1 héttel később:
Éppen hazafelé tartok a külön órámról, ma ahhoz képest elég hamar végeztem . A bátyám viszont későn végez , tehát elszakadtam az egyik közeli boltba . Valami vacsorát össze kéne dobni talán egy pizzát. Tudom hogy az itthonit jobban szereti mint ha rendelünk. Hazafelé sétálok már a nap lemenőbben van , olyan gyönyörű ilyenkor az ég. Nem lakunk a gazdag negyedbe , viszont én jobban is örülök neki . Nekem a pénz nem igazán számít , tudnék mást választani a pénz helyett. A családom biztonsága számomra elég.
Lassan a házunkhoz értem , a bátyám vár a kapuba, nem kellene még itthon lennie . Vagy talán én néztem el az időt gyorsan csuklómra néztem , az óra bizony rendes időt mutat. Tehát valami történt ha Ayato itthon van már . Arcára vezetem tekintetemett olyan furcsán néz rám . Arcáról ki lehet venni a szomorúságot, gyorsan hozzá sietem . Kezemet arca egyik felére helyeztem majd lágyan megsimitottam .
- Mi a baj !? Történt valami ?- kérdeztem mire a bátyám a fejét a kapu irányába fordította.. tehát igen ..
- Ezt ne kint beszéljük meg !- mondtam majd lágyan megfogta a kezemet és a házba vezetett. Levettem a kabátom majd a cuccokat a konyhába letettem majd a nappaliba mentünk.- Mi a baj , Ayato mondj valamit!?- mondtam mire a kezébe vette a telefonját. Valamit kereset majd a kezembe nyomta .
Az üzenet:
- Ön Hiroki és Takashi fia,Ayato?
- Igen én vagyok az . Talán történet valami?
- Sajnos igen ! A szülei ma egy ütközésben meghaltak .
- Az nem lehet ... És a húgom ő ...
- A húga kisebb karcolásokkal megúszta ! Most elvan helyezve egy árva házba ! El tudnátok jönni érte . Mivel te nagy korú vagy magadhoz veheted?!Ayato hirtelen kapta ki a kezemből a telefont .. nem ez biztos hogy nem igaz .
- Ayato mond azt hogy ez nem igaz?- szorítottam meg ruháját , zokogva .
Egyre kevésbé kapok levegőt a sírástól , érzem ahogy próbál nyugtatni .
Ez lehetetlen nem történhet meg , még két napja beszéltünk velük . Istenem kérlek , !!Szemeim egyre nehezebbek..
DU LIEST GERADE
To me, you are not a brother. You are my Love
FanfictionOlyan szerelem mely megse történhetett volna , a sors játszadozása.. Talán képesek leszünk együtt szembe nézni mindenel .. vagy talán az egész egy állom világában játszódik... Férfi terhesség , fiúxfiú szerelem ha valakinek nincs ínyére ne olvass...