el az orvoshoz hogy semmi baj nem lesz és haza megyünk.. erre egy olyan hírt kaptam ami az egész életemet megváltozottata.. Érhető hogy anya vagyis .. nem nekem ő az anyám akkor is .. szóval már érthető hogy miért reagált akkor úgy . Azt hiszem egy hatalmas csőd vagyok az ő szempontjából.. A legjobb barátnőjének a fia az övébe szerelmes.
- Te tudtad?- fordultam kedvesem felé .
- Nem.. semmit nem tudtam erről az egészről.. Mégis ebben a helyzetben én lehet hogy bunkó vagyok de örülök az új fejleménynek.. Mert így az amit teszünk nem olyan dolog ami rossz lenne .- ez.. ez igaz így tényleg nem kell amiatt aggódnunk hogy ..
- Egy pillanat.. azt hiszem megvan az eredmény .- kapta füléhez telefonját  majd csendre intett.
- Igen .. egy pillanat.. baj van ? .. Rendben .. még a parkolóban vagyunk vissza megyünk..- valami bajom van ?
- Aki vissza kell mennünk..- az aggodalom az arcára ült .
- Ayato ,minden rendben lesz ! Menjünk be , jó ?!- simitottam arcára majd kezére csókoltam.




...




- Nem fogok most forró kását kerülgetni a hírrel.. Soha életemben nem láttam még ilyet és egyszerűen képtelen is vagyok felfogni.. Nem csak én de más szakember is ugyanazt vélte felfedezni amit jó magam..- ez nagyon nem hangzik jól.. Ayato pedig egyre jobban szorítja kézfejem amit lassan már nem fogom érezni.
- Mi a baj? Kérem ne húzza még jobban az idegeinket..- ..
- Aki maga gyermeket vár .. az ok amiért rosszul vagy mostanában hogy ott a hasadba kisbaba van ...- nem ez nem .. azt hiszem itt ma még ájulás lesz.. Az is meglepő hogy idáig nem történt meg ez .
- Méhed van ami egyszerre elképesztő és lehetetlen.. nem tudom mit kellene tenni . A szervezeted nem olyan mint egy nőnek és ebben az estben az lenne a legjobb ha a gyermeket elvete..- az egész igen tényleg lehetetlen de nem fogok olyat tenni ami bármilyen életet elvesz.
- Nem . Az egész ami ma történt nem kicsit lehetetlen de a gyermek ártatlan.. Kérem meséljen erről többet holnap ma inkább haza mennénk .. és könyörgöm másnak ne beszéljen erről mert nem akkarom hogy cirkuszi majomnak használjanak.- haza akkarok menni és aludni.
- Ez ami itt történt köztünk marad ,holnap 9 óra az egész napom maguké lesz! Vigyázzanak az úton !- felálltam majd magammal húztam a lefagyot bátyám ..
- Aki.. én ..- nem hittem volna hogy egy ilyen helyzetben én fogok tiszta elmével rendelkezni..
Valószínűleg ez honlapra nem így lesz .

To me, you are not a brother. You are my LoveWhere stories live. Discover now