- Tudom hogy ez gusztustalan és hogy egy torz szülött vagyok de könyörgöm.. anyáéknak ezt ne mond el . Képtelen lennék feldolgozni azt hogy az egész családom ellenem fordul.. - nem hiszek annak amit a kocsiban mondott.. csak így szerete volna elérni hogy csendbe maradjak .
- Aki ! Nyugodj meg kérlek, nincsen semmi baj . Egyik se vagy az általad felsoroltak közül ! Anyáék nem fogják megtudni mivel ez jelenleg rájuk nem igazán tartozik. - sietett egyből elém.
- Tudod én képtelen vagyok ezt elfogadni úgy értem hogy annyit furcsa az egész állapot. Amikor kómában voltam minden annyira másabb volt . Az olyan valóságteli volt és ott .. ott mi együtt..- temetem fejemet kezembe.
- Nyugodj le ! Az ami ott történt nem a valóság nem tudhatom hogy mit éltél át ott . Viszont azt hiszem ez már nem igazán számít . Mindannyian itt vagyunk melletted én pedig szeretnék minden értelmében melletted állni . - nem hiszek neki .- Nem lehetsz.. nem a valóság . Te a lányokat szereted tudom jól ..- borultam előre . Volt már barátnője a szívem akkor darabokra tört de mégse tudtam elengedni őt.
- Hikari a legjobb barátom , mellesleg barátnője van . Érted Aki ? Barátnője van . - könnyes szemekkel bátyámra néztem .
- Elhiszed nekem hogy gyengéd érzelmeket táplálok irántad? Mivel bizonyítsak ? - törölte szárazra arcomat. Mintha egy féltékeny barátnő lennék aki nem hisz a szerelme ártatlanságában .
- Kérlek ölelj át. - alig mondtam ki a kívánságomat már éreztem is erős kezeit oldalamon . A szíve ugyan úgy doban mint az enyém .. mintha eltakarna szökni a helyéről.
- Jól vagy , Aki? Nagyon gyorsan ver a szíved ..- mintha az övé nem ugyan ilyen iramot diktálna .
- Igen.. csak maradjunk így kérlek!- bújtam még közelebb hozzá .
- Imádnivaló vagy !- simitott végig gerincemen.
- Ne..ne mond ..- eddig sírástól éget az arcom most már a zavartól..
YOU ARE READING
To me, you are not a brother. You are my Love
FanfictionOlyan szerelem mely megse történhetett volna , a sors játszadozása.. Talán képesek leszünk együtt szembe nézni mindenel .. vagy talán az egész egy állom világában játszódik... Férfi terhesség , fiúxfiú szerelem ha valakinek nincs ínyére ne olvass...